Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טאבלט כמה שיותר גדול עד 1000 שקל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגלל שאני חושב שזה דבר המיותר ביותר שיש וכאן יודעים הכל אז אני מבקש ממכם המלצה לטבלאט:

הטאבלט לא בשבילי כמובן.

הדרישות הם שיהיה כמה שיותר גדול(10 וקצת אינצ ממה שבדקתי) ושיאכל להריץ תוכנות אופיס בכייף(לא תפוח) ועד 1000 שקל.

הסתכלתי קצת בזאפ והבנתי שבמחיר הזה הדרישות ייתנו רק טאבלט חסר שם אז מה עושים?

מה כדאי לעשות? אולי להקטין מסך לטובת ביצועים?

עדיפות לרכישה בארץ כי זה לחבר של חברה של חברה וכו ואין לי כוח להיכנס לבעיות.:-D

 

תודה מראש!

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תגדיל תקציב במאה שקל וקח ASUS ME102MA.

 

גם שם, גם מפרט יחסית יפה, גם שנה אחריות עם איסוף והחזרה מבית הלקוח.

קח בחשבון רק שלא יקבל יותר מידי עדכוני מערכת הפעלה אם בכלל.

מה עוד צריך?

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=859966

 

אם לא זה, אז NEXUS 7 2013 פחות או יותר באותו המחיר.

אחד המכשירים הטובים ביותר היום אבל 7".

 

גם סמסונג גלאקסי טאב 3 7" נכנס בתקציב עם קצת עודף.

אבל אם כבר אז תשקיע קצת ותיקח את הנקסוס.

 

כל ה-AKAI/SILVER LINE/TEAC/KAYA ודומיהם - בוא נגיד מכיוון שאני עובד בתחום לא אירק לבאר שאני שותה ממנה אבל אם זה לא בשביל ילד זאת לא הייתה הבחירה הראשונה שלי.

 

שים לב שאם אתה קונה אסוס אז לדאוג שתקנה מאחד היבואנים/מפיצים רשמיים בישראל אחרת ייתכן ויהיו בעיות עם האחריות מהבית-

שמותיהם:

 

-רונלייט

-וויז'ואל

-סי דאטה

 

שיהיה בהצלחה.

תעדכן.

פורסם

האם הגלקסי והנקסוס יסתדרו יפה עם תוכונת אופיס?

השימוש שלו יהיה בעיקר לעבודה במסגרת התואר השני.

תודה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...