Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי המספרים שפרסמת (והמחשבון)

אם תקבל את ההעלאה תקבל בנטו: 8310 שקלים.

אם תקח רכב תקבל בנטו: 5500 שקלים.

 

ההנחה שאתה מקבל פנסיה והשתלמות ועל 90% מהברוטו.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
לפי המספרים שפרסמת (והמחשבון)

אם תקבל את ההעלאה תקבל בנטו: 8310 שקלים.

אם תקח רכב תקבל בנטו: 5500 שקלים.

 

ההנחה שאתה מקבל פנסיה והשתלמות ועל 90% מהברוטו.

 

 

האמת לא האמנתי שההפרש יהיה כל כך גדול של 3000 ש"ח בנטו .

בהפרש כזה באמת שווה להחזיק רכב אישי שלך מאשר ליסינג ,

או שאני טועה ?

פורסם

אתה לא טועה.

קנה רכב משומש נורמלי ולא איזו מזדה 2 או i20 מעפנה ב3000 שקל בחודש.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אם אני מבין נכון אז יש לך אוטו היום נכון? (לפי זה שאמרת שהיום אתה נוסע בממוצע בחודש 1000 קילומטר)

אני הייתי מוותר על הרכב מהעבודה ומשתמש בתוספת כדי לשלם את הוצאות הדלק.

 

חוץ מזה..

למה אם יהיה לך אוטו תיסע פי 3 יותר? מה שונה אם אתה משלם על הדלק ואם לא? הצרכים שלך ישארו אותם הצרכים

Instagram:

VWPolo6R

פורסם
הסיבה שאני נוסע מעט זה בגלל מחירי הדלק , במידה ואהיה לי רכב על חשבון העבודה

אני מתכוון לנסוע בממוצע לפחות 3000 ק"מ בחודש .

אבל מה לגבי השכר ? אך זה בדיוק עובד הגילום ? מה יהיה השכר נטו שלי לאחר ההורדה ?

אצלנו במקום לשלם הבראה שנתית מחלקים את זה בכל חודש (זה חוקי) .

 

הבנתם את זה? ברכב פרטי הוא נוסע 1000 ק"מ, אבל אם ייקח ליסינג לא ידפוק חשבון וייסע 3000 ק"מ. והנה ההוכחה למה צריך למסות את רכבי הליסינג גם לפי הנסועה.

×
×
  • תוכן חדש...