Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי רכב מסוג סוזוקי SX4 שקניתי מהיבואן בינואר 2010.

מאז שקניתי אותו נסעתי עליו 22,000 ק"מ.

בשנה האחרונה נסעתי עליו 4,000 ק"מ בלבד.

הרכב כל הזמן עם כיסוי כי אני נוסע עליו פעם בשבועיים.

אני אמור לעשות עוד חודש טיפול שנתי.

לפי ספר הרכב, במסגרת הטיפול מחליפים שמן מנוע, מסנן שמן מנוע ונוזל בלמים.

כל שאר המערכות נבדקות ומוחלפות רק במידת הצורך.

טיפול עולה1,000 ₪.

שאלתי היא האם אוכל "לדלג" השנה על הטיפול מאחר שכמעט ולא נסעתי על הרכב?

תודה לעונים.

תילתן

פורסם

למרות הקילומטראז הנמוך לא כדאי לדלג שמן מנוע ומסנן מחליפים פעם ב10 או 15 אלף ק"מ או אחרי שנה.

איכות השמן יורדת לאחר שנה גם אם הרכב לא נסע הרבה.

מה שכן תשקול לעשות את הטיפול במקום אחר כי שמן מנוע + פילטר והחלפת נוזל בלמים לא אמור לעלות 1000 ש"ח.

שמן מנוע חצי סינטטי עולה כ80, מסנן מקורי כ50, ו2 בקבוקים של נוזל בלמים כ40.

אין שום סיבה שהעבודה במקרה זה תהיה830 ש"ח פשוט פשע לאור יום, גם עם הבדיקות שעושים לרכב.

פורסם

יונתן תודה רבה על התשובה!

גם לדעתי זה שוד לאור יום לשלם 1000 ש"ח על החלפת שמנים שעולים 200 ש"ח.

הבעיה שכל המוסכים המורשים של סוזוקי לוקחים את אותו תעריף לטיפול

:(

אוליי אתה מכיר מקום אמין שיוכל לבצע זאת?

פורסם

ניתן? בוודאי, אף אחד לא מצמיד לך אקדח לרקה.

מומלץ? ממש לא. שמן מנוע ונוזל בלמים אלו נוזלים שמאבדים מתכונותיהם עם הזמן.

 

המחיר נשמע די גבוה ביחס לעובדה שמדובר בטיפול קטן, נסה לברר במוסכים נוספים. מאחר והאחריות נגמרת בעוד חודש אין חובה לגשת למוסך מורשה יבואן (גם היום אין חובה כזו, אבל מומלץ כדי למנוע בעיות עם מימוש האחריות).

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא יודע איפה נח לך בארץ לגשת למוסכים.

אתה מבקש לעשות טיפול שלא מצריך מומחה סוזוקי, טיפול סיכה בסיסי עם החלפת נוזל בלמים.

אני יכול להמליץ על מוסך ג'ורג' בלוד יש לו מחירים יחסית זולים.

במידה ורכבך עדיין באחריות יתכן שזו תהיה בעיה לגשת אל מוסך זה.

פורסם
אני לא יודע איפה נח לך בארץ לגשת למוסכים.

אתה מבקש לעשות טיפול שלא מצריך מומחה סוזוקי, טיפול סיכה בסיסי עם החלפת נוזל בלמים.

אני יכול להמליץ על מוסך ג'ורג' בלוד יש לו מחירים יחסית זולים.

במידה ורכבך עדיין באחריות יתכן שזו תהיה בעיה לגשת אל מוסך זה.

 

תתרחק ממוסך ג'ורג' בלוד. הוא זול אבל העבודה שלו תעלה לך ביוקר. מניסיון מר שלי, וגם של קרובי משפחה שעשו את הטעות הזו.

אצלי נדרשה החלפת גומיה וחלק הציריה שנשחק בעקבות קריעת הגומיה הקודמת. בשביל לפרק את החלק של הציריה המכונאי עבד עם פטיש כבד קרוב לחצי שעה של דפיקות בכח רב על המפרק של הציריה כדי לפרק את החלק, ואחר כך עוד חצי שעה של דפיקות כדי להחזיר את החלק החדש למקום. גם לקח לי יותר כסף בגלל העבודה הרבה שהוא טען שזה הצריך.

 

אחר כך התחילו רעידות בפניות שמאלה, אבל אף מכונאי לא עלה על הבעייה, ומשך 4 שנים נסעתי במצב הזה עד שהגעתי למשה מגינתון (מוסך שיר) וגם ממנו ביקשתי לבדוק את העניין והוא מייד אמר לי - מישהו הרביץ פה לציריה בצורה קשה, ובנוסף הציריה בכלל לא מחוזקת לגלגל, היא נשלפת במשיכה קלה, מזלך שעד היום לא נתקעת עם הרכב.

הוחלפה הציריה ומאז הסתיים הסיפור. אני למוסך ג'ורג' לא חוזר.

פורסם
תתרחק ממוסך ג'ורג' בלוד. הוא זול אבל העבודה שלו תעלה לך ביוקר. מניסיון מר שלי, וגם של קרובי משפחה שעשו את הטעות הזו.

אצלי נדרשה החלפת גומיה וחלק הציריה שנשחק בעקבות קריעת הגומיה הקודמת. בשביל לפרק את החלק של הציריה המכונאי עבד עם פטיש כבד קרוב לחצי שעה של דפיקות בכח רב על המפרק של הציריה כדי לפרק את החלק, ואחר כך עוד חצי שעה של דפיקות כדי להחזיר את החלק החדש למקום. גם לקח לי יותר כסף בגלל העבודה הרבה שהוא טען שזה הצריך.

 

אחר כך התחילו רעידות בפניות שמאלה, אבל אף מכונאי לא עלה על הבעייה, ומשך 4 שנים נסעתי במצב הזה עד שהגעתי למשה מגינתון (מוסך שיר) וגם ממנו ביקשתי לבדוק את העניין והוא מייד אמר לי - מישהו הרביץ פה לציריה בצורה קשה, ובנוסף הציריה בכלל לא מחוזקת לגלגל, היא נשלפת במשיכה קלה, מזלך שעד היום לא נתקעת עם הרכב.

הוחלפה הציריה ומאז הסתיים הסיפור. אני למוסך ג'ורג' לא חוזר.

 

טוב לדעת מי עשה לך את העבודה לפני 4 שנים, ג'ורג' עצמו או איזה שכיר שלך תדע עם הוא עדיין שמה?

פורסם

מסכים עם איתמר כדאי מאוד לטפל , ואם זה המחיר במוסך מורשה אפשר ללכת למוסך אחר טיפול קטן לא צריך לעלות יותר מ 350 ש"ח עם חליפים מקוריים!

פורסם
טוב לדעת מי עשה לך את העבודה לפני 4 שנים, ג'ורג' עצמו או איזה שכיר שלך תדע עם הוא עדיין שמה?

זה לא היה ג'ורג' עצמו, אלא עובד אחר שסיפר לי שלפני שעבר לעבוד עם ג'ורג' עבד במוסך סוזוקי הסמוך, כך שאת הרכב שלי הוא הכיר טוב.

בכל מקרה ג'ורג' היה נוכח במוסך באותה עת וזה מוסך קטן, ככה שאני די בטוח שהוא לא פיספס את מה שהלך עם הרכב שלי.

 

בשביל טיפול כזה הייתי מציע לך לקפוץ לאורן שירותי רכב בחולון, הוא יודע לעבוד ויש עליו הרבה המלצות כאן, או לאחד המוסכים האחרים המומלצים כאן בפורום.

ואם אתה רוצה מוסך טוב קרוב לג'ורג', יש את משה במושב גינתון,גם הוא מכונאי מוכשר שעושה עבודה טובה.

פורסם

הסוזוקי כבר לא בתקופת אחריות- אני מחזיק אותה קרוב לארבע שנים.

עד עכשיו טיפלתי במוסך "דרך השטח" בת"א.

הם אמינים מאוד אבל יקרנים.

אני גר בת"א.

מאחר ומדובר בטיפול ממש קטן לרכב שלא נוסע,עלות החומר והעבודה נמוכות אז חבל לי לשלם אלף ש"ח שהם גובים.

לכן, מחפש מוסך באיזור המרכז, שיעשה לי את הטיפול הזה אבל שיהיה מקום אמין ושבסוף הזול לא ייצא יקר כי הרכב שלי מאוד שמור עם קילומטרז נמוך!

 

תודה לעונים.

תילתן

פורסם

מוסכים מורשי יבואן סוזוקי, לא יקרנים אם אתה שואל את השאלה הנכונה.

שאל כמה עולה טיפול ותקבל מחיר לא זול.

מנסיון, שאל כמה עולה החלפת פילטר+שמן מנוע ותקבל מחיר של חצי ואפילו פחות. כדאי גם לודא מראש איזה שמן ואיזה מסנן.

במחיר הזה הם לא יפרקו את הגלגלים לבדיקת בלמים.

 

אם וכאשר תמכור את הרכב, גם הביקוש וגם המחיר שתקבל יושפעו לטובה מכך שכל הטיפולים במוסכים מורשי היבואן.

 

בהצלחה

 

יהודה

פורסם
למרות הקילומטראז הנמוך לא כדאי לדלג שמן מנוע ומסנן מחליפים פעם ב10 או 15 אלף ק"מ או אחרי שנה.

איכות השמן יורדת לאחר שנה גם אם הרכב לא נסע הרבה.

מה שכן תשקול לעשות את הטיפול במקום אחר כי שמן מנוע + פילטר והחלפת נוזל בלמים לא אמור לעלות 1000 ש"ח.

שמן מנוע חצי סינטטי עולה כ80, מסנן מקורי כ50, ו2 בקבוקים של נוזל בלמים כ40.

אין שום סיבה שהעבודה במקרה זה תהיה830 ש"ח פשוט פשע לאור יום, גם עם הבדיקות שעושים לרכב.

 

שמן ב80 שקלים? זה רק שמן מאיכות ירודה מאוד! ודבר שני ברכבים חדשים שמים סנטטי מלא! וקשה לי להאמין שבמוסך סוזוקי ישימו שמן כזה.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

×
×
  • תוכן חדש...