Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, לאחרונה רכשתי מגנום 4X4 שנת 2000 במצב די גרוע מתוך מחשבה להשקיע סכום כסף

ולחדש אותו. קיבלתי הצעת מחיר מהמוסך שלי אבל נראה לי שקצת הגזימו עם העלויות של הרכיבים, אשמח לשמוע

את חוות דעתכם בעניין.

מצרף להודעה זו את הצעת המחיר שקיבלתי.

תודה מראש לכולם וסליחה אם ההודעה הזו לא נמצאת בפורום הנכון...

opy.JPG

פורסם

אין הגזמה באף אחד מהרכיבים.

אני מבין שהכל מסתכם לסכום שאני לא רוצה לדעת מהו, אבל המחירים הוגנים.

לזה אתה צריך להוסיף עבודה ומע"מ, כך שהסכום עלול להכפיל את עצמו.

יש כאן המון עבודה.

מרשימת החלפים הרכב אכן נחזה להיות מוזנח מאוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מחישוב קל של "אהלן אהלן" כזה על ספרות עגולות הגעתי לכ-10,000 ש"ח חלפים.

כמה זול היה הרכב?

 

ראיתי שרק על חלק אחד קיבלת הנחה, אתה יכול לנסות לבקש הנחה גורפת על כלל החלקים? זה יוזיל לך המון כי כמו שאמרו יש כאן עוד מרכיב של עבודה + מע"מ.

אופנוען

פורסם

מצטרף לשאלה כמה נמוך קנית אותו?

תבדוק את מחיר החלקים בחנות חלפים, ייתכן ותוכל להוזיל בכמה אלפים.

שאלה מעניינת נוספת היא גם כמה ההצעה על העבודה?

פורסם

שלום ותודה לכולכם על ההתייחסות, כיף שיש אוזן קשבת ושימושית :)

הרכב עלה 16000 והוא במצב גרוע מכפי שחשבתי, עלות העבודה (לא כולל החלפים) 2200 ש"ח בערך. ואני מת"א.

חשוב לציין כי העבודה על הרכב כבר בוצעה, מן הסתם אין לי שום כוונה לא לשלם אבל לפחות

אדע שהתשלום שבוצע הוא עבור תמורה הוגנת לעלויות

דבר נוסף, המוסך שנתן לי את ההצעה הוא מקום שכל חיי עבדתי איתו, אין לי ספק באשר ליכולות

ולשירות שלהם באופן כללי (כולל חילוצים בשעות לא נורמליות), במקרה הנוכחי פשוט יש כמות של תקלות שמעולם לא חוויתי והחלטתי

לקבל חוות דעת נוספות כי זה קצת מוזר מדי.

לגבי העניין של "לבקש הנחה" לפעמים אני מרשה לעצמי להניח שמקום שעובד איתי כ"כ הרבה שנים

תמיד ישאף לתת לי מחיר הוגן לעבודה טובה אבל אולי באמת צריך לבקש כל פעם מחדש.

מקבל את ההמלצות לגבי בדיקה של עלות החלפים במקומות נוספים, עשיתי זאת באופן חלקי אך נדרשת

עבודה קצת יותר רצינית.

אעדכן לאחר שיהיו התפתחויות ומידע נוסף.

תודה רבה לכולם על המענה, שיהיה סופ"ש נעים :)

פורסם

עלות של 2200 שקלים לכזו עבודה עצומה היא בחינם. ממש חינם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...