Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אונו 1988 אוטו או גרוטאה


יוסי
שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נצפתה על ידי פיאט אונו 1988, שנראית מבחוץ במצב טוב מאד יחסית למכוניות כאלו - אין פגיעות בפח, הגלגלים נראים בסדר, האוטו נראה בשימוש ולא כאילו החנו אותו במקום לפני חצי שנה, ואפילו יש לו טסט לשנה.

המחירון של דבר כזה - 4800 ש"ח(5 דלתות).

להזכירכם אני מחפש אוטו אמין וזול, לפיכך פיאט אונו תפורה עליי. כמו כן אני מוכן להשקיע קצת יותר מ 4-5 אלף ש"ח (נאמר כרגע עד 10, אולי בעתיד יותר) על הרכב, ז"א שאפילו אם אצטרך לתקן אותו קצת בעתיד לא נורא.

השאלה היא האם כדאי ללכת על דבר כזה (אם הכל תקין מבחינת בעלויות\קילומטראז\מצב הרכב), או שזה בכל זאת גרוטאה לעומת נאמר אונו 1992-1993.

בקיצור, מה ההבדל המהותי בין אונו 88 לאונו 1992 , אם ישנו ?

 

המון תודה לכל מי שיסייע, כרגיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין הבדל שמצדיק את זה שיהיה לך פחות כסף לתקונים.

ישנם הבדלי אכות קלים אבל הם לא משמעותיים - לדעתי, לך על זה (בכפוף לבדיקה יסודית של הרכב במכון בדיקה+מוסך, כמובן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין הרבה הבדל רק ברמת הגימור ופרטים שלא חשובים באוטו מתחת ל10 אלף אני חושב שמה שצריך להדאיג אותך זה לא איך שהיא נראית מבחוץ כי את זה אפשר לסדר לא בהרבה זמן

אלא מה שיש בפנים אם הכל שם טוב (יחסית) -

לדעתי, לך על זה (בכפוף לבדיקה יסודית של הרכב במכון בדיקה+מוסך, כמובן).

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היא באמת במצב טוב , אז זאת יכולה להיות קניה לא רעה בכלל.

צריך לוודא ששום מכלול לא בדרך לסוף חייו...

כי לא יהיה שווה להשקיע סכומים נכבדים ביחס לערך הרכב...

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לידע כללי

הבעלים מנסה למכור אותה הרבה זמן..אני דיברתי איתו לפני חודש וחצי

בנוסף שמתי לב שיש לו נזילה של שמן אם אני לא טועה

אז תבדוק טוב!! ותסתכל מתחת לאוטו..

 

ודבר אחרון שם לב שיש לו שפשוף גדול עם חלודה בצד ימין מקדימה

או שהוא תיקן את זה?

אז שאתה מתווכח איתו נסה להוריד במחיר!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוודא רק שזה אותו אחד - הטלפון שלו מתחיל ב 051/904

 

א) לא שמתי לב לשפשוף\חלודה מקדימה, מצד שני הסתכלתי עליה כמה דקות ולא התעמקתי. בכל מקרה אם יש משהו זה לא רציני.

 

ב) אם תוכל לומר לי כמה הוא רצה לפני חודש וחצי, זה מאד יעזור

 

ג) האם בדקת את האוטו ? האם כל היתר נראה תקין ? (למה לא קנית ?)

 

שוב תודה

 

ושאלה לכולם - נניח ויש נזילת שמן - עד כמה זה רציני ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון, הזמן לא אומר כלום, קשה למכור מכונית ישנה ולא אטרקטיבית,

אני מניח גם עם יד גבוהה , אם יש לה פגיעת שלדה או בעיה מכאנית אז המשימה

הופכת לבלתי אפשרית , לכן צריך לבדוק טוב טוב שהכל תקין ,להוריד אותו לאיזה

3000 שקל, ולקחת את האוטו... כל זאת בתנאי שהכל באמת תקין...

 

נזילת שמן? אי אפשר לדעת מאיפה בלי לראות את האוטו....

ולכן אי אפשר לדעת את חומרת המצב...

תמיד קיים סיכוי שידידנו שדיווח על נזילת השמן טועה...

 

בהצלחה!

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיכוי שיראה ממני הרבה יותר.

 

ישנה כן - לא אטרקטיבית - יש לקוות שלא - מבחינתי ביחס value for money היא מאד אטרקטיבית. כמובן שאם יש בעיה מכנית \ שאסי אז אין מה לגעת בה.

 

ואם כבר פתחנו שרשור, עוד שאלה - האוטו שנת 88 כאמור, עם טסט לשנה (עוד יתרון, מה גם שמן הסתם בדקו אותה לא מזמן). מישהו יודע ממתי צריך לעשות לרכב כזה טסט כל חצי שנה, ומה העלויות הנוספות בגלל דבר כזה (לפי מה שידוע לי מעל 15 שנה ותוספת של 300-400 ש"ח לטסט הנוסף).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה רחוב שיוצא מרוטשילד

הוא חנה על המדרכה וראיתי אותו חונה שם הרבה

 

 

לפני חודש וחצי דיברתי איתו בטלפון רק לראות כמה הוא רוצה בערך והוא דיבר על 7000 שקל

לא ניסיתי להוריד אותו

אני בטוח שתוכל

דרך אגב הוא יד שניה נראה לי

וקילומטראז לא גבוהה

 

 

אני לא בדקתי את האוטו כי חיפשתי אוטו בסכום יותר גדול

ראיתי את האוטו שבאמת נראה שמור ורציתי לבדוק אם הוא באמת מציאה

אחרי שראיתי את הנזילה עזבתי אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

בקיצור, מה ההבדל המהותי בין אונו 88 לאונו 1992 , אם ישנו ?

 

המון תודה לכל מי שיסייע, כרגיל.

 

ההבדל הוא במנוע!

מודל 92 מצוייד במנוע הFIRE המצויין וחהסכוני.

וגם אם איני טועה זה הדגם אחרי מתיחת הפנים ככה שכול תא הנוסעים שונה לגמרי ומשופר.

 

ואם כבר פתחנו שרשור, עוד שאלה - האוטו שנת 88 כאמור, עם טסט לשנה (עוד יתרון, מה גם שמן הסתם בדקו אותה לא מזמן). מישהו יודע ממתי צריך לעשות לרכב כזה טסט כל חצי שנה, ומה העלויות הנוספות בגלל דבר כזה (לפי מה שידוע לי מעל 15 שנה ותוספת של 300-400 ש"ח לטסט הנוסף).

 

אחרי 20 שנה אם איני טועה הרכב נחשב רכב מיושן, ואז הוא צריך לעבור טסט פעמיים בשנה ובדיקת בלמים.

מחיר כול טסט (גם ה-1 וגם ה-2) כ-400 שקל, ועוד כ-150 לבדיקת הבלמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...