Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפרסם בשביל חבר, למרות שאפשר לשאול גם אותי בפרטי.

 

פיאט פונטו איבו - 150TH אוט' 1.4 שנת 2012

יד ראשונה ברישיון

23,400 ק"מ

טסט עד פברואר 2014

 

רכב יפייפה ללא תאונות, גיר רובוטי. הרכב נמצא עדיין באחריות יצרן.

חסכוני בדלק, צריכה ממוצעת 1:17

 

מוכר עקב קבלת רכב מהעבודה.

 

הרכב מגיע עם גג שמשsunroof n מקורי, חלון פנורמי מעל המושב נוסעים

חישוקי סגסוגת מקוריים 16' וכמו כן, חלונות מושחרים ברמה גבוהה נגד שמש

 

הרכב נמכר עקב קבלת רכב מהעבודה.

 

המחיר המבוקש הוא 79,000 ש"ח. גמיש במחיר!!

 

ובנימה יותר אישית, אני עובד עם המוכר ורואה את האוטו על בסיס יומי.

הרכב באמת נראה ונוסע פשוט מצויין. למישהו שמחפש איבו, אני באמת ממליץ על גיחה

לראות את הרכב.

 

הרכב נמצא בבאר שבע.

איש קשר: לירן 052-5783791

 

תמונות:

946026_10202193439423353_833706608_n.jpg?oh=210ab7ca1cbb439d4429d5902953e30c&oe=52518463&__gda__=1381172113_3c0afe7f001c3a031ab93481c1ce7d90

 

1043920_10202193438983342_55987592_n.jpg?oh=365dda063d15a36d4bf79d0dbc61e9b5&oe=525161DF&__gda__=1381182893_1501f4101b75687f6728e7e1cae1099e

 

1380608_10202193439823363_1334104958_n.jpg?oh=7bfd88718ce0a0d09f2f5c912078f881&oe=5251F351&__gda__=1381134179_389458e2a4fc68358c9dcaca5c3cd0eb

 

1381570_10202193440143371_668347373_n.jpg?oh=945618375fa206161d2e5f57952293ed&oe=52516F30&__gda__=1381166029_f0a8912e0ba859516efa8465ee8343d6

 

אין לי מושג למה התמונות נמחקו אבל זה כבר לא נותן לי לערוך את ההודעה ולחדש את התמונות, אז:

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...