Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ד"א - יש דברים הזויים. השבוע חיפשתי כרטיסי טיסה לליסבון. כרטיס לליסבון דרך פריז או דרך אמסטרדם עלה פחות מאשר כרטיס לפריז בלבד או לאמסטרדם בלבד - באותן טיסות!

 

זה הזוי? לפני כמה חודשים לקחתי טיסה ישירה מטאלין לפרנקפורט באיזה 100 יורו הלוך ושוב. באותם תאריכים בדיוק הייתה גם טיסה מטאלין לריגה שעלתה פי 2.5 (בין טאלין לריגה 50 דקות טיסה, בין טאלין לפרנקפורט 2.5 שעות). לפעמים המחירים מופלצים לגמרי...

 

שוב תודה רבה לעונים,

 

הכי זול שמצאתי עם קונקשן ועם המתנה סבירה ולא ע"י טורקיש אירליינס זה 2600 שקל / 750 דולר :(

 

טורקיש חברה טובה מאוד. ממליץ.

750 דולר לא נשמע לא הגיוני. אלו המחירים. ממליץ לך לשקול טוב מה חשוב לך - לחסוך כמה מאות שקלים או לחסוך שעות של המתנה ובלגן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

750$ נשמע הזוי בהתחשב בעובדה שבדקתי מחירים לטיסה עם טורקיש בקיץ לארה"ב, והמחיר היה 1000$.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
כי בטורקיש זה 450$, אבל עם overnight...

אה.

1000$ שדיברתי עליהם זה עם המתנה של שעתיים או משהו כזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הדרך הזולה ביותר להגיע לדבלין:

 

חוף ירושלים בתל אביב מכיר?

יופי!

קפוץ פנימה, תתחיל לשחות.

 

אחרי בערך 100 ק"מ, שמאלה מתון.

תעבור את מלטה, פאלמה ואיביזה (השתדל לא להסיח את דעתך עם מגוון המילפיות הבריטיות שבאיזור) ותיקח קצת ימינה.

 

בגיברלטר, שבור ימינה חזק (אם הגעת לניו ג'רסי, שחית רחוק מידי, פרסס ותחזור מזרחה).

שחה צפונה, התעלם מהפורטוגלים, שהרי התל"ג שלהם זהה לזה של הלקומוטיב מערד.

 

תעבור את המוסלמים (אופס, סליחה, הצרפתים) בשחייה מהירה והתקדם לעבר אירלנד.

 

תיזהר מהמעבורות היוצאות מ"אי מוחמד" (בריטניה), אתה עובר שלושה תוואי שייט פעילים (כפל משמעות למילה "שייט", בטא אותה בהגיה אירית:lol:).

 

אחרי 100 מטר, שמאלה חזק ואתה בנמל דבלין.

 

בהצלחה במסע.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

טסנו איתם לפני 3 שבועות לארה"ב. החברה הכי טובה שיצא לי לטוס איתה (לא טסתי עם החברות המזרחיות שנחשבות לטובות בעולם ולא עם EMIRATES, אבל מלבדם, יצא לי לטוס עם כ-100 מחברות התעופה הקיימות, האמן לי), רק Brussels airlines נתנו להם פייט טוב מבחינת נוחות ואיכות המטוסים והשירות.

 

בשד"ת באיסטנבול אף אחד לא מסתכל עליך, גם אם תדבר בעברית בקולי קולות.

 

זה שארדואן ודאבוטולו הם שני כלבים שנובחים בכל הזדמנות על ישראל, לא צריך לפסול את כל התורכים.

פורסם

אוקיי תודה, אז אני לא אפסול את טורקיש.

 

תודה קרנל אבל זה לא קונקשן, סתם 2 טיסות נפרדות, אני צריך להמתין בערך 15 שעות בשדה (הנחיתה בבודפשט היא ב12 בלילה, ההמראה לדבלין היא בצהריים) + צק אאוט וצק אין מלאים.

אם אני מתעלם מקונקשן ומתעלם מהצ'קים, מצאתי גם זול יותר.

פורסם

וזה RYANAIR. מי רוצה לטוס RYANAIR?

 

תזמין בטורקיש. לפחד מכמה שעות בשדה שלהם (או, אגב, מביקור באיסטנבול) זה כמו שאירופאים יפחדו להגיע לארץ כי "יש כאן טרור". you should know better...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני בטוח שטורקיש אירליינס היא חברה טובה אבל החבילה הכוללת מרתיעה אותי, המתנה בטורקיה, קהל "אוהד" ישראל וכו...

זה לא מה שאמור להטריד אותך,

חוץ מזה, רק שתבין, אם זה היה מסוכן הצבא לא היה מאשר דבר כזה. ובצבא מאשרים טיסות קונקשיין דרך טורקיה. אם לגורם בטחון אין בעיה אז לך בתור סתם אזרח לא צריכה להיות בעיה. שמור על פרופיל נמוך. דבר בשקט, כמה שפחות סממנים יהודיים או ישראליים.

וזה RYANAIR. מי רוצה לטוס RYANAIR?

 

תזמין בטורקיש. לפחד מכמה שעות בשדה שלהם (או, אגב, מביקור באיסטנבול) זה כמו שאירופאים יפחדו להגיע לארץ כי "יש כאן טרור". you should know better...

כשזה זול, מצידי לטוס בIRAQ AIR או IRAN AIR.

כן, זה קצת מפחיד לטוס ב747 בן 40, אבל בסדר. :roll:

RYANAIR הם לאוו קוסט אירופאי סטנדרטי. בדיוק כמו וויז או איזיגט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

RYANAIR הם לאוו קוסט אירופאי סטנדרטי. בדיוק כמו וויז או איזיגט.

 

יש הבדל גדול מאוד בין easyjet ל-ryanair, והוא לטובת הראשונה. בצע חיפוש קטן ברשת ותראה. באיזיג'ט אטוס בשמחה (אפילו יותר מבחברות "רגילות" כמו baltic (שאני "נהנה" משירותיהם בחודשים האחרונים). בריינאייר - אחשוב פעמיים ואפילו שלוש. המטוסים ישנים יותר, אין תודעת שירות, חיובים הזויים על כל אקסטרה ועוד המון דברים לרעתה. מה שכן, היא לרוב זולה יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...