Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ניסיתי לראשונה את המכונה DA של מגווירס , אבא שלי רצה שאני יעשה לו את הבגאז' ( צבע כסוף מטאלי ) .

הבגאז' היה עם סוורילים,שריטות שטחיות ,שריטות קצת יותר עמוקות , בקיצור כול מה שניתן לבקש היה שם :lol: .

 

1.בבוקר עשיתי שטיפה מלאה של האוטו .

 

2.עשיתי פלסטלינה על הבגאז' ( לא להאמין מה שהפלסטלינה הוציאה משם ) , הפלסטלינה הייתה כולה חומה :| .

המשכתי לעבוד איתה עד שהבגאז' היה מבריק וחלק למגע :-D .

 

3.אחרי זה , זרקתי כבל מהחלון , שמתי פד צהוב ( פד פוליש 7אינץ ) של מגווירס , 3 טיפות בגודל אפונה של ultimate compund

ומרחתי את החומר על קטע קטן ( עשיתי קטעים קטנים בשביל מקסימום תוצאה ) במהירות 1 ואז עברתי למהירות 5 .

במהירות 5 התחלתי לעשות מעברים של למעלה - למטה , ימינה-שמאלה , בסך הכול 4 פעמים ,כשבמקביל אני מפעיל לחץ ונע עם הזרוע באיטיות למרות שהמכונה הרגישה חלקלקה על הפח הרכב ( כנראה בגלל הפלסטלינה) .

הפסקתי את המכונה וניגבתי את שאריות הפוליש שנשארו על הבגאז' , ככה המשכתי וסיימתי את כול הבגאז' .

 

4. לבסוף מרחתי ווקס קארנובה של מגווירס .

 

לסיכום :

 

80-85.1 אחוז מהסוורילים שהיו על הבגאז' נעלמו.

2. שריטות שטחיות - נעלמו .

3.שריטות טיפה עמוקות שהציפורן נתקעת בהם - טושטשו וכבר לא מבחינים בהם אלא רק אם מתמקדים קרוב מאוד.

 

 

תמונות ( אחרי ) :

 

0gix.jpg

 

aavo.jpg

 

x7bk.jpg

 

vc9h.JPG

 

wf9l.jpg

 

8bom.jpg

 

חוות דעת ? ( אין לי בעיה לקבל ביקורת שלילית \ חיובית , להפך ככה אני רק אשתפר )

 

תודה רבה

חג שמח

פורסם
ראשית- כל הכבוד!

שנית- קצת קשה לתת חוות דעת מאחר והצילום עם פלאש? ההבזק מפריע. נסה לצלם בשנית.

 

זה לא פלאש , ניסיתי לצלם עם השמש בשביל להראות את התוצאה האמיתית.

פורסם

כל הכבוד על העבודה והמאמץ, להבא צלם תמונות של לפני שיהיה נחמד להשוות.

בטוח שיצא לך הרבה יותר טוב מהמצב ההתחלתי.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

כל הכבוד! גם אני חושב שצריך לצלם בתנאי תאורה אחרים.

מחכים לעדכון.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

1. אני רואה שדיטיילרים משתמשים בכפפות כשהם עושים פוליש .

הכפפות האלה מיוחדות (נגד וירברציה ) או מה הסיבה ?

 

2. אני רוצה לעשות פוליש לרכב שלי בחלקים ( אדום מטאלי ), כול יום חלק אחר .

הצבע דווקא במצב מצויין יחסית לגיל של הרכב (9 שנים ), כמובן שיש פה ושם שריטות קלות \ עמוקות\שטחיות .

אני יודע שלאחר הפוליש , הרכב יהיה בוהק,מבריק,בעל עומק אבל אני לא יודע מה לעשות בהקשר לפדים .

 

יש לי את הפדים של מגווירס :

אדום (גס ) - חיתוך

צהוב -פוליש

שחור(פיניש) - ווקס \ גלייז וכו'

 

ככה זה נראה:

meguiars-soft-buff-2.0-burgundy-compounding-pad-7-w7207-1807-p.png

 

מגווירס בכלל לא ממליצה להשתמש עם הפד האדום , והאמירה שלהם קצת מפחידה אותי :| .

 

המחשבה שלי בהתחלה הייתה לעשות ככה:

 

פד אדום - אולטימייט קומפאונד

פד צהוב - אולטימייט פוליש

פד שחור- גלייז - black light

 

ולסיום ,אחרי כול זה^ , לעבור עם hybrid v7 .

 

אני לא יודע מה לעשות ?

 

3. עוד סוגיה שמעסיקה אותי מאוד , אחרי שהרכב יהיה נוצץ ונקי , איך שומרים על העבודה כך שלא יווצרו סווירלים?

אין לי שום אפשרות לצינור מים , הברירה היחידה זה ONR עם שיטת 2 הדליים .

לעבור עם Onr פאנל-פאנל ומיד לנגב , הבנתי שהסווירלים נוצרים בגלל ניגוב סופי לא נכון (תקנו אותי אם אני טועה) .

*אחד אומר - לנגב בתנועות ישרות (למעלה -למטה , ימינה-שמאלה ).

*השני אומר - להניח את המגבת ולתת לה לספוג את המים ולאחר מכן לעבור עם מגבת יבשה אחרת.

פורסם

חלק ראשון הבנתי שהסווירלים נוצרים בגלל ניגוב סופי לא נכון (תקנו אותי אם אני טועה) .

 

חלק שני *אחד אומר - לנגב בתנועות ישרות (למעלה -למטה , ימינה-שמאלה ).

*השני אומר - להניח את המגבת ולתת לה לספוג את המים ולאחר מכן לעבור עם מגבת יבשה אחרת.

 

חלק ראשון - ראשית סימני swirl marks נוצרים בגלל מגוון של סיבות ולאו דווקא בעקבות הניגוב. (לי יש עורב שיושב כל יום על הרכב והוא הסיבה העיקרית לשריטות שלי, באמת!)

 

חלק שני - השלישי אומר (זה אני) על ידי ניסוי וטעייה תלמד ותמצא עבור עצמך את הדרך הטובה ביותר לייבוש המרכב, הדרך שתייצר עבורך הכי פחות swirls.

 

אל תחפש יותר מדי אצל אחרים כי לא תלמד מזה כלום. אין "שיטה" נכונה, יש גישות שונות של אנשים שונים וכל אחד עובד קצת אחרת. תחפש את הדרך שעובדת עבורך.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

יצא ממש יפה יחסית לפעם ראשונה ועוד בלי ליטוש , אני חושב שליטוש היה עוזר לשריטות היותר עמוקות.

אבל תוצאה מצוינת ונראה כאילו המכונה עושה את העבודה , רציתי לשאול כמה עלתה המכונה?

volkswagen polo 2009 - כיום

צבע כסף, 1400 נפח מנוע, 80 כוחות סוס :)

×
×
  • תוכן חדש...