Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שעשיתי אין ספור חיפושים וקראתי את רוב המידע שמצאתי ברשת על נושא כיול התדרים של מכשירי פיוניר ארה''ב.

מצאתי מכשיר באיביי ממוכר עם פידבק טוב שנראה אמין ושולח לארץ במחירים הוגנים.

הדגם בישראל הוא פיוניר 8550 או 5550 לא ממש מצאתי הבדל בינהם לשימוש שלי.

המוכר טוען כי המכשיר מכיל את אופציית ה-RDS אך התדרים של הרדיו שהוא עובד בהם הינם תדרים אמריקאים.

 

הנה התשובה של המוכר לגבי שאלתי אם התדרים שלו יעבדו בטווח הישראלי:

 

The main difference between FM radio in the US and Europe is that the US uses only the odd frequencies: ie, 97.5, 97.7, 97.9 and so on. European radio uses frequency settings in between (98.60, 98.66) that aren’t used in the US, but they both use the same frequency range. This will work but it could be a reason for noise. If you have a FM transmitter set to 87.9, you should be able to receive the signal on a European radio just as well as a US radio.

Note : I believe that Australia uses the odd frequency the same as USA.

 

Yes, The Pioneer AVH-X8500BHS has RDS radio.

 

אשמח לתשובות אם יש אופציית שהרדיו יעבוד בארץ ללא צורך בשליחה למעבדה של עוזי רדיו.

האם כל מכשיר RDS יעבוד בארץ? או רק מכשיר אירופאי/אסייאתי?

 

 

ד''א זה המפרט הטכני של המכשיר יש עוד בעיות תאימות מלבד נושא הרדיו שלא שמתי לב אליו?

http://www.ebay.com/itm/141031108196?item=141031108196&viewitem=&sspagename=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123&vxp=mtr

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שמע שמע מקווה שלא מאוחר מדי לזה אבל תקשיב חדשות טובות ולא טובות

 

בוא נגיד שאני יש לי כזו בול 5500

 

גם אני הזמנתי מחול מאיטליה לצורך העיניין כי זה מאוד חשוב לכלא שרוכשים מערכות DVD וכ'ו

 

יש לכל מקום בעולם ערך נגיד 1R 2R 3R 4R 5R 6R 7R

 

ולצורך העיניין אנו 2R מה זה אומר עם אני קונה נגיד מארהב או ממקומות אחרים בעולם הDVD לא יעבוד כמו שצריך בדיסקים כנל רדיו ניתן לראות מפת אזורים בויקפידיה תרשום dvd

 

עכשיו עוד משהו לחשוב עליו ומאוד כדי בישביל לחבר את האייפון שלך או הגלאקסי חשוב לדעת שזה לא נגמר בזה שרכשת רק את המערכת הזו יש צורך בכבל מיוחד שנקרא rgb לvga ולא ניתן ליצר כי זה דיגיטלי לאנלוגי עזוב בקיצור ניתן לקנות מפיונר ולא כדי לך לשמוע תמחיר שלה מיוחד לאייפון 5 המחירים הם בין 450 ל 1300

ניתן להזמין מהאייבי גם במחיר מצחיק יחסית ולא נגמר חחח צריך לקנות מתאם מאיידיגיטל העלות שלו בערך 280

 

ואני חייב להודות אני מאוד מאוד אוהב אותה השמיע מפגרת מלאה הגדרות טובות בקיצור מערכת ברמה השאלה היא עם אתה מוכן להשקיע אני קניתי אותה ב 2000 משהו כזה 420 יורו

 

עם תרצה קישור למוכר שרכשתי ממנו פשוט תבקש ותוך יומים זה בארץ משהו מפחיד יש לציין שזה מגיע במשלום עד הבית ולא לדואר

פורסם

אם זה לא מאוחר מדי אז ככה:

בדיוק כמוכה הייתי דלוק לקנות מארה״ב, וספציפית על דגם Pioneer AVH-8500BHS. הוא יותר זול מה AVH-X8550BT, שהוא המקביל שלו באירופה וישראל, וזהה בהכל לדגם האירופי/ישראלי. אבל, ויש אבל ובגדול. פניתי ל Pioneer electrinics USA בשאלה האם המערכת תתאים לשימוש בארץ וזו התשובה מפיונר ארה״ב:

 

Thank you for contacting Pioneer Electronics (USA) Inc.

The products made for here in the US will not work in other countries.

The FM frequencies will be off and the DVD playback is set to our region.

 

אז תיזהר!!!

מה שגם צריך להיזהר ממנו זה התאמה ותמיכה בעברית. מה שאני יבנתי זה שהדגמים התואמים לארץ מסתיימים ב 50 (לדוגמה: באירופה AVH-X8500BT ובארץ הוא נקרא AVH-X8550BT). למה אתה לא שוקל אפשרות של לרכוש את הדגם התואם ישראל? ואם בכלל אתה רוצה נוכל לפתור את הסוגיות ביחד. אני גם כרגע מחפש וכמעט ננעלתי על אחד

×
×
  • תוכן חדש...