שמע שמע מקווה שלא מאוחר מדי לזה אבל תקשיב חדשות טובות ולא טובות
בוא נגיד שאני יש לי כזו בול 5500
גם אני הזמנתי מחול מאיטליה לצורך העיניין כי זה מאוד חשוב לכלא שרוכשים מערכות DVD וכ'ו
יש לכל מקום בעולם ערך נגיד 1R 2R 3R 4R 5R 6R 7R
ולצורך העיניין אנו 2R מה זה אומר עם אני קונה נגיד מארהב או ממקומות אחרים בעולם הDVD לא יעבוד כמו שצריך בדיסקים כנל רדיו ניתן לראות מפת אזורים בויקפידיה תרשום dvd
עכשיו עוד משהו לחשוב עליו ומאוד כדי בישביל לחבר את האייפון שלך או הגלאקסי חשוב לדעת שזה לא נגמר בזה שרכשת רק את המערכת הזו יש צורך בכבל מיוחד שנקרא rgb לvga ולא ניתן ליצר כי זה דיגיטלי לאנלוגי עזוב בקיצור ניתן לקנות מפיונר ולא כדי לך לשמוע תמחיר שלה מיוחד לאייפון 5 המחירים הם בין 450 ל 1300
ניתן להזמין מהאייבי גם במחיר מצחיק יחסית ולא נגמר חחח צריך לקנות מתאם מאיידיגיטל העלות שלו בערך 280
ואני חייב להודות אני מאוד מאוד אוהב אותה השמיע מפגרת מלאה הגדרות טובות בקיצור מערכת ברמה השאלה היא עם אתה מוכן להשקיע אני קניתי אותה ב 2000 משהו כזה 420 יורו
עם תרצה קישור למוכר שרכשתי ממנו פשוט תבקש ותוך יומים זה בארץ משהו מפחיד יש לציין שזה מגיע במשלום עד הבית ולא לדואר