Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמו שאמרת באמת רובם ברחו לכיוון הפייסבוק ונורא חבל גם אני שהייתי מגיב לשרשורים על בסיס יום יומי הפסקתי. אם פעם הייתי נכנס לפורום

10 פעמים ביום היום אני נכנס אולי פעם

בכמה ימים והסיבות הם :

1. הפורום הפך ליותר מסורבל עם שינוי

צורת הממשק.

2. בפייסבוק יש מיגוון של תמונות ותגובות בקצב בלתי פוסק.

3. התדלדלות השרשורים שנפתחים.

מקווה שהפורום יחזור לגדולתו כקדם.

 

 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

ואם נסטה לרגע מנושא השרשור, אז בהחלט יש אמת בדבריך.

1. פורום הוא מוצר שנקנה, ומעת לעת מעדכנים אותו, ולא תמיד העדכונים הם לטובה, למרות שבמבנה הנוכחי יש לא מעט פיצ׳רים נחמדים.

ככלל, אנשים לא אוהבים שינויים, וחלק לא מבוטל מהמשתמשים כאן הם אנשים מבוגרים שאוהבים עוד פחות שינויים.

2. הפייסבוק העביר אליו במלואו את שרשור ״ ענתיקות בחצרות ובדרכים ״ מסיבה פשוטה - אנשים אוהבים לקבל פידבקים, ולייקים הם פידבק מיידי, מה שלא קיים בפורום, מטבע הדברים.

3. אכן חלה ירידה בפעילות, ולדעתי היא נובעת מ ״ עייפות החומר״ ומהעובדה שאין כניסה של ״דם חדש״ וצעיר, וזה כבר באמת לא קשור לכלום.

אם כל הכבוד לפייסבוק, אין תחליף לפורמט של פורום, מה גם שמנוע החיפוש כאן יעיל ומשוכלל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בנוסף, בפורום הודעות ושירשורים נשארים "למעלה" בעוד שבפייסבוק הכל שוקע למצולות מהר מאד.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

תודה שמח שזה מעלה חיוך. זה כל הכיף בתחביב החיוך שעולה לך על הפנים מדברים פשוטים ..

אז העדכון הוא שהפנדה נוסעת והרוב עובד פרפקט כאילו לא עברו כמב שנים טובות מאז שנסעה לאחרונה. סיבוב בשדות עמק הירדן הוכיח לי בפעם המאה שמכונית קטנה ישנה ופשוטה (ויש שיגידו גם "פושטית") יכולה לעורר בך ריגושים שאף מכונית מודרנית לא תצליח. היא מדלגת בשבילי העפר כמו גיפ קטן וערמה של ילדים צווחים בהנאה במושב האחורי נתנה הרגשה של סינמה פאראדיסו. מה שכן כנראה שהקלץ גמור כי הוא מחליק ולא יהיה מנוס מלהחליפו.

אורן

פורסם
אורן תמונה שווה אלף מילים...

מסכים, גם מבחוץ, גם מבפנים וגם של תא המנוע

אה, וסרטון התנעה שווה 2000 מילים :wink:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...