Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהצלחה.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתחדש! בהחלט רכב מעניין! :-D

 

 

 

ניתן להעביר בעלות ללא בעיה על רכב ללא רישוי בתוקף (טסט) כל עוד והאגרות משולמות... משמע, לא צריך להכנס לשיפוץ ולסיכונים לפני שהועברה בעלות.

לרכב שאינו אספנות ורשיונות לא בתוקף ניתן לעשות עברת בעלות במשרדי הרישוי השונים לאחר תשלום האגרות.

לפעמיים הפקידות לא רוצות לעשות, והן אומרות שזה בלתי אפשרי, צריך להתעקש.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

לדעתי מדובר ברכב מכוער ולא מעניין , לא מבין את ההתלהבות :shock:

במקרים האלה , תוכנית הגריטה של משרד התחבורה היא בדיוק המקום שצריכה ללכת אליו המכונית הזו

זה פשוט מכער את נוף הארץ , לא כאלה מכוניות אספנות בדיוק כיף לראות אצלנו

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היופי הוא בעיני המתבונן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לדעתי מדובר ברכב מכוער ולא מעניין , לא מבין את ההתלהבות :shock:

במקרים האלה , תוכנית הגריטה של משרד התחבורה היא בדיוק המקום שצריכה ללכת אליו המכונית הזו

זה פשוט מכער את נוף הארץ , לא כאלה מכוניות אספנות בדיוק כיף לראות אצלנו

הייתי יכול להגיד את אותו דבר על בל-איר או פורש 911, כל אחד וטעמו האישי. אני לא מבין למה סתם להעליב רק כי הרכב לא לטעמך, אף אחד לא מכריח אותך להסתכל בשרשור.

:twisted:Peugeot 205 GR 1994:twisted:

:lol:קליאו RSI למכירה - 0533349930 :oops:

פורסם

מכוער או לא מכוער זה לא העניין, בגלל שהרכב היה זול הרבה לא שרדו ולכן הוא נדיר מאוד מאוד וההישג במציאת הרכב והשיפוץ שלו זה לבד נותן גאוה לבעליו. אז הכי חשוב שתתחדש ותהנה מתהליך השיפוץ והתוצר הסופי. אגב, אני זוכר שהרכב היה סופר חסכוני בדלק והיו דגמים עם גג מתקפל.

פורסם
הייתי יכול להגיד את אותו דבר על בל-איר או פורש 911, כל אחד וטעמו האישי. אני לא מבין למה סתם להעליב רק כי הרכב לא לטעמך, אף אחד לא מכריח אותך להסתכל בשרשור.

 

אני ממש לא מנסה להעליב . אני חושב שאין שום דבר יפה ברכב הזה , להפך המוחלט.

אם הבנאדם "נפגע" , סורי . . .

 

נ.ב - יש מכוניות שאם בנאדם חושב שהן מכוערות אז הבעיה היא בטעם שלו..

פורסם

שבת שלום אורן,

 

קודם על, כתיבה משובחת ומעלת חיוך. כיף לקרוא.

 

שנית, מזל טוב על המציאה, שתהנה ממנה ושתזכה לנסוע בה בדרכים טובות. אולי תצרף כמה תמונות של פנים הרכב?

 

שלישית - בעמק הירדן ובמיוחד בקיבוץ ספציפי, מתחת לסככה ספציפית, עומד גלמוד ובודד יצור שמשווע לכך שאאמץ אותו. אני חושב שעכשיו כאשר הפנדה הגיעה, זה הזמן לפנות לה מקום ולשלוח את האומלל למשפחה אחרת........

 

שיהיה המון מברוק ומחכה לקרוא עוד.

 

שלומי

פורסם
אני ממש לא מנסה להעליב . אני חושב שאין שום דבר יפה ברכב הזה , להפך המוחלט.

אם הבנאדם "נפגע" , סורי . . .

 

נ.ב - יש מכוניות שאם בנאדם חושב שהן מכוערות אז הבעיה היא בטעם שלו..

 

כשהייתי צעיר חשבנו את הקרמן גיהה למכוערת,קראנו לה קרמנגעילה,היום אני מחשיבה ליפיפיה.

לפעמים גם עייני המתבונן משנות זוית.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
לדעתי מדובר ברכב מכוער ולא מעניין , לא מבין את ההתלהבות :shock:

במקרים האלה , תוכנית הגריטה של משרד התחבורה היא בדיוק המקום שצריכה ללכת אליו המכונית הזו

זה פשוט מכער את נוף הארץ , לא כאלה מכוניות אספנות בדיוק כיף לראות אצלנו

 

התגובה שלך לא במקום!

חבר פורום כמוך גם מכער את השרשור.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
בהצלחה בשיפוץ !! הייתי מוריד את כל המדבקות מאחורה כולל מחזירי אור .

 

הי צביקה, הנה עוד חברה פוטנציאלית למועדון

פורסם

מדהימה !!

 

זו המכונית שפרצה את הדרך לאונו עם המבנה הקופסתי הגבוה.

 

הדגמים הראשונים היו אפילו עם עיצוב מוקצן יותר ש הגריל

גם המושבים אם אני זוכר נכון היו יוצאי דופן , נשמח לתמונות של הפנים .

 

בהצלחה בשיפוץ !!


×
×
  • תוכן חדש...