Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגברון צריך 2 אמפר כדי להפעיל אותו בדקתי את זה כבר.

HU:Grunding GX3800 ,Amp Speakers :Ausidon.Vrx 4.300 SUB:Hertz es 300 old MidBass:Carwales CL6.5 3L MidRange:Carwales CL 3  Tweeter:  Carwales CL1+RIbbon amt

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב מאוד - מידע נהדר!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

המגברון הגיע.

 

התרשמויות אין מילים סאונד כמו שרק מגבר מנורה class A יודעת לתת, סאונד מאוד דינאמי נעים ומפורט בצורה בלתי רגילה.

 

 

תמונות:

222.jpg

2222.jpg

22222.jpg

222222.jpg

HU:Grunding GX3800 ,Amp Speakers :Ausidon.Vrx 4.300 SUB:Hertz es 300 old MidBass:Carwales CL6.5 3L MidRange:Carwales CL 3  Tweeter:  Carwales CL1+RIbbon amt

פורסם

יוני תתחדש!

 

אתה יכול לפרט בבקשה מה הזמנת ואיך חיברת את הכל?

 

יש לי כוונה לנסות משהו דומה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה ממש פשוט.

 

קודם כל נתחיל בנתונים של המגבר:

 

בשביל להפעיל את המגבר דרוש מתח 24v dc 2A.

בחיפוש קל באיביי ניתן למצוא הכל:

 

http://www.ebay.com/itm/12V-to-24V-DC-to-DC-Step-Up-3A-Power-Converter-Module-/350853190526?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51b07ad37e#

 

לגבי החיבורים:

 

אפשר לראות בתמונות יש לו שני כניסות RCA אחד IN PUT אחד OUT PUT וגם שני כניסות לאוזניות של OUT ו IN

 

במקרה הזה אני ישתמשתי עם כניסות ה-RCA לIN ו OUT.

 

החיבור ממש פשוט מחברים את ה-IN לרדיו דיסק כרגיל בחיבור RCA רגיל, ואת חיבור ה-OUT מחברים עם RCA מקצה אחד וקצה שני יוצא פלוס מינוס לרמקול.

 

מה שכן עדיף להכין לבד אחד כזה כי לקחת RCA ולחתוך לא כדי כי לרוב החוטים שם מאוד דקים.

 

זהו בעיקרון ממש לא מסובך, התכנון שלי כבר לדלב הבא הוא להזמין מנורה יותר טובה כמו של Mcintosh או RCA וזה מה שאני אוהב במגבר נורה שאפשר לשחק איתו המון בקטע הזה ולקבל כל פעם מגבר שונה.

 

זה הכיוון למנורה הבאה:

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR10.TRC2.A0.Xrca+tube&_nkw=rca+tube&_sacat=0&_from=R40

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=rca+tube&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.Xmcintosh+tube&_nkw=mcintosh+tube&_sacat=0

 

 

 

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=mcintosh+tube&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.Xrussia+tube&_nkw=russia+tube&_sacat=0

HU:Grunding GX3800 ,Amp Speakers :Ausidon.Vrx 4.300 SUB:Hertz es 300 old MidBass:Carwales CL6.5 3L MidRange:Carwales CL 3  Tweeter:  Carwales CL1+RIbbon amt

פורסם

שיחקת אותה!

מתי השמעה?

 

שים לב לפני שאתה מזמין נורות חדשות-ישנות שאתה צריך נורות מאותה המשפחה, לא כולם בעלות נתוני הפעלה זהים.

SCANSPEAK

פורסם

יוני,

ממש כיף לראות ניסויים כאלה!

האם הרגישות כניסה של המגברים האלו מספיק גבוהה כדי להתמודד עם פרה אווט של היחידת ראש?

ומה לגבי ספק כח? יש דרישות מיוחדות או ש12-14 וולט מהמצבר זה מספיק?

פורסם

מגבר המנורות הזה שווה כשלעצמו בנייה מיוחדת.

נראה פיצוץ.

 

מגברון קלאס T, זה גם משהו שהשתעשעתי במחשבות.

יש כאלו גם בהספק שיכול להריץ מידים בגודל די צנוע.

לשתול 2 כאלו באזור הדש-בורד יכול לצמצם צורך בהמון חיווט (חוסך כסף ורעשי חיווט)

 

שאפו על האומץ להכניס רכיבי אלקטרוניקה שאין עליהם חוות דעת בארץ לרכב הפרטי שלך.

תודה על פתיחת הדלת למי שרצה וחשש.

מתחדשת*

פורסם

בהחלט פרוייקט מעניין. תודה על השיתוף. אני נדלקתי גם, למרות שלא חושב בנתיים שיקנה.

אבל מעניין ולא יקר!

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

סלחה על ההקפצה של השרשור

כעבור כחצי שנה מאז,רציתי לשמוע חוות דעת על פרוייקטון הזה ואם הוא קיים עדיין. בכל זאת,זה משהו מעניין לדעתי.

שאלה נוספת,לאיזה טוויטרים מגבר הייה מחובר? לפי נתונים שראיתי הוא עובד בין 32-600 אוהם,יש אחד די דומה שעובד 12-600 שזה גם קצת בעייתי לרכב.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8


×
×
  • תוכן חדש...