Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכל חברי הפורום,

 

קניתי את הרכב לפני חודשיים (לפני זה נהגתי על סובארו 92). עד עכשיו קרה לי 3 פעמים שניסיתי לשלב הילוך והוא לא השתלב ונשמעו רעשיו מהתיבה (אופייניים להילוך שלא השתלב טוב). אין לי ניסיון עם רכבים חדשים ורציתי לדעת האם זה נובע מחוסר ניסיון שלי (עוד לא לגמרי התרגלתי לאוטו הזה) או שיש בעיות עם תיבת הילוכים? במילים אחרות, האם ברכבים מודרניים קיים מצב שהילוך פשוט לא ישתלב היטב כתוצאה מתנועה לא נכונה של הידית?

מקווה שהצלחתי להבהיר את עצמי.

 

 

תודה!

 

אלכסיי

(Toyota Yaris 2011 MTM 6F 5D (Since 06.2013

(Subaru DL 1600 92' manual (03.2007 - 06.2013

פורסם
איזה הילוך לא משתלב

 

פעם מראשון לשני ופעמיים משני לשלישי.

(Toyota Yaris 2011 MTM 6F 5D (Since 06.2013

(Subaru DL 1600 92' manual (03.2007 - 06.2013

פורסם
מפלס שמן גיר בדקת? אם תקין אז כנראה בעיית סינכרונים

 

תודה. אני אבדוק ואחזור עם דיווח. בעיית סינכרונים זה משהו רציני? כתוצאה ממה זה יכול לקרות? מהעברה לא נכונה של הילוכים? ד"א אם זה חשוב, הרכב עם 18 אלף קילומטר...

(Toyota Yaris 2011 MTM 6F 5D (Since 06.2013

(Subaru DL 1600 92' manual (03.2007 - 06.2013

פורסם

זה אומר שיפוץ גיר אבל קודם תבדוק מפלס שמן

האמת שהגיר הזה אמין והרכב יחסית חדש אז אולי אתה לא ממש רגיל עדיין לידני בכל מקרה שווה להכנס למוסך מורשה לבדיקת

פורסם

קשה לי מואד להאמין שגיר ילך לאחר 18,000 ק"מ.

יכול להיות שהקלאצ' גמור או שפשוט אתה צריך להתרגל לתחושה ולפתח רגש בעת העברת ההילוכים ברכב החדש.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...