Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי בהזמנה האחרונה שלי מאוטוסטור את דוגמית של המוצר הזה,

ג'ל לחידוש צמיגים Meguiar's Endurance.

השתמשתי בו ומאוד התרשמתי לטובה, הצמיגים הבריקו כמה ימים טובים.

עכשיו ראיתי באוטוסטור שיש גם תרסיס של החומר,

אז השאלה שלי היא, מה עדיף? להשתמש בג'ל כמו שהיה בדוגמית או לקנות תרסיס?

 

*אישית אני מתכנן לקנות גם G6 של CG,

השאלה אם זה יעשה את אותה עבודה כמו החומר של מגווירס?

 

תודה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם
קיבלתי בהזמנה האחרונה שלי מאוטוסטור את דוגמית של המוצר הזה,

ג'ל לחידוש צמיגים Meguiar's Endurance.

השתמשתי בו ומאוד התרשמתי לטובה, הצמיגים הבריקו כמה ימים טובים.

עכשיו ראיתי באוטוסטור שיש גם תרסיס של החומר,

אז השאלה שלי היא, מה עדיף? להשתמש בג'ל כמו שהיה בדוגמית או לקנות תרסיס?

 

*אישית אני מתחנן לקנות גם G6 של CG,

השאלה אם זה יעשה את אותה עבודה כמו החומר של מגווירס?

 

תודה.

 

לגבי מגיוורס זה לא משנה, אתה מקבל אותן תוצאות בשני הסוגים. תבחר מה שנוח לך יותר מבחינת סגנון עבודה.

המוצרים זהים, כמות החומר הפעיל פחות או יותר זהה, זה שיש יותר בתרסיס זה בגלל שמוהלים אותו קצת אבל בעקרון מדובר בדיוק באותו הדבר. לי יש את שניהם ולא ראיתי שום הבדל מבחינת תוצאות. המוצר נותן תוצאות טובות לטעמי.

 

אתה מתחנן לקנות G6? למי אתה מתחנן? לבת זוג/הורים/אלוהים? לדעתי זה לא בריא להתחנן עבור מוצרי דיטייילינג :lol:

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

חח קודם כל תודה רבה על התגובה,

הטעות תוקנה.

השאלה אם יש צורך במוצר של מגווריס, או שה- G6 עושה את אותה עבודה ?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם
חח קודם כל תודה רבה על התגובה,

הטעות תוקנה.

השאלה אם יש צורך במוצר של מגווריס, או שה- G6 עושה את אותה עבודה ?

 

לא מכיר את ה G6 אבל מקריאה אודותיו אני מבין ששניהם משרתים אותה מטרה לגבי הצמיגים, כאשר ל G6 יש שימושים נוספים והמגיוורס ייעודי רק לצמיג. לא הייתי קונה את שניהם עבור הצמיגים כי אני לא מוצא בזה שום הגיון.

 

אם יש אחד מהם אין לך שום צורך בשני, אלא אם כן יש לך את המוצר של מגיוורס ואתה רוכש את G6 עבור שימושים אחרים כגון גומיות, פלסטיקה, דשבורד וכו'.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

בקשר ל ENDURANCE.

חייב לציין שרונן (ממגווירס) המליץ לי בחום אך ורק על הג'ל !

חייב לציין שהוא צדק מכיוון שבניגוד למה ש KENWORTH אמר יש לו שימושים נוספים במצב נוזלי של ג'ל.

יש לי הונדה סיויק 2007 . בקדמת הרכב בחלק העליון של מכסה המנוע יש פלסטיקה .(בין השמשה למכסה מנוע).

כל חומר שהייתי שם עליו היה נעלם אחרי כמה ימים עד שבוע.

הENDURANCE פשוט מדהים, מרחתי כמו סבירה לא נדיבה בכלל אפילו וזה מחזיק שבועות על שבועות בלי צורך לחדש.

אז לפלסטיקה חיצונית ה ENDURANCE גם עושה את העבודה טוב מאוד ! רק לא לשים יותר מידי כי הוא צמיגי ושומני ולא נעים למגע.

פורסם

KENWORTH אמר את המלצת היצרן.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אני מעדיף את הג'ל. היישום שלו גורם עקב המריחה עם ספוג לניקוי של צמיג (מה שלא עושה תרסיס)

וגם לחדירה טובה יותר לגומי. מוצר מעולה לצמיגים -גם אחרי חודש עדין הצמיג נקי. (רק הבעיה שכל נגיעה בצמיג מורחת שחור על היד)

 

היום אגב היה לי משעמם מכוון שהרכב היה מבריק גם חיצונית וגם פנימית כולל חומר לניקוי כללי לריפודים/שטיחים וכד'

אז שיחקתי עם Endurance בתוך תא המנוע (ראש מנוע שחור) וכמה צינורות על הדרך -יצא מפתיע לטובה.

 

בכללית אני לא אוהב מוצרים שהכול כלול בהם.

פורסם

ממליץ בחום 8) על הג'ל, אתמול ניסיתי פעם ראשונה ופשוט מדהים בהשוואה לכול התכשירים לצמיגים.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
אני מעדיף את הג'ל. היישום שלו גורם עקב המריחה עם ספוג לניקוי של צמיג (מה שלא עושה תרסיס)

וגם לחדירה טובה יותר לגומי. מוצר מעולה לצמיגים -גם אחרי חודש עדין הצמיג נקי. (רק הבעיה שכל נגיעה בצמיג מורחת שחור על היד)

 

היום אגב היה לי משעמם מכוון שהרכב היה מבריק גם חיצונית וגם פנימית כולל חומר לניקוי כללי לריפודים/שטיחים וכד'

אז שיחקתי עם Endurance בתוך תא המנוע (ראש מנוע שחור) וכמה צינורות על הדרך -יצא מפתיע לטובה.

 

בכללית אני לא אוהב מוצרים שהכול כלול בהם.

 

האם הג'ל עצמו בצבע שחור או שהצבע יוצא מן הצמיג?

פורסם
האם הג'ל עצמו בצבע שחור או שהצבע יוצא מן הצמיג?

הג'ל בצבע סגול אם אני לא טועה. ניראה לי שהוא פשוט נשאר לח וככה נדבק אליו אבק ושאר זיהומים.

אני בכלל עם האופטי בונד על הצמיגים,אין את הבעיה הזו בכלל:lol:

פורסם

אני משתמש בתרסיס של endurance, מרסס שלושה ארבעה שפריצים על פד ידני צהוב וזול ומורח.

(כמובן לאחר נקיון יעודי עם apc מדולל ומברשת גסה שקניתי במיוחד לנקיון הצמיג).

 

אצלי האפקט נשמר למשך כחודש, לאחר שבועיים ניתן לראות היחלשות, אבל החומר עדיין עושה את שלו ללא ספק.

חייבים לשים לב לא לגלוש בעת המריחה לג'אנט, החומר מכתים ומשאיר סימנים שאח"כ מאוד (!) קשה להוריד.

בקבוק הספריי גדול, ועושה רושם שהוא יחזיק לי להמון זמן.

מבסוט מהמוצר, מספק לי מראה "טרי" בגוון מט , ולא מבריק סיליקוני ומכוער.

 

אציין שבכל מקרה עם כל האהבה שלי לבקבוק הספריי, בפעם הבאה אשמח לנסות את התכשיר בתצורת ג'ל, מעוניין ליראות מה ההבדל, אם בכלל.

"יאללה בירי".

פורסם
האם הג'ל עצמו בצבע שחור או שהצבע יוצא מן הצמיג?

 

 

הצבע שלו סגול. להבנתי אין קשר לצבע של הג'ל, ברגע שהוא בא במגע עם גומי שחור הוא נהפך להיות

שחור גם. (כמו רוב החומרים שבאים במגע עם צבע שחור) כך שהשחור שיוצא על הידיים זה Endurance

שקיבל את הצבע של הצמיג. השאלה הנכונה לטעמי זה למה הוא לא מצליח להתאחות עם הצמיג באופן

שלא ישאיר רטיבות.

 

אבל אם אתה חותר לזה שאולי החומר מפורר את הצמיג וגורם לתופעה הזו? אני לא חושב ככה.

וזה לאחר שנים רבות של שימוש בתרסיסים חלקם פשוטים שכן היו אמורים להזיק,ואני לא חוויתי

עד כה תופעה של נזק לצמיג עקב שימוש כזה.(במילא אני מחליף צמיגים כל 3 עד 4 שנים גם שמצבם טוב)

 

מעבר לזה אני לא מכיר מחקר שלקחו נניח צמיגים זהים (אולי אתה מכיר) מאותו קו יצור מונחים בשמש/קור/גשם וכד'

ובאחת מהם מרחו חומר הגנה מסוים ובאחר לא -ולאחר כמה שנים בדקו את מצב הצמיג

מבחינת גמישות,יובש,סדקים. אולי זה היה יכול לשפוך אור על התרסיסים למיניהם והנזקים שהם

גורמים? או לא?

פורסם

בניגוד לחומרים שלא מיועדים לצמיגים והם רק סיליקון נטו Meguiar's Endurance נבדק והוא שומר על הצמיגים ומאריך את חייו, והוא מיועד רק לצמיגים.

פורסם
בניגוד לחומרים שלא מיועדים לצמיגים והם רק סיליקון נטו Meguiar's Endurance נבדק והוא שומר על הצמיגים ומאריך את חייו' date=' [b']והוא מיועד רק לצמיגים[/b].

 

שום דבר בעולם לא מאריך או שומר על אורח חיים של צמיג נקודה.

אם כבר ההפך החומרים האלה הורסים עקב החום שהם קולטים ומעבירים, והם גם לא בטיחותיים לכן להזהר וצריך לדעת היכן ליישם.

אני הרגשתי על בשרי כאשר החלקתי בכיכר לאחר שניקיתי את הרכב.

אין ספק שהחומר טוב ביחס לאחרים במובן האסתטי ואני מאמין שהוא פחות הורס תצמיג

×
×
  • תוכן חדש...