Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו מתחמם, פיג'ו 306 מנוע 1.6 ידני שנת 97

 

האוטו עד לא מזמן נסע מעולה, לפני איזה שבועיים נסעתי בתל אביב היה מאוד מאוד חם המנוע הראה טמפרטורה של 110 מעלות עכשיו הבנתי שזה לא תקין בכל מקרה האוטו תמיד היה בין 100 ל 110 (במאמץ) אמרו לי שזה תקין אבל לאחרונה הוא התחיל לעקוף את ה 110 והגיע גם ליותר ולראשונה נדלקה לי מנורה STOP ישר עצרתי בצד חיכיתי דקה ואז כיביתי את המנוע ונתתי לו להתקרר איזה חצי שעה / 20 דקות בצל ונסעתי לתחנת הדלק הקרובה וגיליתי שחסר לי מים אבל זה לא היה הגיוני כי לפני חודש+- מלאתי עד לאן שצריך וממש היה למטה ואז ראיתי שבעצם יוצאים המים מהרדיאטור והוא באמת היה נראה מאוד ישן אמרתי לא נקח סיכון השבוע שמתי את האוטו במוסך והחליפו לי רדיאטור חדש מקורי ועדיין בנסיעות ארוכות הוא מגיע ל 110

 

אני לא יודע מה לא בסדר פה יש לכם מושג?

ד"א אני משתמש בנוזל של PRESTONE ירוק

HU: Clarion CZ101A | Mono Amp: Planet Audio ZR900.1 | Sub: Pioneer TS-W306C

Front Speakers: Pioneer TS-G1613R | Rear Speakers: Pionner TS-A6971E

לומדים להסתדר עם תקציב נמוך :)

פורסם

אם הטמפרטורה גבוהה בצורה כזאת יתכן כמה אופציות ומיכיוון שלא ציינת נתונים כמו:

באיזו טמפ׳ נכנס מאורר המנוע לפעולה

האם יש לו את שני המהירויות פעולה שלו

מהי הטמפ׳ בזמן נסיעה בכביש מהיר

 

אז ניתן לך את האופציות הפופולריות האפשריות:

יוניט חום מנוע מזייף

יוניט מאורר מנוע לא מתאים לרכב

אין את המהירות הראשונה והאיטית למאורר מנוע

משאבת מים נאכלה מקורוזיה וקוויטציה

שעון החום בלוח השעונים מזייף

פורסם

זה דומה מאד למה שקרה לי לפני יומיים . החלפתי את הטרמוסטט .

תקרא את הנושא שהעליתי לפני יומיים בכותרת של התחממות קסארה 04 ואת העזרה שקבלתי בפורום .

יתכן וזה מה שקרה אצלך.

פורסם

ותנסה בנוסף גם להשתמש בנוזל קירור אחר ולא פרסטון - זה מים עם צבע.

זה כנראה לא יגרום לתופעת ההתחממות להעלם, אבל זה יותר בריא לרדיאטור.

Opel Adam S 2017

פורסם
ותנסה בנוסף גם להשתמש בנוזל קירור אחר ולא פרסטון - זה מים עם צבע.

זה כנראה לא יגרום לתופעת ההתחממות להעלם, אבל זה יותר בריא לרדיאטור.

פרסטון זה מיים עם צבע? ממתי?

פורסם

שוב נכנסים לעיניין של פרסטון.... זה נתון לוויכוח ולטעמי לא נכון!

הנוזל של פרסטון כן שמנוני בדיוק כמו כל נוזל קירור שנחשב איכותי הוא בעל ריח של אתילן גליקול ומשימוש אישי של מספר שנים לא מבוטל (כחמש שנים) בפרסטון הוא הוכיח עצמו.

(השתמשתי בשני רכבים אחד 306 מנוע NFZ ו206 עם מנוע KFW שעשוי מאלומניום ויחסית רגיש) בשני המקרים, משאבות המים בהחלפת הטיימינג יצאו כמו חדשות!

לסיכום אני שלם עם פרסטון!

יום טוב

קיריל

פורסם
שוב נכנסים לעיניין של פרסטון.... זה נתון לוויכוח ולטעמי לא נכון!

הנוזל של פרסטון כן שמנוני בדיוק כמו כל נוזל קירור שנחשב איכותי הוא בעל ריח של אתילן גליקול ומשימוש אישי של מספר שנים לא מבוטל (כחמש שנים) בפרסטון הוא הוכיח עצמו.

(השתמשתי בשני רכבים אחד 306 מנוע NFZ ו206 עם מנוע KFW שעשוי מאלומניום ויחסית רגיש) בשני המקרים, משאבות המים בהחלפת הטיימינג יצאו כמו חדשות!

לסיכום אני שלם עם פרסטון!

יום טוב

קיריל

 

+1

 

מנסיון של 15 שנה עם הנוזל,מחליף משאבת מים כל החלפת טיימינג (אחת ל 5-4 שנים) .המשאבות תמיד יוצאות נקיות ללא שמץ אכילה או קורוזיה.

מה שכן ישנן מעט גבשושים ירוקים (כנראה התגבשות הצבע) על המניפות אך לא נראה שיש לכך משמעות כלשהי.

 

הרכב כמובן לא מתחמם(למעט במקרי נזילה).

פורסם

קודם כל תודה לכולכם על התשובות!!

טעיתי קצת בהתחלה החום מנוע נע בין 90 למקסימום 100 לא 110 (טעות שלי)

רק שעכשיו בזמן האחרון אחרי שהחלפתי רדיאטור גם הוא פשוט לא מקרר את המנוע טוב והוא גם מגיע ל 110.

אם הטמפרטורה גבוהה בצורה כזאת יתכן כמה אופציות ומיכיוון שלא ציינת נתונים כמו:

באיזו טמפ׳ נכנס מאורר המנוע לפעולה כשהוא מגיע ל 95~

האם יש לו את שני המהירויות פעולה שלו מז"א?

מהי הטמפ׳ בזמן נסיעה בכביש מהיר אותו הדבר זה מה שמשגע אותי

 

אז ניתן לך את האופציות הפופולריות האפשריות:

יוניט חום מנוע מזייף

יוניט מאורר מנוע לא מתאים לרכב

אין את המהירות הראשונה והאיטית למאורר מנוע

משאבת מים נאכלה מקורוזיה וקוויטציה

שעון החום בלוח השעונים מזייף

הגבתי בתוך ההודעה^ תודה לך

 

זה דומה מאד למה שקרה לי לפני יומיים . החלפתי את הטרמוסטט .

תקרא את הנושא שהעליתי לפני יומיים בכותרת של התחממות קסארה 04 ואת העזרה שקבלתי בפורום .

יתכן וזה מה שקרה אצלך.

 

תודה, אני אבדוק זאת

 

ותנסה בנוסף גם להשתמש בנוזל קירור אחר ולא פרסטון - זה מים עם צבע.

זה כנראה לא יגרום לתופעת ההתחממות להעלם, אבל זה יותר בריא לרדיאטור.

 

איזה שטויות PRESTON נוזל קירור איכותי שמיוצר בארה"ב ומשתמשים בו בכל המוסכים הגדולים כמו MAZDA FORD ועוד הרבה.

 

הרכב מצויד במערכת מזוג מקורית או של אלקס-אוריגינל?

 

מקורי וגם לאחרונה אני לא מפעיל את המזגן...בגלל החום מנוע

HU: Clarion CZ101A | Mono Amp: Planet Audio ZR900.1 | Sub: Pioneer TS-W306C

Front Speakers: Pioneer TS-G1613R | Rear Speakers: Pionner TS-A6971E

לומדים להסתדר עם תקציב נמוך :)

פורסם

דבר ראשון לא כל דבר שמשתמשים בו במוסך הם טובים ואיכותיים (אני מדברים על חלקי חילוף תחליפיים-ופרסטון תחליפי),אם כי במקרה הזה אני מסכים שפרסטון בסדר!

דבר שני ברכבים צרפתים הרכב נוטה לנוע בין 85-100 מעלות הדבר נוסע מכך שהטמפרטורה שאתה רואה היא בreal time שלא כמו בואגיות ויפניות למיניהן ששם הטמפ' שאתה רואה היא ממוצע לזמן X ולכן אם הטמפ' מגיעה ל100 אל תתרגש יותר מידי והכל בסדר.

דבר שני יש שני סוגי טרמוסטטים לPSA אחד שנפתח בטמפרטורה נמוכה יותר ואחד גבוה יותר( משהו כמו 86 ו92- אל תתפוס אותי במספרים) אז תשים לב באם תחליף.

פורסם

טרמוסטת זה לא.

אולי לא ניקזו אוויר נכון, או שמהירות 2 לא עובדת, או שפשוט אתה לא רגיל לשעון החום הצרפתי. שאת פעולתו הסבירו מעליי.

בכל מקרה, כמה סמן הרכב אצלך? וברכבים צרפתיים המאווררים נכנסים לפעילות של מהירות 2 מעל 110 מעלות. אז אם הרכב מתחמם אל תתרגש יותר מדי. עד פס אחד או שניים לפני הקו אדום זה תקין!

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

בחלק מהרכבים של פג'ו בשנתונים האלה יש שני שעוני חום:

חום מים

חום שמן מנוע

 

 

אם יש לך גם את השעון של חום שמן מנוע, הוא יותר "מדוייק", ואתה יכול להשוות אליו ולדעת אם אכן המנוע מתחמם או שמדובר במד-חום מזייף/תקול.

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

לפי התיאור שלך הוא נכנס למהירות הראשונה, בדוק אם הנעת את הרכב והפעלת מזגן שתחילה הוא מסתובב לאט ואחר כך מהר יותר, בדקת ששני מאוררי המנוע פועלים כשורה ?

אם פעולתם תקינה הייתי בודק את מצב משאבת המים !!!

ורק לאחר מכן לבדוק זיוף מכיוון יוניט או לוח שעונים

פורסם

קודם כל תודה לכולכם על התגובות.

החזרתי את האוטו למוסך הם בדקו לי את הבעיה מסתבר שהייתה נזילה ככל הנראה היה חסר בורג כזה חשמלי בכל מקרה הבעיה נפתרה והאוטו לא עובר את ה 100 כולל מזגן, בשיא החום ובמאמץ.

 

תודה לכולכם :)

HU: Clarion CZ101A | Mono Amp: Planet Audio ZR900.1 | Sub: Pioneer TS-W306C

Front Speakers: Pioneer TS-G1613R | Rear Speakers: Pionner TS-A6971E

לומדים להסתדר עם תקציב נמוך :)

פורסם
קודם כל תודה לכולכם על התגובות.

החזרתי את האוטו למוסך הם בדקו לי את הבעיה מסתבר שהייתה נזילה ככל הנראה היה חסר בורג כזה חשמלי בכל מקרה הבעיה נפתרה והאוטו לא עובר את ה 100 כולל מזגן, בשיא החום ובמאמץ.

 

תודה לכולכם :)

 

בורג חשמלי?? לא שמעתי בחיים על דבר כזה( ואם יש אשמח לשמוע). כנראה המכונאי ביצע איזה קומבינה, או שהוציא את הטרמוסתת או שהרכיב נגד על חיישן הטמפרטורה, שיראה פחות טמפרטורה.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

×
×
  • תוכן חדש...