Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בורג חשמלי?? לא שמעתי בחיים על דבר כזה( ואם יש אשמח לשמוע). כנראה המכונאי ביצע איזה קומבינה, או שהוציא את הטרמוסתת או שהרכיב נגד על חיישן הטמפרטורה, שיראה פחות טמפרטורה.

סתם השתמשתי בחשמלי פשוט אילתרנו איזשהו בורג ומצאנו בורג שהוא גם חיישן כזה שיסגור את הפתח

HU: Clarion CZ101A | Mono Amp: Planet Audio ZR900.1 | Sub: Pioneer TS-W306C

Front Speakers: Pioneer TS-G1613R | Rear Speakers: Pionner TS-A6971E

לומדים להסתדר עם תקציב נמוך :)

פורסם

בעמידה עם מזגן הוא מגיע ל 100 מעלות אולי קצת עובר בימים החמים אבל ממש קצת אבל לפי מה שהבנתי זה נורמאלי.

HU: Clarion CZ101A | Mono Amp: Planet Audio ZR900.1 | Sub: Pioneer TS-W306C

Front Speakers: Pioneer TS-G1613R | Rear Speakers: Pionner TS-A6971E

לומדים להסתדר עם תקציב נמוך :)

פורסם
הגיע הקיץ ואיתו הטרמוסטט נתפס.. תחליף אחד אחר אל תלך ישר למשאבת מים ואם לא אז רדיאטור סתום

 

מה הקשר בין קיץ לתרמוסטת?? מה טרמוסטת לא יכול להתפס בחורף?

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

בוודאי שיכול להתפס בחורף, אבל אז הרכב לא מתחמם כ"כ כמו בקיץ שאז האוטו עובד עם המזגן וגם חם מאוד בחוץ.

 

המזג האוויר וגם האוויר הקר של החורף למעשה מקררים את המנוע (לא שמתם לב שלוקח בחורף יותר זמן עד שהרכב מתחמם?)

 

ולכן אם יש תרמוסט תפוס חלקי ברכב יתכן שתוכל לעבור את החורף בשלום, אבל שיגיע הקיץ אתה תרגיש את זה....:x

פורסם

אהלן חברים,

לפני כמה ימים רציתי לבדוק מים ברדיאטור ופתחתי את המכסה ושמעתי כזה קול כמו שמורידים את המים בשירותים כזה מין שאיבה כזאת הסתכלתי בפנים והתפלאתי לראות שהמיכל ריק! איך זה יכול להיות? :o

HU: Clarion CZ101A | Mono Amp: Planet Audio ZR900.1 | Sub: Pioneer TS-W306C

Front Speakers: Pioneer TS-G1613R | Rear Speakers: Pionner TS-A6971E

לומדים להסתדר עם תקציב נמוך :)

פורסם
אהלן חברים,

לפני כמה ימים רציתי לבדוק מים ברדיאטור ופתחתי את המכסה ושמעתי כזה קול כמו שמורידים את המים בשירותים כזה מין שאיבה כזאת הסתכלתי בפנים והתפלאתי לראות שהמיכל ריק! איך זה יכול להיות? :o

 

יכול להיות. איך?.. אולי עש לך נזילה קטנה או גדולה, צריך לבצע בדיקה עם פומפה תחת לחץ. אם אין נזילה כנראה שהראש נפרץ והוא אוכל מים. האוטו עדיין מתחמם?

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

×
×
  • תוכן חדש...