Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כרגע בגרמניה, וכמובן אני מחפש דברים לרכב.

קניתי כבר מספר מטליות ומברשות SONAX והיום ראיתי מיכלי לחץ של 5 או 8 ליטר, עם הפעלה ידנית או בעזרת 8 סוללות

וזה בעצם לשטיפת רכב. המיכלים האלה הם ל-3 באר

ישנם מיכלים גם ל-6 באר (87PSI) אך הם בהפעלה ידנית בלבד.

איזה לחץ מספיק לשטיפת רכב ?

ב-KARCHER הלחץ הוא מ-100PSI ומעלה אך לדעתי זהו זרם מאוד חזק (ולדעתי יכול גם להזיק לצבע).

כרגע אין לי בית פרטי כך ש-KARCHER לא בא בחשבון.

למישהו יש ניסיון עם זה ?

פורסם

100 PSI לא גורם נזק לצבע,40 זה מעט מידי.

רק לידע כללי הטווח היעיל של הקרשר הוא 7 ס"מ ,ז"א שהלחץ המקסימלי מתקבל כאשר הזרם הוא 7 ס"מ מהמשטח של הדבר שאתה שוטף אותו,אף אחד לא באמת שוטף את הרכב כ"כ קרוב ואם כן זה רק במקומות עם לכלוך קשה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לי יש מכונה שהיא תלת פאזה - 350 באר, מישהו מוכן להגיע לעשות ניסוי עם פאזה 0 מעלות?

 

רק צריך לקוות שלא יהיה חור בפח כי את הצבע זה יקלף בשניה.

שאני שוטף איתה עם פאזה רחבה, לוקח בערך לשטוף את כל הרכב 20 שניות ממרחק של מטר וחצי.

 

 

לגבי המכונות, יש לי גם מכונה קטנה, שהיא 100 ומשהו באר, לא עושה את העבודה והיא שוכבת במחסן.

 

או עם צינור, או עם מכונה רצינית.

Got To love It

פורסם

איזו מכונה 100 באר יש לך?

יש לי את הקרשר k2.100 היא גם 100 באר ויותר מזה לא צריך, את הרכב היא מנקה בקלות, אני גר בבית פרטי והספקתי כבר לנקות איתה את הבית חיצונית, פרגולות וכו' אין דבר שהיא לא התמודדה איתו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
איזו מכונה 100 באר יש לך?

יש לי את הקרשר k2.100 היא גם 100 באר ויותר מזה לא צריך, את הרכב היא מנקה בקלות, אני גר בבית פרטי והספקתי כבר לנקות איתה את הבית חיצונית, פרגולות וכו' אין דבר שהיא לא התמודדה איתו.

 

 

 

יש לי את הקרשר הכי קטנה, היא לא עושה את העבודה.

גם שלך חלשה, אם היית עובד עם המכונות החזקות (של ה300 באר) היית מבין על מה אני מדבר, זה הבדל עצום!

Got To love It

פורסם

אני מכיר מכונות שטיפה תעשייתיות, עבדתי בשטיפת רכב ושם ראיתי צורך במכונה חזקה, לשטיפה של רכב פרטי שאתה מנקה אותו על בסיס קבוע אין צורך במכונה כזו חזקה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

טוב, נשברתי, קניתי אתמול מכונת שטיפה KARCHER 2.98 - קיט לשטיפת רכב עם מיכל הקצפה ואביזרים נוספים.

 

1. ניקוי הרכב יעשה מעכשיו רק אצל ההורים (אני גר בבנין)

2. זה יזרז את רניית הבית הפרטי :lol:

3. המחירים והדברים שיש כאן לרכבים - זה פשוט מוציא אותי מדעתי

כבר מזמן עברתי את ה-200$ שפטורים ממיסים

מישהו יודע מה קורה במסלול האדום - האם אשלם מיסים מהשקל הראשון או רק על כל מה שמעבר ל-200$?

4. היום שמתי לב שמותר לי רק מזוודה אחת - עכשיו צריך לבדוק איך אני מביא את הכל :-(

×
×
  • תוכן חדש...