Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכונית : דיהוו ריסר

תקציב : 1500 ש"ח

דרישות : רדיודיסק - רמקולים אחוריים וקדמיים - בלי מגבר.

 

מערכת פשוטה אבל בגלל חוסר ידע וחוסר התמצאות אני קצת מאבד את עצמי

 

ד"א, כמה אינצ' צריך ברמקולים קדמיים ברכב כמו דיהוו ריסר ?

 

תודה מראש !!!

 

רשף

פורסם

אם אתה שואף למערכת פשוטה ולא מעוניין להתקדם בהקדם אז ככה :

 

1. רדיו דיסק של פיוניר 1650 634 שקל כולל משלוח http://www.audionet.co.il/details.asp?id=470&lead_id=&look= .

2. רמקול קדמי קומפוננט של מגנט http://cheaper.co.il/product.asp?productid=164&CatCode=108 , כולל משלוח 340 שקל.

3. רמקול 6X9 פיוניר TSA6960 240 W ב250 שקל כולל משלוח http://www.audionet.co.il/details.asp?id=487&lead_id=&look= .

 

בחרתי בסט קומפוננט הזה מכיוון שאני מאמין שהוא יעבוד יפה ללא מגבר.

 

בסך הכל יש לך אחלה מערכת פה ב1250 שקל כולל משלוח עד אלייך.

 

250 300 התקנה סגרת פה ב1500 שקל אחלה מערכת בשביל אחד שלא שואף להתקדם בעתיד בתחום.

 

בבקשה שרון.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

שלום, יש לי שאלה דומה, (וגם התשובה דומה.. אז תודה מיסטר אודיו), ובכל זאת:

 

האם שווה להשקיע בקומפונט קידמיים או באובליים אחוריים, או גם וגם?

אני מדבר על מערכת JVCKDG300 (כן אני לא הולך להשיקע הרבה) + ורמקוליים אחוריים אני אקבל בחום את המלצתך (פיוניר 240W)...

רק נשאר לי להחליט בקשר לקדמיים... האם בכלל להשאיר את הקיימים (ולהעביר את הווליום אחורה)? או שמא להשקיע בקומפוננט? (אין לי מגבר)

דרך אגב, קדמיים 5.25 בשבילי... לא רוצה לעשות חורים ב-205 שלי.

 

תודה... -א.

 

אה ועוד משהו... כסף זה לא בעייה בשבילי.

(סתם, רק רציתי להגיד את זה... האמת היא שאני קמצן כמו כלב :-)

פורסם

לפי דעתי תמשיך ותלך על המערכת שהמלצתי לו.

 

אולי בגלל הגודל תחליף סט אבל חוץ מזה זהו.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

יש אילוהם עוד אופציות שאתה ממליץ עליהם ? או כל אחד אחר ?

אולי לא קומפוננטים "יקרים" מקדימה ושידרוג של הרדיודיסק ?

 

מחפש כמה הצעות אם זה אפשרי

 

תודה

פורסם

על הJVC כבר חשבתי

 

אני מתכוון לקדמיים פשוטים יותר אולי ? ורדיו דיסק יותר איכותי כדוגמת הJVC או איזשהיא אופציה אחרת ?

פורסם

בקשר לרשף

 

אתה צריך רמקולים קידמיים 4

או 3.5 אם קיים כזה דבר

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
בקשר לרשף

 

אתה צריך רמקולים קידמיים 4

או 3.5 אם קיים כזה דבר

זה רמקולים שבאים בדשבורד או בדלת ?

פורסם
זה רמקולים שבאים בדשבורד או בדלת ?

מה אתה צוחק עלי זה האוטו שלך.... תבדוק מאיפה מגיע הצליל, קח מברגה תפרק, תמדוד ויזואלית או בעזרת סרגל את הרמקול, ותגיד לנו...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
גם קיים 4X2 אינצ' קיים הכל.

 

בקיצור יש גם קומפוננטים של 4 אין מה לדאוג.

קומפוננט 4 אינטש פשוט לא עושה את העבודה (אלא אם כן הוא ממש איכותי).

 

גם לי היה מקום ל 4 אבל יש לי 6.5 עם הגבהות.

פורסם

בדייהו רייסר נכנסים 2 רמקולים 4" בדש-בורד.

 

רמקול 4" שווה בערך כמו טוויטר טוב.

 

לדעתי תקנה זוג 4" איכותיים (פיוניר, קנווד, לייטנינג אודיו - מחירם בין 200-350 ש"ח - תלוי כמה בא לך להשקיע).

 

זוג אחוריים 6*9 (אתה חייב כזה גודל ע"מ שייתן לך עוצמה ובאס שלא יבואו לך מקדימה) טוב וחזק! (נגיד פיוניר 240W בסביבות ה-200-300 ש"ח).

 

ד"א ברייסר צריך לחתוך את הפח מאחורה ע"מ להתקין את הרמקולים - ככה שכך בחשבון איזה 150 ש"ח להתקנה כזו (אלא אם כן יש לך ידיים טובות ומספרי פח).

 

סה"כ זה יוצא - 400-650 ש"ח לרמקולים.

את השאר תשקיע באיזה רדיו-דיסק שבא לך (הבנתי שבא לך על הJVC) וככה יש לך מערכת חבל"ז מניסיון של חבר עם אותו אוטו ואותה מערכת.

פורסם

נצל"ש...

 

נקאמיצ'י ומיסטר אודיו... רציתי לשאול לגביי רדיו דיסק טוב MP3, אמין מאוד ופשוט להפעלה,

שעובר מהר בין השירים. זה אחרי שהלנקו אצלנו באוטו התחיל לזייף.

 

אני חושש מהקנייה באינטרנט, ובעיקר מבעיה שיכולה להתעורר - במקרה של האחריות.

אז, אם יש אתר מומלץ ודגם מומלץ של רדיו... אני אשמח לדעת.

 

התקציב ? עד 900 שקל גג

 

תודה רבה.

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...