Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מעוניין לקנות DVD של פיוניר

השאלה שלי זה איך הוא ישמש במקום רדיו דיסק - פיוניר 8600??...

בDVD יש שליטה על סאב 3 יציאות למגבר וכ'ו

רציתי לדעת עם זה יהרוס את איכות המערכת שלי

4 קומפוננטים 2 מגברים יקרים של קיקר סאב קיקר ונשאר רק הרדיו דיסק...

ויש לי מצב להביא את הDVD הזה בזול ..

http://www.need4sound.co.il/Product.asp?Pid=6600%20DVD&Cat2Cat1ID=2597&Cat2ID=3274&aff=zap

יש בקישור פרטים על הDVD....

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

מאיזו בחינה יהרוס את האיכות ?

פיזית האיכות תירד ?

או "לא מתאים למערכת מסוג זו" ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש לי עכשיו ברכב השני מערכת די נחמדה

 

רדיו דיסק של פיוניר 560

קומפוננט MB-QUART

פיוניר 330 מאחורה

מגבר בוס(החיקוי) שמחובר לסאב ולרמקולים של פיוניר

סאב של פיוניר 600 וואט היהלום

וDVD של BOSS די פשוט..

בקיצור שאני שומע ברדיו דיסק אני שומע מצויין

שאני מכניס את האת אותו הדיסק למכשיר DVD האיכות ממש יורדת ממש מורגש ההבדל!

 

עכשיו אני קניתי לרכב השני מערכת מאוד איכותית ויקרה

סאב של קיקר L7 החדש!!

מגבר קיקר מונובלוק KX 600.1

קומפוננט קדמי רוקפורד FNQ

קומפוננט אוחרי- עדיין אין

מגבר לרמקולים קיקר KX 650.4

קבל 1 פראד

ונשאר לי רק רדיו דיסק

חשבתי לקנות את הפיוניר 8600

ובנוסף לקנות מכשיר DVD

ונפל לי במקרה במחיר טוב להביא כזה DVD של פיוניר

ויש בוא את כל הפונקציות הכי משוכללות שיש היום ברדיו דיסק..

בקיצור אני רוצה לדעת עם אני קונה את הDVD אין צורך שאני יקנה רדיו דיסק

או לקנות בלי שום קשר את הפיוניר 8600 כי אני לא רוצה להרוס את איכות המערכת בגלל זה..

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

הופה

מישהו שאני מכיר בא אלי לפני כמה שבועות

אמר לי את אותו הדבר

דיוידי לרכב זה על הפנים, הם לא מתקדמים מספיק, שומעים ממש גרוע

כל האיכות יורדת

לה לה לה,

אמרתי לו וואלה נשמע לי ממש חריג, בוא נלך לאוטו אני רוצה לעשות בדיקה קטנה

 

שמעתי, ובאמת שמעו מוזר, אבל לא חשבתי שזה בגלל איכות.

עשיתי לו מבחן קטן, נתתי לו לשמוע את הדיסק ברדיודיסק, הוא אומר לי, הנה, ככה הדיסק צריך להישמע

 

אמרתי סבבה, הכנסתי אותו לדיוידי, והעלתי את הווליום,

אני עושה לו, ככה הוא צריך להישמע ?

הוא עושה לי כן, מה עשית ?

חח

מסתבר שהווליום משום מה דראסטית היה יותר נמוך

אני לא יודע אם ככה זה תוכנן, או שזה עיניין של כיוונים ויש אופציה לשחק עם זה

או אולי אפילו יש איזה "מנחת" שלא מכוון כהלכה, בכל אופן , זה הסיפור שהיה בדיוידי שלו.

תוודא טוב טוב שמדובר באיכות, ולא בעוצמה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ה 6600 הוא מכשיר טוב,איכותי, ויודע לנגן. (לטעמי מתכתי מעט) אך יש לעיתים, שלוקח לו זמן לקרוא דיסקים.

 

אם הייתי חושב על איכות סאונד, הייתי הולך על ר"ד של קלריון/ פנסוניק / אלפיין.

(במחיר של ה 6600 )

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אם כבר אז כבר, אני הייתי הולך על DVD של קלריון לא רואה כלום בעיניים אחד הטובים גם בוידאו וגם באודיו.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...