Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

כפי שכתוב בכותרת, אילו שמנים צריכה בורה 2002 מנוע 1600?

הרכב הקודם שלי היה גאלנט 94 ושם השתמשתי בשמן 10-40 ובעוד 2 שמנים לבלמים וגיר, עיקר השאלה שלי האם משהו משם יתאים גם לבורה. בנוסף האם אני יכול להשתמש במים ירוקים ברדיאטור או שגם המים שונים?

(מאז ומתמיד השתמשתי באנטיפריז)

כמו שאתם רואים אני לא מכיר את הרכב בכלל, כל טיפ מעבר לשאלותי יתקבל בברכה.

תודה מראש.

פורסם

מה שנשאר לך מהרכב הקודם - תשאיר בצד, לפחות לגבי שמן מנוע ונוזל קירור :lol:

לבורה אתה צריך שמן מנוע בצמיגות 5-40 סינטטי מלא, בתקן VW 502.00. יתאים גם כנראה 5-40 בתקן 505.

נוזל קירור - G12++ .

לגבי בלמים וגיר - המתן לתשובות נוספות.

alfa 156 2.5.

פורסם

לגבי נוזל בלמים, במידה ומדובר במיכל פתוח אז אתה יכול להתפטר מנוזל הבלמים ולומר לו שלום. נוזל הבלמים מטבעו סופח מים. אם המיכל לא חדש וסגור הרמטית אז אל תשתמש בו. אתה יכול לתת אותו לכל מוסך והם יכולים להתפטר ממנו כמו עם השמן המשומש.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

היי כולם. צהריים טובים.

הייתי באייס ולא היה להם את הסוג הספציפי שהוצע לי פה.

הם הציעו לי לקחת מים אחרים ורודים בטענה שכל הגרמניות נוסעות עם אותם המים. ישנו צבע מים או מים נפוצים יותר לקנות או שרק ה g12?

תודה

פורסם

כדי שלא יגרם כל נזק לרכבך כתוצאה מנוזל שאינו מתאים בהוראות היצרן ובתקנים יש להשתמש אך ורק בנוזלים המאושרים ע"י היצרן, את התקן המתאים לרכבך תוכל למצוא.

 

התייעץ עם מוסך רון שהינו חבר הפורום.

 

נסיעה בטוחה.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

את המים הוורדים שיש להם באייס מתוצרת חברת דלק שעולים 45- 50 שקלים ל 4 ליטר לא הייתי שם ברכב שצריך נוזל בתקן מיוחד. גם לא את המים היפים של סאסא שצבועים באדום.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

לא בוחרים נוזל קירור לפי צבע (מים אדומים/ורודים/כחולים).

היצרן קצת התאמץ, אני מניח, ולכל מנוע (או קבוצת מנועים מסויימת) יש נוזל קירור מתאים,

מבחינת טמפרטורת עבודה, הרכב כימי (שלא "יתקוף" את המנוע, אך מאידך יעשה את עבודתו).

לפולקסווגן נוזל הקירור הוא ממשפחת g12.

alfa 156 2.5.

פורסם

שמן מנוע, כפי שענו לך 5W40 סינטטי מלא תקן 502.

שמן בלמים, DOT4 רצוי של ATE (לא חובה).

מי קרור, G13 ניתן לקנות בצ'מפיון או בכל מוסך מורשה

או בחנות האינטרנט הזו (שים לב שזה מגיע כתרכיז).

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-VW-Coolant-G13.html

פורסם
מי קרור, G13 ניתן לקנות בצ'מפיון או בכל מוסך מורשה

או בחנות האינטרנט הזו (שים לב שזה מגיע כתרכיז).

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-VW-Coolant-G13.html

 

בזמנו קניתי מאוטוסטור בקבוק דומה, נדמה לי 1.5 ל' של G12++, לא זכור לי שהיה לדילול.

 

אמור להיות כתוב משהו בקשר לעניין הדילול על גבי הבקבוק? עוד לא השתמשתי כמובן.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
בזמנו קניתי מאוטוסטור בקבוק דומה, נדמה לי 1.5 ל' של G12++, לא זכור לי שהיה לדילול.

 

אמור להיות כתוב משהו בקשר לעניין הדילול על גבי הבקבוק? עוד לא השתמשתי כמובן.

 

הנוזל המקורי, G12++ ומחליפו G13 מדוללים 50% עם מים.

התווית שעל הבקבוק, היא מדבקה אשר מתחתיה נמצאות הוראות השימוש.

×
×
  • תוכן חדש...