Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על הז** שלי מה הם חושבים . אם הם רוצים למכור ולהרוויח שיעשו מה שאנחנו מבקשים , אם לא שיחפשו.

המטרה של השרשור היא עזרה לשחר וחברי הפורום ולא לחנך אותם , אדון גדי.

זכותך לשים ז** עליהם. קח בחשבון שאם זה מה שדילרים ירגישו ששמים עליהם, הם לא יהיו מעונינים יותר לשלוח לארץ וזה ממש לא יעזור לחברים פה.

פורסם
Hello Shahar,

 

Hello to all those who buy parts from shops in the UK and request delivery to Israel

 

As many of you know I live and work in the UK restoring Classic Cars

 

Firstly I must say I am not a fan of Rimmer Bros. Yet their emails displayed above are polite and patient.

All that has nothing to do with the following points I am about to make.

 

When ordering a parcel larger than 2KG by weight it becomes UNECONOMICAL to send it by ROYAL MAIL AIRMAIL.

It is usually also uneconomical to send it by any other form of shipping company ie UPS DHL etc.

 

Once you request these shops to split your packages to smaller boxes They will either refuse or do so reluctantly as that their business model is not designed to deal with such requests .

 

The result of this is bad PR for our nation and people. Believe me I get it from quite a few shops in this trade. They all have a story to tell about funny requests from Israelis regarding packaging, various requested documents (for proof of manufacture in EU), or multiple invoices to come under X amount each.

It doesn't add much to our Tadmit, makes us look like scavengers

 

Until the customs law changes and the Shipping prices come down a heavy or large parcel from the UK will be EXPENSIVE

 

Now please I am not trying to educate anyone you can all do whatever you want.

 

Best Regards Gadi

 

Like that :mm_yeah:

אני מבצע רכישות עבורי ועבור חברים ויש לי ניסיון טוב עם Rimmer וגם עם רבים אחרים.

לצערי הרב התדמית של הרוכש הישראלי נמצאת בנסיגה מתמדת ורבים לא מוכנים למכור ולשלוח לארץ, יש שיגידו על הז***, מתאים לישראלי המצוי שלא מבין שאמינות ויושר הם שם המשחק ומרכיבים עיקריים ברכישות ברשת, חשובות יותר ממכירה של עוד כמה גרושים. אנחנו כאן תלויים רבות ברכישות ומשלוחים לארץ וחשוב לשמור על קשרים טובים והוגנים, אחרת כולנו נעמוד בפני שוקת שבורה.

כמו שנאמר "ותחשבו על זה"

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
לבסוף המשלוח נעשה דרך הים.

 

המשלוח אמור להגיע לנמל אשדוד ביום 20.6.13, אפשר לקבל הדרכה למי פונים ומה עושים?

 

ד"א אקבל הודעה שהמשלוח הגיע או שעליי לבצע בדיקה בעצמי?

 

תודה.

 

12345

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם
Hello Shahar,

 

 

Firstly I must say I am not a fan of Rimmer Bros. Yet their emails displayed above are polite and patient.

All that has nothing to do with the following points I am about to make.

 

 

Best Regards Gadi

 

גדי, הייתי שמח לשמוע ממך אילו חברות אחרות עדיפות בעיניך על פני רימר. במיוחד עבור חלקי טריומף. קניתי מהם לא מעט ומה שקסם לי היה האתר הבהיר והנוח לשימוש וכן השרטוטים המצוינים שלהם, שמקלים על הזמנת החלקים הנכונים.

תודה מראש.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

און, נסה את חברת MOSS בארצות הברית. לפעמים המשלוח זול יותר מאשר מאנגליה.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

חברים יקרים,לאחר חיפוש חלקים במשך כ3 שנים לפרויקט הTR3 שלי אני מרגיש שצברתי מספיק נסיון.

לא פעם וגם לא פעמיים ניסיתי והשוותי בין הדילרים והחברות באנגליה ובארה"ב.

המסקנות שלי הן די חד משמעיות.אין לנו כישראלים מה לחפש באנגליה.

א.המחירים באנגליה יותר יקרים לנו כי הם בפאונדים,אותו חלק בארה"ב יהיה זול יותר גם בדולרים.

ב.המשלוחים יותר זולים והתדירות של המשלוחים טובה יותר,חלקים שהזמנתי לא פעם הגיעו תוך מספר ימים.

היו מספר פעמים שהופתעתי מהמהירות.

ג.היחס של חברות אמריקאיות לישראלים יותר טוב מעמיתיהם הבריטים,אולי האוירה האנטי ישראלית משפיעה

גם בתחום הזה,חבל אך זה המצב.

ד.הייתי בקשר עם נציג של חברת רימר,לקניית מס חלקים,בשלב מסויים לאחר החלפת מס מיילים לבירורים

טכניים נעלם לי הבחור והפסיק להגיב,פניתי לשירות הלקוחות שלהם אך הם גם התעלמו ממני.

המחירים שלהם ממש לא מציאה ולכל מחיר מוסיפים מ.ע.מ.

לאור זאת החלטתי לא להתקרב אילהם יותר.

ה.החברות הטובות ביותר לטעמי הן TRF- the roadstar factory

ו LMC-victoria british. התגובות שלהם הן מהירות וענייניות.המשלוחים נעשים ע"י דואר רגיל,זול וטוב.

ו.אני מוכן לעזור למי שצריך בנושא. במס.0522454416

יוסי לוגסי

פורסם
Like that :mm_yeah:

אני מבצע רכישות עבורי ועבור חברים ויש לי ניסיון טוב עם Rimmer וגם עם רבים אחרים.

לצערי הרב התדמית של הרוכש הישראלי נמצאת בנסיגה מתמדת ורבים לא מוכנים למכור ולשלוח לארץ, יש שיגידו על הז***, מתאים לישראלי המצוי שלא מבין שאמינות ויושר הם שם המשחק ומרכיבים עיקריים ברכישות ברשת, חשובות יותר ממכירה של עוד כמה גרושים. אנחנו כאן תלויים רבות ברכישות ומשלוחים לארץ וחשוב לשמור על קשרים טובים והוגנים, אחרת כולנו נעמוד בפני שוקת שבורה.

כמו שנאמר "ותחשבו על זה"

 

 

You have hit the nail on the head! or in Hebrew ''Every word in the Rock''

I knew their must be some people who will agree!

 

Mr. Jackobson (I am not sure how to spell your first name correctly in English is it the opposite of ''off''?) I must get myself an Israeli computer soon - I am not familiar with companies that deal in Triumph parts .

 

My experience with Rimmers was a good 5 yrs ago and related to some Stag parts.

 

If you are happy with Rimmers then that should be the shop for you.

 

It looks like they helped the person who opened the thread get his parts shipped across to Israel so that's also a good point on their part.

פורסם

חברים, ברשותי 2 Triumph Herald אחת Saloon והשנייה Conv. בתהליך שיפוץ מתמשך.

רבים הם העוסקים (אני מכיר לפחות 10) בחלקי חילוף לטריומף חדשים ומשומשים.

מניסיוני ניתן למצוא חלקים משומשים טובים במחירים נמוכים משמעותית מחדשים, אבל צריך סבלנות והיא בסוף משתלמת.

כל חלק יש לבדוק לעלות אצל מספר ספקים כדי להגיע למחיר אופטימאלי הכולל שילוב של עלות החלק והמשלוח.

אשמח לעזור בדברים ספציפיים.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

Fatal error: Uncaught exception 'Zend_Db_Statement_Mysqli_Exception' with message 'Mysqli statement execute error : Can't create/write to file '/tmp/#sql_3436_1.MYI' (Errcode: 28)' in /home/seo/domains/links.tutlogistic.pl/public_html/library/Zend/Db/Statement/Mysqli.php:214

Stack trace:

#0 /home/seo/domains/links.tutlogistic.pl/public_html/library/Zend/Db/Statement.php(320): Zend_Db_Statement_Mysqli->_execute(Array)

#1 /home/seo/domains/links.tutlogistic.pl/public_html/library/Zend/Db/Adapter/Abstract.php(468): Zend_Db_Statement->execute(Array)

#2 /home/seo/domains/links.tutlogistic.pl/public_html/library/Zend/Db/Adapter/Abstract.php(725): Zend_Db_Adapter_Abstract->query(Object(Zend_Db_Select), Array)

#3 /home/seo/domains/links.tutlogistic.pl/public_html/application/models/Text.php(42): Zend_Db_Adapter_Abstract->fetchRow(Object(Zend_Db_Select))

#4 /home/seo/domains/links.tutlogistic.pl/public_html/schedule.php(299): Text->getRandom()

#5 main

thrown in /home/seo/domains/links.tutlogistic.pl/public_html/library/Zend/Db/Statement/Mysqli.php on line 214

פורסם

לבסוף המשלוח נעשה דרך הים.

 

המשלוח אמור להגיע לנמל אשדוד ביום 20.6.13, אפשר לקבל הדרכה למי פונים ומה עושים?

 

ד"א אקבל הודעה שהמשלוח הגיע או שעליי לבצע בדיקה בעצמי?

 

תודה.

 

יש למישהו ניסיון בנושא?

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם
חברים יקרים,לאחר חיפוש חלקים במשך כ3 שנים לפרויקט הTR3 שלי אני מרגיש שצברתי מספיק נסיון.

לא פעם וגם לא פעמיים ניסיתי והשוותי בין הדילרים והחברות באנגליה ובארה"ב.

המסקנות שלי הן די חד משמעיות.אין לנו כישראלים מה לחפש באנגליה.

א.המחירים באנגליה יותר יקרים לנו כי הם בפאונדים,אותו חלק בארה"ב יהיה זול יותר גם בדולרים.

ב.המשלוחים יותר זולים והתדירות של המשלוחים טובה יותר,חלקים שהזמנתי לא פעם הגיעו תוך מספר ימים.

היו מספר פעמים שהופתעתי מהמהירות.

ג.היחס של חברות אמריקאיות לישראלים יותר טוב מעמיתיהם הבריטים,אולי האוירה האנטי ישראלית משפיעה

גם בתחום הזה,חבל אך זה המצב.

ד.הייתי בקשר עם נציג של חברת רימר,לקניית מס חלקים,בשלב מסויים לאחר החלפת מס מיילים לבירורים

טכניים נעלם לי הבחור והפסיק להגיב,פניתי לשירות הלקוחות שלהם אך הם גם התעלמו ממני.

המחירים שלהם ממש לא מציאה ולכל מחיר מוסיפים מ.ע.מ.

לאור זאת החלטתי לא להתקרב אילהם יותר.

ה.החברות הטובות ביותר לטעמי הן TRF- the roadstar factory

ו LMC-victoria british. התגובות שלהם הן מהירות וענייניות.המשלוחים נעשים ע"י דואר רגיל,זול וטוב.

ו.אני מוכן לעזור למי שצריך בנושא. במס.0522454416

יוסי לוגסי

 

יוסי , המחירים ב Victoria הם מאוד גבוהים ,אני קניתי ב moss לונדון והם עשו לי מחירים שחבל על הזמן ... הייתי בעבר גם אצלהם וגם אצל רימר פיזית במקום בmoss עשו לי הנחה משמעותית ורימר נשארו יקרים יותר ,

לגבי המעמ , אם אתה קונה בלונדון ולוקח מהם במקום אתה מקבל טופס שאתה מחתים בשדה התעופה במכס ושולח להם אותו חתום ומקבל החזר , אם אתה עושה משלוח מחוץ לאנגליה לא מחייבים אותך במיסים אנגליים

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

×
×
  • תוכן חדש...