Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שטויות במיץ, חבל על הדלק והרכב.

 

יש מצב שאם תעשה ריסט לאייפון אז התוכנה תרוץ יותר טוב.

 

הכי מדוייק זה למדוד ישירות מהמחשב רכב.

 

השיטה שאמרת לא מדוייקת בכלל!

יש לך יותר מידי משתנים שיכולים להפריע.

 

בוא נגיד ככה, אלה רכבים צעצוע.

רכבים אמיתיים מאסיבים, בלי טורבו ובלי גיר רובוטי, אלה אטמוספרי+פלאנטרי יכולים גם במשך 15 שנה להוציא לך את אותו זמן תאוצה.

פורסם

ידידי היקר, אני מציע לך קצת לבדוק ולחקור לפני שאתה יוצא בהצהרות ביטול חסרות בסיס.

תראה את הכתבה בסרטון שצירפתי, וחפש עוד קצת בגוגל, אני מאמין שתשנה את דעתך.

ואין קשר לריסט של האייפון אם מדובר במדידות שנעשו לאורך חודשים. בין לבין הוא עבר אפילו ריסטור מלא.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
ידידי היקר, אני מציע לך קצת לבדוק ולחקור לפני שאתה יוצא בהצהרות ביטול חסרות בסיס.

תראה את הכתבה בסרטון שצירפתי, וחפש עוד קצת בגוגל, אני מאמין שתשנה את דעתך.

ואין קשר לריסט של האייפון אם מדובר במדידות שנעשו לאורך חודשים. בין לבין הוא עבר אפילו ריסטור מלא.

 

התכוונתי שתעשה לו ריסט לפני המדידות, כדי שלא יהיה חשש של תקיעה באמצע לדוגמא (מה גם שזה אולי מאפס את החיישנים).

אני בא מעולם האנדרואיד, שיאמר לזכותו של האייפון, המערכת יותר יציבה מאשר האנדרואיד.

פורסם
(וגם זרוע יציבה לקיבוע לרכב).

 

העניין הוא כזה : כשקיבלתי את הפוקוס לפני שנה ומשהו עשיתי בדיקות של תאוצה מ-0 ל-100 באמצעות אפליקציה שנקראת

dynolicious, שנחשבת בעולם למאד אמינה, ברמה של מכשירים ייעודיים (G-TECH וכו').

הנה מבחן שמשווה אותה מול מערכת מדידה מקצועית של מסלול דראג (ו-dyno) ומול הG-TECH

בזמנו כל המדידות שעשיתי נעו בין 8.1 ל-8.9 שניות. (נתון יצרן עומד על 8.9 שניות).

אחרי כמה חודשים עשיתי שוב כמה מדידות, וכל המדידות היו בין 9 ל-9.6 שניות, לא הצלחתי לרדת מה-9 שניות בכלל.

במקביל היו לי בעיות עם הגיר, הקלאץ' היה מחליק, לפעמים ממש מורגש ולפעמים רק החלקה קטנה בהעברות. אז חשבתי שזו הסיבה לירידה בביצועים.

השבוע סוף סוף הוחלפו לי הקלאצ'ים + מיסב לחץ, והלכתי למדוד שוב (הכל נעשה באותו קטע כביש, באותם תנאים/משקל וכו').

הצלחתי לרדת פעם אחת ל-8.9, רוב המדידות היו בין 9 ל-9.5 שניות. משהו נראה לי פה לא הגיוני ואני רוצה לאמת את זה מול

רכב אחר.

אז אם מישהו שיש לו פוקוס 2.0L (רצוי 5 ד', אבל לא קריטי, ההפרש הוא 0.1-0.2 שניות), ואייפון, יכול לבצע את המדידה ולדווח אז נוכל להשוות.

צריך למצוא קטע כביש ישר, מישורי וללא רכבים בסביבה. לעשות כמה מדידות הלוך וחזור באותו קטע. כמובן בלי מזגן ובלי נוסעים או מטען כבד ברכב.

 

https://itunes.apple.com/us/app/dynolicious-classic/id286208729?mt=8

 

(היא עולה 9$ אבל אפשר להוריד 'בחינם' למי שיש פריצה).

 

ברצוני לשאול אם אתה יכול לתאר יותר במדוייק את הבעיה שהיתה לך בגיר שבגללה הוחלפו מצמדים ומיסב לחץ והאם לאחר ההחלפה הבעיה לגמרי נעלמה. לי יש סטיישן 2 ליטר עם רעידות וויברציות בהחלפת ההילוכים הנמוכים ואומרים שהפתרון הוא רק בתוכנה. עודכנה לי התוכנה כבר פעם שלישית (טוענים שהגיר שונה מב 1600) ויש אומנם שיפור מוחשי אבל עדיין מורגשות רעידות בהחלפה בין ראשון לשני ובין שני לשלישי (המוסך טוען שאם זה היה 1600 כבר היו מחליפים גיר. המחשב רשם תקלה במנופים .

×
×
  • תוכן חדש...