Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשנה הוחלף לי מנוע משומש מהארץ (עלה לי 5.5 אלף)בגלל בעיה שסימניה היו רתיחת מים ברזרוואר עברה שנה ונסעתי מעט מאוד אולי 8000 ק"מ והתופעה חזרה ,המים שוב מבעבעים.

א. ההאם הלך שוב מנוע

ב. אם כן מה לעשות

ג. אם לרכוש מהיכן וכמה כדי לשלם?

פורסם
לפני כשנה הוחלף לי מנוע משומש מהארץ (עלה לי 5.5 אלף)בגלל בעיה שסימניה היו רתיחת מים ברזרוואר עברה שנה ונסעתי מעט מאוד אולי 8000 ק"מ והתופעה חזרה ,המים שוב מבעבעים.

א. ההאם הלך שוב מנוע

ב. אם כן מה לעשות

ג. אם לרכוש מהיכן וכמה כדי לשלם?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=24967&highlight=%E0%F4%EC%E0%E5%E6

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=11434&highlight=%E0%F4%EC%E0%E5%E6

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=9808&highlight=%E0%F4%EC%E0%E5%E6

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=36096&highlight=%E0%F4%EC%E0%E5%E6

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום.

 

קודם כול אל תמהר לקנות מנוע.

צריך לבדוק את הבעיה בצורה יסודית.

 

****הצעות עזרה שלא על בסיס התנדבותי - בה"פ בבקשה *****************

 

חג שמח וגמר חתימה טובה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

קודם כול אל תמהר לקנות מנוע.

צריך לבדוק את הבעיה בצורה יסודית.

 

****הצעות עזרה שלא על בסיס התנדבותי - בה"פ בבקשה *****************

 

חג שמח וגמר חתימה טובה בני ל

שלום.

קודם כל הצעתי לבחור לבדוק לו את הרכב ולעזור לו בחינם!!!

כתבתי ללא התחיבות מצידך...

שנית אם כבר מדברים "למכור מנועים בפורום מותר"?

 

***עריכה***

גם ההודעה על מכירת המנוע נמחקה.

התנצחות עם המערכת/הנהלה תעשה אך ורק בה"פ.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...