Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דעתי האישית,

החישוקים ממש לא מתאימים לרכב, אישית אני חושב שצלחות הקישוט המקוריות יפות בהרבה.

ציפוי ההגה פשוט מזעזע (איך בכלל ניתן לנהוג עם דבר כזה?)

לגבי הפנסים, עדיין לא החלטתי אם זה מוסיף או לא, באופן כללי אני אף פעם לא אהבתי את הפנסים האלו. מרחוק זה נראה טוב מאחר וזה מסתיר את מבנה הפנסים, מקרוב עדיין רואים את מבנה הפנסים המכוער והצבע עוד מדגיש את זה.

אם אתה כל כך בעיניין של הרכב הזה, למה לא רכשת את הקופה שלדעתי היא אחת הקופה היפות שהיו בתקופתה (אני מודה, כבעלים בעבר של קופה אדומה ככל הנראה אני משוחד :-) )?

 

אגב, אני בדעה של שי, לדעתי הכי מעניין זה מה שיש לך מתחת למכסה המנוע! :twisted:

אני יודע שזה פורום אסתטיקה, אבל אני בטוח שכולם כאן ייסלחו לך אם תעלה תמונה או שתיים של המנוע..

פורסם

אלון, המנוע של הקופה מיושן ולא מתאים.

חיפשתי רכב "בתול" אבל לא יותר מדי,רכב שנזעו בו ושירת משפחה-כל המכלולים עבדו קבוע. קופה שמורה בעיה למצוא.

חיפשתי נקודת התחלה של מנוע חזק יחסית ועמיד לשיפורים ותוספת הספק. ובו זמנית רכב שאני מכיר בבחינה המכנית וזאת ענתה על הדרישות.

9 שניות ל 100 כסטנדרט - מכובד מאוד, במיוחד בטווח ה 15+- אלף שקל.

 

תמונות יועלו שוב עם מכסה מנוע פתוח כשהפרויקט הסתיים.

 

היו פה כמה כאלה שראו אותה נוסעת...:twisted:

פורסם

יצא לי לחשוב, איזה מבאס זה שאתה עומד עם מישהו ברמזור, דופק לו מבט :x, לו יש איזה אינפיניטי\מרצדס\BMW, הוא חושב שבחצי גז הוא משאיר אותך מאחור, מגיע הרגע, והוא מגלה שהביצים שלו נכנסו עמוק עמוק, אחרי שסירה אמריקאית ב15K, גג 20K עם שיבורים, השאירה לו אבק.

 

תגיד, שהרצועה עוד הייתה קיימת (אמרת שפירקת אותה), הגיר הכניס לך הילוכים חלק? (הכוונה בפול גז ומהירות גבוהה).

אצלי, במעבר משני לשלישי ב120, אני מרגיש סוג של משיכה בידיוק במעבר הילוך (לא מכה!), אני לא עושה את זה הרבה למה אני שומר על הרכב, אבל מידי פעם בעקיפות לדוגמא.

לא הרגשתי את זה באף רכב שנהגתי, גם עם מנועים של 200+ כס (רובם היו חדשים).

פורסם
יצא לי לחשוב, איזה מבאס זה שאתה עומד עם מישהו ברמזור, דופק לו מבט :x, לו יש איזה אינפיניטי\מרצדס\BMW, הוא חושב שבחצי גז הוא משאיר אותך מאחור, מגיע הרגע, והוא מגלה שהביצים שלו נכנסו עמוק עמוק, אחרי שסירה אמריקאית ב15K, גג 20K עם שיבורים, השאירה לו אבק.

 

תגיד, שהרצועה עוד הייתה קיימת (אמרת שפירקת אותה), הגיר הכניס לך הילוכים חלק? (הכוונה בפול גז ומהירות גבוהה).

אצלי, במעבר משני לשלישי ב120, אני מרגיש סוג של משיכה בידיוק במעבר הילוך (לא מכה!), אני לא עושה את זה הרבה למה אני שומר על הרכב, אבל מידי פעם בעקיפות לדוגמא.

לא הרגשתי את זה באף רכב שנהגתי, גם עם מנועים של 200+ כס (רובם היו חדשים).

 

גבר אתה חיי בסרט :roll:

 

-------------------------------------------

 

ולפותח השרשור, הרכב נראה טוב, תמשיך לטפל ולשמור עליו, והכי חשוב תעדכן אותנו בתמונות :-D

פורסם

אתה צבעת את הפנסים הקידמיים או שרכשת אותם כך ?

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

חבר'ה אני לא מגונן על ההגה.... אבל התמונה ממש לא מחמיאה לו :oops: .

 

לא היו משיכות הילוך מעולם,גם בגדול הגיר עצמו בהתנהלות נכונה חכול לשרוד ק"מ נאה. במיוחד שיש לו תוספת קרור.

פורסם

אחלה רכב, תמיד אהבתי את הקוואליר האלו, תוספות יפות, על ההגה כולם כבר אמרו אבל אני חייב להוסיף - נראה כמו הבחור מהצמיגים של מישלין :)

 

שמור על הרכב היטב! נראה יפה ומטופח, וסחטיין על ההשקעה!

 

נ.ב מחכה לראות תמונות מהמושבי עור + מנוע אם יוצא לך, למרות שלא ממליץ (אם זה אינו חוקי כמובן)

Opel Adam S 2017

פורסם
אתה צבעת את הפנסים הקידמיים או שרכשת אותם כך ?

 

:?::?:

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

×
×
  • תוכן חדש...