Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היא עברה מספר שינויים : קיבלה הילוך חמישי, קיבלה גיר טיפטרוניק, תוספת של 6 כ"ס, אגזוז כפול, וכל השאר קוסמטי, ולא נעשה כל שינוי מבחינת נוחות (מתלים, מושבים) ממה שידוע לי.

 

האמת שכן, המתלים קצת יותר רכים.

-------

מאזדה 6 יותר נמרצת מהסובארו, גם מול ה165 כ"ס של הB4 (אשר מסורסים ע"י התיבה העצלה), וגם אוהבת סיבובים יותר מהסובארו.

הסובארו בעלת הנעה כפולה ובארצינו אין לזה יותר מדי משמעות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן הדגם הזה.

 

אוקי, אפשרי לשקול אז.

האמת שכן, המתלים קצת יותר רכים.

-------

מאזדה 6 יותר נמרצת מהסובארו, גם מול ה165 כ"ס של הB4 (אשר מסורסים ע"י התיבה העצלה), וגם אוהבת סיבובים יותר מהסובארו.

הסובארו בעלת הנעה כפולה ובארצינו אין לזה יותר מדי משמעות.

 

אז אתה אומר מאזדה 6?

פורסם
אוקי, אפשרי לשקול אז.

 

 

אז אתה אומר מאזדה 6?

 

לא הבנתי למה פסלת את הונדה אקורד? בגלל המחיר רכישה ביחס לשנתון שהוא יותר יקר מהצמד חמד האחרות לבית יפן?

פורסם
לא הבנתי למה פסלת את הונדה אקורד? בגלל המחיר רכישה ביחס לשנתון שהוא יותר יקר מהצמד חמד האחרות לבית יפן?

 

פסלתי אותה כי היתי בטוח שזה הדגם הקודם והמכוער.

 

אבל חשבתי על זה שוב ואני לא מוצא בה דברים יותר טובים מאשר ב B4 או במאזדה 6

פורסם
אוקי, אפשרי לשקול אז.

 

 

אז אתה אומר מאזדה 6?

 

תלוי מה חשוב לך אישית. ה-6 יותר אטרקטיבית עבור נהג שאוהב לנהוג.

אגב, הסובארו קצת יותר נוחה אם זכרוני אינו מטעני (מבחינת המתלים), אבל לא רואה בה עדיפות ברורה על פני המאזדה גם לאלו שלא אוהבים לנהוג.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

תגידו לי,אתם שפויים?.

 

אני מניח ששמתם לב שהבחור פה אפילו בלי רשיון,מה שאומר שהוא עתיד להיות נהג חדש..

 

אז לנהג חדש אתם ממליצים 4*4..

 

או נגיד אחרת.. איך בכלל לא המלצתם לו לרדת מכל העניין של פוזה ומכונית מנהלים?

 

זו פוטניציאל למוות,לא הייתי רוצה להיפגש עם אדיוט כזה בכביש..

 

ילדון מתלהב.

פורסם
תגידו לי,אתם שפויים?.

 

אני מניח ששמתם לב שהבחור פה אפילו בלי רשיון,מה שאומר שהוא עתיד להיות נהג חדש..

 

אז לנהג חדש אתם ממליצים 4*4..

 

או נגיד אחרת.. איך בכלל לא המלצתם לו לרדת מכל העניין של פוזה ומכונית מנהלים?

 

זו פוטניציאל למוות,לא הייתי רוצה להיפגש עם אדיוט כזה בכביש..

 

ילדון מתלהב.

 

מה...?


×
×
  • תוכן חדש...