Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

כבר דובר רבות בנושא הזה.

לדעתי ומתוך נסיון של למלעלה מ35 שנים במקצוע חובה להחליף בארץ

כול 5000 ק"מ שמן מנוע וכול 10.000 ק"מ שמן ומסנן.

לגבי סוג השמן המומלץ הוא מינמום חצי סינטטי ולא לקנות שמן זול כי הוא חרה...

לגבי הוראות יצרן כמו במזדה שמישהוא ציין שבחברה ממלצים כול 15.000 ק"מ

החלפת שמן ,הם פשוט נבלות ולמה?

יצע לי להחליף אצלי במוסך מיספר רב של מנועים ובעיקר במזדה ופזו שהמנועים

נהרסו כליל עקב היצטברות בוצא (גיפה) בקרטר (באגן השמן) לסתימת מערכת

השימון עד כדי הרס המנוע.

בעיקר במזדה המנועים מתרסקים אחרי כ100.000 ק"מ ותמיד אחרי גמר האחריות.

אנחנו חיים במדינה אם מזג אויר משוגע (חם וקר בצורה קיצונית למדינות אחרות)

הדבר גורם לבלאי מואץ של השמן והתחמצנותו וזו הסיבה שחיבים להחליף שמן

כול 5.000 ק"מ.

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לא עדיף להמנע מלקיחת הימור...

ועוד במחיר של כולה 100-120 ש"ח לחצי שנה (שמן איכותי +פילטר שמן)...

אתם מתדלקים בממוצע לפחות את הסכום הזה בדלק לשבוע... (אני שם בערך כפול)... אז סכום של דלק לשבוע אחד שווה ערך לשמן ולפילטר... אל תקחו סיכון... וגם אם אין פה סיכון, זה יותר בריא למנוע.. אז למה לא?

כבר השקעתם כסף בקניית אוטו... השקעתם כסף באחזקה השוטפת שלו... עוד סכום קטן לא יזיק, ואם זה מועיל, אדרבה... עוד 100 שקל כל חצי שנה לא ישנו לכם הרבה....

 

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

×
×
  • תוכן חדש...