Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות...ועזרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם.

 

כאמור.... הסאב המחרחר במקצת פורק.

ועכשיו אני מחפש סאב חדש.

 

יש לי 2 אופציות.

בואו נגיד ככה.

יש מישהו שמוכר לי סאבים בזול.

יש לו שמה סאב.. שכרגע שחכתי את החברה שלו.

הסאב 12 אינץ 300 וואט RMS .

הסאב שוקל כמו שלא שקל שום סאב שהרמתי.

יוצאים ממנו 5 צלעות עבות ומרשימות מכסף.

בקיצור הוא המליץ לי עליו!!!

אמר שהסאב הזה יפרק לי את כל האוטו.

באמת באמת סאב מרשים!!!! (איזה בעסה שאני לא זוכר את החברה).

בקיצור הוא מוכר לי את הסאב הזה ללא קופסא ב850 שקל. חדש חדש. עם אחריות והכל.

עכשיו..... ב800 שקל אני יכול לקנות מאותו בחור.... 2 סאבים של פיוניר ה800 וואט כל אחד. (אני מודע לזה שזה לא RMS ).

אין לי מושג מה לבחור.

ואני לא יכול לשמוע אותם. כרי הוא לא יכול לפתוח אותם מהקופסא.

הוא לא מתקי אודיו.

הוא רק ספק.

מה אתם אומרים???

ועוד שאלה.

נגיד שאני מביא 2 סאבים של פיוניר.

אני צריך קופסא כפולה.

כמה היא עולה?

והאם המגבר 1000 וואט של BOOS שהרים לי את הסאב הישן יספיק ל2 פיוניר 800 וואט?

או לסאב החיה ה300 וואט RMS?

תודה לענים.

ROVER=~~

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם מדובר בחיקוי של הבוס הדגם הוא 2900BA אז לא!...הוא לא ירים לך אפילו סאב 1 של הפיוניר הוא חלש בשביל סאב כזה.

 

להפעיל?... הוא יפעיל לך אותם אבל חלש יחסית.

עדיף לך להביא מונובלוק טוב.

אתה צריך תיבה כפולה בשביל 2 הפיונירים...תעשה חיפוש לא מזמן היה פה תרד על הפיונירים איזה תיבה איזה מגבר ותמונות.

לא עוזר לאף אחד פה שאין לך לפחות את שם הסאב המדובר לפחות לינק יש?

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם
אם מדובר בחיקוי של הבוס הדגם הוא 2900BA אז לא!...הוא לא ירים לך אפילו סאב 1 של הפיוניר הוא חלש בשביל סאב כזה.

 

להפעיל?... הוא יפעיל לך אותם אבל חלש יחסית.

עדיף לך להביא מונובלוק טוב.

אתה צריך תיבה כפולה בשביל 2 הפיונירים...תעשה חיפוש לא מזמן היה פה תרד על הפיונירים איזה תיבה איזה מגבר ותמונות.

לא עוזר לאף אחד פה שאין לך לפחות את שם הסאב המדובר לפחות לינק יש?

שוב......תציב נתונים בלי להגיב בחוסר טעם.

 

המגבר הבוס הזה דיסקסנו עליו דיי הרבה ההספק האופטימלי שלו בברידג'. זה 200W-180 RMS.

 

אם אתה רוצה כמה שיותר עוצמה לאוטו. הריי שעדיף את הפיוניר כי אם תחבר 2 פיונירים כול אחד בברידג'. יתקבל לך עוצמה כוללת של באס קרוב ל400-360WRMS שזה (-180 200 כמעט כול סאב.).

 

אם תחבר סאב אחד של 300WRMS והוא סליל אחד יהיה לך עוצמה כוללת של באס באוטו כ200WRMS-180. ואם הוא 2 סלילים אז כול סליל יקבל עד 200-180W

 

מפה זה השיקולים שלך.

 

*זה אומר בסכוום X עם פיוניר יותר עוצמה + חיסרון תופס הרבה מקום בבגאז. עוד חיסרון

עומס רב על המגבר= יתחמם הרבה = יתנתק לעיתים קרובות בעוצמות גבוהות בגלל הגנת החום.

 

*או סאב אחד תופס פחות ואולי ניראה הרבה יותר מרשים מהפיוניר. חיסרון פחות עוצמה וכסף שווה ערך לשני סאבים. המגבר יפעל טוב וגם תוכל בעתיד לחבר לו זוג רמקולים

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

תמיר בשבילך:

אם מדובר בחיקוי של הבוס הדגם הוא 2900BA אז לא!...הוא לא ירים לך אפילו סאב 1 של הפיוניר הוא חלש בשביל סאב כזה.

 

להפעיל?... הוא יפעיל לך אותם אבל חלש יחסית.

עדיף לך להביא מונובלוק טוב.

אתה צריך תיבה כפולה בשביל 2 הפיונירים...תעשה חיפוש לא מזמן היה פה תרד על הפיונירים איזה תיבה איזה מגבר ותמונות.

לא עוזר לאף אחד פה שאין לך לפחות את שם הסאב המדובר לפחות לינק יש?

ותאמין לי שאין טעם להביא 2 כאלו בשביל להוציא בלחץ 350 ארמס משתי הסאבים אז תעשה טובה ותפסיק להתווקח על כל דבר.

ולא שווה לו להביא 2 כאלו עם מגבר כזה למה?????

שתי הסאבים צורכים בייחד אתה יודע מה לא 800 ארמס 700 ארמס.

יש הבדל עצום בין 350 ארמס לבין 700.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם
תמיר בשבילך:

ותאמין לי שאין טעם להביא 2 כאלו בשביל להוציא בלחץ 350 ארמס משתי הסאבים אז תעשה טובה ותפסיק להתווקח על כל דבר.

ולא שווה לו להביא 2 כאלו עם מגבר כזה למה?????

שתי הסאבים צורכים בייחד אתה יודע מה לא 800 ארמס 700 ארמס.

יש הבדל עצום בין 350 ארמס לבין 700.

לא משנה מה תגיד.

 

אם הוא רוצה יותר עוצמה הוא צריך להביא 2 פיוניר.

פחות עוצמה זה סאב אחד.

 

זה הכול פשרה של כסף. שזה עומד על 800 שקל.

 

2 סאבים יוציאו יותר עוצמה מהמגבר והוא יכול להגיע אף ליותר מ180 וואט RMS לכול סאב על ידיי אחוז עיוות סביר שלא נישמע בתדר נמוך..

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

אני יגיד לכם את האמת....

המגבר יכול לדחוף סאב חזק!!!

הוא דחף לי ממש ממש ממש ממש יפה את הסאב 600 ואט שהיה לי.

וביננו מרוב שהוא דחף אותו.

הסאב שווק חיים אחרי שנה +-.

השאלה שלי ככה.

במקבר יש 2 יציאות לסאב.

ו2 יציאות לרמקולים.

אתם מביני למה אני מתכוון..... כאילו.

שאם אני יחבר סאב ביציאות של הרמקולים הסאב יזמר במקום לתת באסים.

אז אם אני מביא 2 סאבים.

אני מחבר אותם בגישור ב2 יציאות של הסאב?

וב2 יציאות השניות אני יכול לחבר 2 רמקולים?

כאילו על מגבר אחד 2 סאבים ו2 רמקולים?

ROVER=~~

פורסם

המאגנט והאלפיין שלי מוציאים בגישור 200 וואט אר אמ אס,

לבוא ולהגיד שהבוס חיקוי, מוציא בהתאם זה דיי שערורייה, אתם לא חושבים ?

אני בעצמי השוואתי את הבוסס אודיו המקורי, הדגם שעולה בסביבות 1600-1800 שקל סידרת R

למאגנט, והתוצאות היו זהות-דומות

לבוא ולהגיד שהחיקוי = מקורי בעוצמה, זה בורות. אז תפסיקו.

 

המגבר בקושי ידגדג את הפיוניר.

עדיף לך לחפש מגבר קצת יותר "רציני" מזה, אפילו לפייל יש מחירים זולים עם הגברה "הגיונית יותר"

(כמובן שלא 200 אר אמ אס, אתה לא תמצא את זה במגברים הזולים - מהרבה ניסיון של בדיקות.)

 

בהצלחה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תמיר מה היה הדגם של הפייל שאמרת שהוא יותר חזק מהפייל שאני השוואתי ?

אם איני טועה אני חושב שגם המחיר שלו היה נמוך..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

udiasias, אם המגבר הזה אכן יותר חזק מהמגבר שאני בדקתי.

יש מצב טוב שהוא נותן 200 אר אמ אס, אם הייתי צריך לנחש המגבר הקודם בדגם 885, נתן קצת יותר מ150-160

שזאת התוצאה הכי חזקה מכל המגברים "הזולים" שהשוואתי, והשוואתי "יחסית" הרבה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
udiasias, אם המגבר הזה אכן יותר חזק מהמגבר שאני בדקתי.

יש מצב טוב שהוא נותן 200 אר אמ אס, אם הייתי צריך לנחש המגבר הקודם בדגם 885, נתן קצת יותר מ150-160

שזאת התוצאה הכי חזקה מכל המגברים "הזולים" שהשוואתי, והשוואתי "יחסית" הרבה.

הוא נותן בגישור 300 ארמס.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

חח, אז לא אומרים "הוא נותן 300 אר אמ אס" כי אנשים יתחילו להאמין לזה......

אומרים "הוא מוצהר 300 אר אמ אס" , לרגע חשבתי שבאמת מדובר בבדיקה או משהו...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...