Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

קניתי רמקולים 6*9 פיונר אני רוצה להתקין אותם מאחורה ברכב הוא סובארו דיאל והחורים בו עגולים

 

אז כך חורים לחתוך בפח אני לא רוצה לדעתי חבל להרוס ושנית זה יקר בסביבות 150 שח

 

ובעייה נוספת היא שמגבהים הורסים את האיכות כל שגם זה מתבטל

 

אז אך אתם מציעים לשים אותן מאחורה זקוק לרעיונות דחוף

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

באויר ? עם חוטים ? שני תאילנדים שיחזיקו אותם במשך הנסיעה ?

 

באמת אתה לא מובן, "להרוס" אתה לא רוצה, להשים תושבות, אתה לא רוצה

להשים בוקסות מאחורה שיחסמו לך את השמשות , זה אתה כן רוצה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
באויר ? עם חוטים ? שני תאילנדים שיחזיקו אותם במשך הנסיעה ?

 

באמת אתה לא מובן, "להרוס" אתה לא רוצה, להשים תושבות, אתה לא רוצה

להשים בוקסות מאחורה שיחסמו לך את השמשות , זה אתה כן רוצה ?

:evil:

שמע אם אין לך משהו חכם להגיד עדיף שתשתוק לא צריך להתחכם אין מה להגיד משהו שיעזור אל תענה

 

או שאתה או שאתה מנסה לעלות את מספר ההודעות שלך

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

אני מבין שאתה לא מאלה שקוראים עד הסוף..

הראתי לך את כל האופציות האפשריות. זה שאתה לא מעוניין לשמוע.

זה כבר בעיה בהבנת הנקרא

 

1. להחזיק אותם עם חוטים.

2. להשים על המושבים האחוריים

3. להשים בוקסות

 

(ויש את האופציות שכבר שללת)

1. לעשות חור בדאש.

2. להשתמש בהגבהה

 

 

אז להבא תתרכז בנושא ולא בטפל, כי השאלה שלך לא בדיוק היתה במקום, אתה שללת כל אופציה לגיטימית. אז כניראה שהיית צריך אופטיות ל-א לגיטימיות.

 

בהקשר למספר ההודעות שלי, חבל לך על הזמן אני משקיע כל כך הרבה בשביל להרשים את הבנות :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש הגבהות מוכנות מפלסטיק שמוכרים. היו לי כאלה וציפיתי אותם בבד של ריפוד לרכב וזה מנע את הרעשים של הפלסטיק והאיכות היתה טובה אבל כדיף לך לחבר אותם על המגש אצמו גם אם תצטרך לעשות חורים. זה לא נזק לרכב. מה אתה מתכוון לשמור עליו שיקנו ממך אותו כאילו הוא חדש

פורסם

מישהו פעם הסתכל על המגש מאחורה כשהוא בחן רכב במטרה לקנות אותו, ואמר לעצמו, ואי ואי

תיראו את גודל החורים האלה, לא קונה !!!!!!

?

מהזה הפחד שיש פה בהקשר לחורים מאחורה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...