Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי סובארו לגאסי שנת 91

אוטומט דגם ה - DL

סוג מנוע EJ16

 

האוטו אצלי כחודש וחצי והוא עבד בצורה תקינה

עד שלפני יומים ניסיתי להתניע וכשהתנעתי אז האוטו עבד ל 10 שניות ונכבה

מאז לא הצלחתי להדליק אותו

עבר יום והאוטו התחמם קצת מהשמש כי חשבתי שזה בגלל שהאוטו קר

אז הנעתי שוב פעל כמה שניות ונכבה

ומאז לא הצלחתי להניע , ואז אני וחבר מילינו ליטר דלק ומים כי ראיתי שירדו המים

והצלחנו להניע ולנסוע והאוטו עבד אז חשבתי שנגמר הדלק

אבל שוב בערב לא הצלחתי להניע ולא הבנתי למה אז היום באתי הנעתי אותו

הוא פעל שוב כמה שניות

יצא מלא עשן לבן מהאגזוז מסריח כזה , בדרך כלל כשאני מניע יוצא עשן אבל כי המנוע קר

אבל העשן הזה היה מסריח מדלק

פשוט יצא הרבה הרבה הרבה עשן האוטו עמד מונע כמה שניות נכבה ושוב אותה בעיה

פתחתי את המכסה מנוע והיה ריח של דלק

+ ראיתי שרוב המים שהיו לי במיכל מים (נוזל קירור) פשוט זלגו למטה מתחת לאוטו

ד.א אני רוצה לציין ששמתי מים מהברז ולא נוזל קירור בגלל שלא היה לי מאיפה להביא + כסף

אבל לא נראה לי שזה הגורם לבעיה

בכל מקרה שמתי לב שיש נזילת מים רצינית

וגם שאני שמתי באוטו ליטר וחצי נסעתי 3 וחצי קילומטר ולא נסע יותר הרכב

אז כנראה גם צריכת דלק מוגזמת

 

ועוד דבר קטן

כשאני מניע את האוטו והוא פועל רגיל הוא עובד על טורים גבוהים על ההילוך P ו N

:)

פורסם

ועוד דבר קטן

פשוט לא הצלחתי לערוך

לפני כמה דקות הסופתי מים לרכב כי חצי מיכל היה ריק

עכשיו הוצאתי את הפלגים וחיברתי חזרהי

ופתאום הרכב הניע והוא נוסע רגיל

רק ששמתי לב לכמה דברים

 

1. אין לי פקק למים אז ראיתי כששאני מכבה את הרכב אז כל המים עולים ויוצאים דרך הפתח לרצפה כי אין לי פקק

זה מה שגרם לנזילה שחשבתי שיש לי

 

2. עכשיו כשאני מתניע את האוטו ההתנעה נשמעת מאוד חולה

היא פשוט נשמעת חלשה יותר ומשתעלת אבל הרכב מתניע רגיל

  • 3. כשאני מכבה את הרכב לפעמים אז הוא משמיע רעש כזה שהרכב נכבה , ופתאום המנוע נדלק עושה סיבוב וחצי ונכבה סופית

:)

פורסם

שלום רב !

כל הדרכים מובילות לרומא, וכל הסימנים שציינת מעידים על פליטת מים ממכסה העבוי, בגלל בריחת קומפרסיה למים, שנרמה עקב אטם ראש מנוע שרוף.

אני מניח שכוונתך שמכסה מיכל העבוי בצבע צהוב ומפלסטיק, עף, אך חסרונו הוא לא הסיבה למחסור המסיבי במי קירור,

מכסה הרדיאטור במידה והוא תקין אמור למנוע ממי קירור לגלוש ולמלא את מיכל העבוי.

מי ברז הם לא הסיבה לבעייתך, אם כי הוספת מעט מי ברז למערכת הוא לא קריטי, בוודאי בשנתון כמו שלך.

הסלד הגבוה, מקורו בחוסר מי קירור שמונע מהצוק האוטומטי שמוזן במי הקירור, לנטרל את הצוק ולכן ריח העשן השחור שמסריח, בגלל תערובת דלק עשירה.

אם האגזוז לח ביציאה, ונפלט עשן לבן וסמיך, הוא מעיד שמי הקירור חודרים לצילנדרים, מרטיבים במים את המצתים ומקשים על ההתנעה במנוע קר.

פנה מידל מוסך, לאבחון מדוייק, שיאשש או ישלול את אבחנתי.

הרעש שאתה שומע לאחר הכבוי, הוא רעש בעבוע מי הקירור, ודטונציה, שנובעת מהסלד הגבוה.

האם המנוע התחממם לאחרונה?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

כל הדרכים מובילות לרומא, וכל הסימנים שציינת מעידים על פליטת מים ממכסה העבוי, בגלל בריחת קומפרסיה למים, שנרמה עקב אטם ראש מנוע שרוף.

אני מניח שכוונתך שמכסה מיכל העבוי בצבע צהוב ומפלסטיק, עף, אך חסרונו הוא לא הסיבה למחסור המסיבי במי קירור,

מכסה הרדיאטור במידה והוא תקין אמור למנוע ממי קירור לגלוש ולמלא את מיכל העבוי.

מי ברז הם לא הסיבה לבעייתך, אם כי הוספת מעט מי ברז למערכת הוא לא קריטי, בוודאי בשנתון כמו שלך.

הסלד הגבוה, מקורו בחוסר מי קירור שמונע מהצוק האוטומטי שמוזן במי הקירור, לנטרל את הצוק ולכן ריח העשן השחור שמסריח, בגלל תערובת דלק עשירה.

אם האגזוז לח ביציאה, ונפלט עשן לבן וסמיך, הוא מעיד שמי הקירור חודרים לצילנדרים, מרטיבים במים את המצתים ומקשים על ההתנעה במנוע קר.

פנה מידל מוסך, לאבחון מדוייק, שיאשש או ישלול את אבחנתי.

הרעש שאתה שומע לאחר הכבוי, הוא רעש בעבוע מי הקירור, ודטונציה, שנובעת מהסלד הגבוה.

האם המנוע התחממם לאחרונה?!

בברכה

צביקה

 

 

תודה רבה לך צביקה

קצת התקשתי להבין בידיוק מה הבעיה ברכב

אולי לא הסברתי את עצמי טוב

המכל מים שהתכוונתי אליו זה איפה שממלים נוזל קירור לרכב

בכל מקרה אשמח לדעת מה המחיר המשוער לטיפול בתקלה הזאת ..

תודה ויום טוב :)

:)

פורסם
תודה רבה לך צביקה

קצת התקשתי להבין בידיוק מה הבעיה ברכב

אולי לא הסברתי את עצמי טוב

המכל מים שהתכוונתי אליו זה איפה שממלים נוזל קירור לרכב

בכל מקרה אשמח לדעת מה המחיר המשוער לטיפול בתקלה הזאת ..

תודה ויום טוב :)

 

במחיר של תיקון הרכב אתה יכול להשיג אצל היבואן מנוע חדש

פורסם
תודה רבה לך צביקה

קצת התקשתי להבין בידיוק מה הבעיה ברכב

אולי לא הסברתי את עצמי טוב

המכל מים שהתכוונתי אליו זה איפה שממלים נוזל קירור לרכב

בכל מקרה אשמח לדעת מה המחיר המשוער לטיפול בתקלה הזאת ..

תודה ויום טוב :)

 

שלום רב !

לצערי אני לא איש בשורות היום!

מכיוון שלא סיפקת פרטים, ומסגנון שאלתך, אני מסיק שהבנתך בתחום הרכב, לוקה בחסר, וכיסך גם כן, וריק במזומנים, מה שלא מאפשר לך לבדוק תצרוכת דלק, כי אין לך מספיק כסף בשביל לתדלק פול.

לכן המלצתי לך מהקל לכבד, ובדוק תפקוד מכסה רדיאטור, יתכן והקפיץ נחלש, והגומיה של המכסה לא אוטמת, במקרה הצורך החליפו למכסה 9 ליברות.(רשום על המכסה).

בנוסף יש לבדוק אפשרות של תרמוסטט תפוס, סכוי קלוש אך אפשרי), במקרה כזה הרכב מתחממם, והמאוורים עובדים ללא הפסקה, בגלל שהם נכנסים למצב חרום.

לא ציינת האם הרכב איבד מים בעבר, והאם הוא התחממם לאחרונה.

המנוע מתחלק לשני חלקים עיקרייים:

בלוק מנוע(בוקסר), ושני ראשי מנוע.

בין ראשי המנוע לבלוק, מורכב אטם ראש מנוע, שתפקידו, לאטום בין ראשי המנוע לבלוק המנוע, כדי למנוע מעבר דחיסה , מהצילנדרים למעברי המים בבלוק.

לפעמים עקב שימוש במי ברז,מעברי המים נאכלים, וקומפרסיה חודרת למעברי המים בבלוק ובראש המנוע, הלחץ דוחף את מי הקירור , לכוון הרדיאטור , ולעבר פתח הרדיאטור, והלחץ משחרר את קפיץ הרדיאטור, שמתרוממם, ומשחרר מי קירור בלחץ לעבר מיכל העבוי/העודפים, מיכל העודפים, מתמלא עד גדותיו, המים גולשים ונפלטים מחוץ לרדיאטור ומשם החוצה.

הפתרון החלפת אטם מכסה מנוע שרוף במקרה הטוב, ומלוי מעברי מים בראשים וישור ראשים.

העלות לא כלכלית, ועוברת את 2000 עד 3000שקל, ומצדיק החלפת מנוע מפירוק.

בשני המקרים העלות כבדה לכיסך.

מומלץ לחפש מכונאי במשפחה, שיבדוק לפי הסדר שנתתי, יאבחן, ויתן לך אינדקציה, לנזק ולמחיר.

חזור לפורום לעדכון.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...