Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זאת אומרת לא יתן הרבה ?

זה לא נותן לו אינדקציה לכלום

זה בסך הכל מספר שלא מייצג שום דבר

אז למה אתה בכלל מתבסס עליו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מה זאת אומרת לא יתן הרבה ?

זה לא נותן לו אינדקציה לכלום

זה בסך הכל מספר שלא מייצג שום דבר

אז למה אתה בכלל מתבסס עליו ?

לא יתן הרבה הפירוש שלא יהיה הבדלים רבין בין 50 ל 52 או 55.

זה מספר שמייצג את עוצמת הPEAK של המגבר הפנימי.

 

ההבדל בעיקרון של מכשיר שיש לו 55W (25RMS(

למכשיר שיש לו 50W )25RMS(

זה שהוא יכול להפיק יותר מהרדיו דיסק עוצמה של צלילים (טויטר ומיד גבוה.). הבאס הוא יהיה זהה לשני המכשירים.

 

דוגמא למכשירים שממש שומעים הבדלים

סוני 22WRMS -22WMAX

לפיוניר 50WMAX - 22WRMS.

 

בבאס שמעתי ברמקולים אותו עוצמת באס בשני המכשירים.

לעומת זאת בפיוניר שמעתי הרבה יותר צלילים יחסית לעיוות כאשר הגבהתי את הצלילים.

 

בסוני הוא ממש התעוות. הפיוניר לא.

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

אתה צוחק נכון ?

אתה יכול להסביר לי את העובדה שעד היום לא נתקלתי בשום בדיקת מעבדה (ואני דיי אוהב כאלה) שבאה ובדקה נתון WATT PEAK ?

אולי בגלל שלא מתבססים על דבר כזה וזה מיתוס בשביל חברות לנפח מספרים שלקוחות אכן מסתכלים עליהם ?

אין לי מושג מאיפה התיאוריה של שומעים יותר תדרים גבוהים לעומת נמוכים..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חוץ מזה רמת העוות בווליום גבוה קשורה ל=S/N בדכ מה שבודקים במכשיר רדיו דיסק זה היציאות פרה אמפ הם אלה שאמורים לספק את הצליל.(מענין אם יש מישהוא שמרכיב מע רצינית מתבסס על הספק לרמקולים מהרדיו דיסק)

פורסם
אתה צוחק נכון ?

אתה יכול להסביר לי את העובדה שעד היום לא נתקלתי בשום בדיקת מעבדה (ואני דיי אוהב כאלה) שבאה ובדקה נתון WATT PEAK ?

אולי בגלל שלא מתבססים על דבר כזה וזה מיתוס בשביל חברות לנפח מספרים שלקוחות אכן מסתכלים עליהם ?

אין לי מושג מאיפה התיאוריה של שומעים יותר תדרים גבוהים לעומת נמוכים..

אני לא ממציא שום דבר.......

הינה אני יתן לך דף מידע של רכיב הגברה של הרדיו דיסקים של פיוניר:

50X4.

http://www.elektronika.lt/_sys/storage/2004/05/07/ST_MTDA7560.pdf

שמו של הרכיב המקורי הוא TDA7560. ואם תפתח את המכשיר של הפיוניר ותתלוש את הגו'ק.

יהיה רשום עליו רק פיוניר ודגם כול שהוא...... זה מסיבות מסויימות שלהם.

 

תראה בטבלא של הגו'ק ..... הספק RMS מתמשך ב14.4V

1% עיוות...... 23WRMS.

 

הספק MAX. 50W ועל 2 אום 80W.

 

וכנל זה לכול מכשיר.. במכשירים של החברות הידועות הם נותנים הספק מדיויק של הרכיב.

ולא סתם סוני רושמים 52W ופעם רשמו רק 35 או 22.... כי הגו'קים לא היו מפותחים כמו היום

בטכנולוגיה של ניצול המתח הנמוך.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

לא שאלתי על הנתון שלהם, שאלתי על בדיקות מעבדה שיש עליהם REVIEWS....

לא על הצהרות של החברה...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
לא שאלתי על הנתון שלהם, שאלתי על בדיקות מעבדה שיש עליהם REVIEWS....

לא על הצהרות של החברה...

מי עושה בדיקות מעבדה לגו'יקים כאילו. הנתונים שהחברה רושמת הם נתונים בכול המצבים של הגו'ק.

אין יותר טוב מיזה. ואיזה משהו אחר מיזה. זה לא מגבר טרנזיסטורים שבנויי מהרכב של הרבה חלקים.

ואז באמת אפשר לקבל תוצאות שונות משל החברה. כי היא בעצם לא יצרה את הרכיבים רק פשוט תכננה את המעגל ובנתה את המגבר......

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

×
×
  • תוכן חדש...