Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קנה רכב ושלח אותו לארץ .

הוא הלך להוציא רישיון יבוא וכמובן משרד התחבורה ביקשו ממנו פרטים על המנוע וגודל גאנטים וצמיגים .

הבחור אין לו מושג לגבי הפרטים הנייל .

הרכב הוא :

ford custom 100 שנת 1966 מנוע v8

האם יש פה מישהו שיכול לעזור בעניין ?

 

תודה מראש !

פורסם

מה הקשר לסוג הרכב ולמס' הצילינדרים?.

 

יש כל ך הרבה אופציות לנתונים שהבאת במיוחד רכב שמגיע מחו"ל ושם בדרך כלל מותר לבצע שינויים מהמקור.

 

צריך לקבל את רישיון הרכב ופרטים שמסר המוכר + תמונות ואז אפשר להתייחס לרכב ספציפית.

 

אני הייתי מתקשר לבעל הרכב ומקבל את הפרטים המדוייקים ממנו.

פורסם
מה הקשר לסוג הרכב ולמס' הצילינדרים?.

יש כל ך הרבה אופציות לנתונים שהבאת במיוחד רכב שמגיע מחו"ל ושם בדרך כלל מותר לבצע שינויים מהמקור.

צריך לקבל את רישיון הרכב ופרטים שמסר המוכר + תמונות ואז אפשר להתייחס לרכב ספציפית.

אני הייתי מתקשר לבעל הרכב ומקבל את הפרטים המדוייקים ממנו.

 

+1

אלקמינו צודק.

לא להוציא פרטים מהאינטרנט ולא מאנשים אחרים.

לקבל פרטים אוטנתיים מבעל הרכב ולרשום בבקשת רישיון יבוא.

אי התאמה תגרום לצרות צרורות בתקינה.

×
×
  • תוכן חדש...