Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי ליפני ארבע חודשים קולט 1.6 94 ידני לפרוייקט יישור קו והחזרת חיים ברכב...

קניתי את הרכב והוא היה צריך ראש מנוע..( עוד דברים כמו ראדיטור פילטר ועוד הרבה בעיות חשמל!)

עכשיו אחרי הראש מנוע כשאני מניעה את הרכב בפעם הראשונה והוא בניוטרל עומד הוא מעשן עשן לבן כשאני לוחץ טיפה גז העשן מפסיק וחוזר כשאני עוזב את הגז...

מה יכולה להיות הבעיה? רינג בלוי? שריטה בצילינדר?

וכשאני מדליק מזגן כשהרכב עומד הוא מתכבה או שהוא מוריד טורים ל600 אלף טור בערך וכל האוטו מתחיל לירעוד כאילו הוא עומד להיתכבה מה יכולה להיות הבעיה מנוע צעדים? כי ליפעמים לא תמיד הרכב משחק לי עם הטורים שהאוטו עומד בניוטרל הוא מעלה טורים ל2000 טור ומוריד ל1000 ככה משחק..

ועוד משהוא הצינור של המזגן שניכנס לראדיטור איפה הוא נימצא בקולט כי ניראה לי שהוא מנותק אצלי כי המזגן לא מחמם...

פורסם

א.עישון לבן בהתנעת בוקר-יש צורך בהחלפת גומיות שסתומים אחרת הרכב יצרוך שמן מעבר לרגיל.(ברכב משנת ייצור כזו אכילה של 1 ק"ג שמן ל-1,000 ק"מ היא סבירה בהחלט)

ב.אם הטורים לא יציבים נסה תחילה לנקות מנוע צעדים ובית מצערת באופן יסודי- לא טיפול יקר מידי ולאחר מכן ,חזור לדווח האם יש שינוי.כמובן שהדבר יכול גם לנבוע מתקלה באחד החיישנים (אולי זווית מצערת אם קיים.) אבל להתחיל מניקוי מנוע צעדים עדיף.

ג.אם המזגן לא מחמם רדיאטור החימום הפנימי מנותק (כנראה עשו שם גישור,בעקבות נזילה מהרדיאטור הפנימי.

צריך לגשת למכון רדיאטורים,לבדוק אפשרויות ומחירים. בהרבה רכבים יש צורך בפירוק הדש -בורד כדי לתקן את העניין ולכן הצעת המחיר לא תהיה זולה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...