Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אוטו בצבע שחור מטאלי שרכשתי חדש לפני 4 חודשים, יש לי מן סימנים לבנים שקופים על הגג והמכסה מנוע שלא יורדים.

שאלתי בחור ממרכז טיפוח רכב הוא אמר שזה קורה מהעצים מהפרי מהשרף ואם שלא אני לא אטפל בזה זה יהרוס לי את הצבע עם הזמן. רציתי לשאול התופעה מוכרת? איך מורידים את זה?

פורסם
יש לי אוטו בצבע שחור מטאלי שרכשתי חדש לפני 4 חודשים, יש לי מן סימנים לבנים שקופים על הגג והמכסה מנוע שלא יורדים.

שאלתי בחור ממרכז טיפוח רכב הוא אמר שזה קורה מהעצים מהפרי מהשרף ואם שלא אני לא אטפל בזה זה יהרוס לי את הצבע עם הזמן. רציתי לשאול התופעה מוכרת? איך מורידים את זה?

 

לבנים? או שקופים? אני חושב שתמונה ויזואלית תעזור לפתרון הבעיה ספציפית.

כן התופעה די מוכרת לצערי ודי מציקה,צבע רכב שלא מטופל כראוי ובזריזות חשוף לנזקי הטבע הללו.

פורסם
הנה תמונה הקפתי בעיגול מה שהצלחתי לתפוס יש לי כאלו על הגג והמכסה מנוע מה אפשר לעשות?

http://www.fastup.co.il/images/78959025.png

 

לא מצליח לפתוח את הלינק.

 

מדבריך אני מבין שנוצרו פגמים בשל חומר חומצי(לשלשת ציפורים, פירות וכו').

 

הנקודות שאתה רואה הן פגיעה בשכבת הלכה. פוליש לא יעזור ועלול להחמיר את המצב. הנזק שנעשה אינו בר תיקון אלא ע"י צביעה.

פורסם
לא מצליח לפתוח את הלינק.

 

מדבריך אני מבין שנוצרו פגמים בשל חומר חומצי(לשלשת ציפורים, פירות וכו').

 

הנקודות שאתה רואה הן פגיעה בשכבת הלכה. פוליש לא יעזור ועלול להחמיר את המצב. הנזק שנעשה אינו בר תיקון אלא ע"י צביעה.

לא מדוייק. זה תלוי בעובי של הלכה שנשארה.

×
×
  • תוכן חדש...