Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

שלום,



 

ברשותי סיטרואן קסרה 2003 סטיישן SX

נדלקות לי אורות החיווי של השלג והספורט.

הבנתי שזה יכול להיות בעיה בשמן גיר.

 

עברתי על מדריך זה, להחלפת שמן הגיר.

אך לא מצאתי את פתח מילוי השמן (משום מה הוא לא נמצא במקום שמפורט במדריך).

 

 

לאחר בדיקה ממושכת מתחת למכסה מנוע מצאתי בצד שמאל למעלה (מעל הגלגל של הנוסע) חור כלשהו - האם זה סתם בורג חסר , או שניתן דרכו למלא שמן בגיר? - תמונות מצורפות.

 

 

 

 

 

 

 

AL4-1.2.jpg

AL4-3.2.jpg

AL4-7.2.jpg

עריכה אחרונה על ידי Learner
פורסם

אם אני לא טועה זה תושבת המנוע שלך. הגיר יושב מימין למנוע בצד הנהג. פתח המילוי הינו בורג שקוע עם מפתח רבועי ( בוקסה זכר חצי) מעל הגיר עצמו בלבד.

פורסם

הפתח נמצא מתחת לצינורות/חיווט שצילמת בתמונה האחרונה.

תזיז אותם מעט עם היד ותמצא אותו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בשעה טובה פתח מילוי שמן הגיר נמצא.

 

אך ישנו כבל שמפריע לי לפתוח את הפתח (תמונה מצורפת) , ואני לא מצליח לנתק את הכבל.

מישהו יודע כיצד מנתקים את הכבל , האם לקפיץ האדום יש משמעות כלשהי (לחצתי עליו וניסיתי למשוך , אך הכבל לא התנתק)?

 

 

 

AL4-9.2.jpgAL4-10.2.jpg

פורסם

אוקיי,

החלפת שמן הגיר בוצעה בהצלחה :-)

תודה למדריך זה ולתגובות!

 

אני מקווה ששמתי שמן גיר מתאים - Castrol ATF Multivehicle 1L , למישהו יש מושג?

 

 

שמן גיר Castrol.jpg

פורסם (נערך)

אבל הוא עומד בתקן

עריכה אחרונה על ידי Learner
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

 

 

עידכון:

 

לאחר כחצי שנה ולאחר נסיעה של כ-5000 ק"מ

אני יכול לדווח שבנתיים אין בעיות עם השמן (למרות שהיום שמתי לב שתקן

LT71141

כבר לא מופיע בפירסום שמן הגיר...:roll:http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-Castrol-ATF-Multivehicle-1L.html )


×
×
  • תוכן חדש...