Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם מילאת שמן, ביצעת נסיעת מבחן ובדקת את מפלס השמן לפי ההוראות הנ"ל (מנוע פועל, ידית ב P) - אז כנראה שהיה לך המון עודף שמן בתיבה. אתה אמור להכניס 3.5-4 ליטר שמן חדש - ובבדיקת עודפים צריך לצאת 0.5-1.0 ליטר שמן בהתאמה.

 

איציק

 

הוספתי ליטר שמן גיר. לא רוקנתי את השמן הישן. חשבתי שחסר כי יש אצלי איזושהי נזילה קלה ולא הייתי בטוח אם זה שמן מנוע או מהגיר וגם הבהבו הנורות של הספורט והברד. כשניקזתי נראה שיצא הרבה יותר מהליטר שהוספתי. כנראה שהנזילה היא לא מהגיר. נסעתי עם האוטו לאחר מכן ונראה לי בסדר.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי רנו קליאו עם 110K קמ לא הוחלף שמן גיר אף פעם

המוסכניק השכונתי אמר לי שאינו מבצע החלפת שמן גיר ברנו כי זה לפי משקל ולא לפי נפח

מה דעתכם ?

מה העלות של החלפת שמן עיי מומחה כמו ספי ?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שמן VALVOLINE MAX LIFE בצבע אדום ושמן מקורי צהוב, האם אפשיר לערבב שני שמנים ולא להתייחס לצבע שמן?

CITROEN C5 X7 2013

CITROEN C5 II 2006

OUTLANDER 2013

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
רצוי שלא לערבב וגם רצוי להשתמש בשמן המקורי של הגירים האלו

למה לא רצוי לערבב שמנים עם צבעים שונים(צהוב מקורי ואדום של רוב תחלופים)?

היום בחנות ראיתי מספר של שמנים העונים לתקן LT71141 כמו EUROL ATF1100, BG ATF MULTI, VALVOLIN MAX LIFE ועוד בצבע אדום וסינטטי מלא. רק אחד היה בצבע צהוב העונים לתקן EUROL STF LT71141 , אבל הוא שמן חצי סינטטי.

האם מישהו השתמש בשמנים הנ"ל?

CITROEN C5 X7 2013

CITROEN C5 II 2006

OUTLANDER 2013

פורסם

כל שמן שעומד בתקן LT71141 יתאים לתיבה (שהוא גם תקן של BMW וכד'), אז אם ה EUROL הוא במחיר טוב - תיקח אותו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לפני כמה שבועות התכתבתי עם חברת SUNOCO בעניין הזה.

יש להם שני שמנים שבאים בחשבון, שלטענתם מתאימים, אבל זה שהם המליצו לי עליו הוא בצבע אדום, בעוד היבואן פה בארץ המליץ דווקא על הצהוב (אחד הנימוקים היה הצבע התואם).

לשאלתי לגבי תאימות הצבע הוא ענה:

"The color of products is never indicative; color is just a marketing matter."
לשאלתי אם מותר לערבב אותו עם השמן המקורי הוא ענה:
"Yes, but it is not recommendable to do it."
, וכשציינתי שהעירבוב בלתי נמנע, כי אתה מחליף רק כ-2/3 מהכמות שבתוך הגיר, הוא ענה:
"In my thought, it is better to clean the transmission with proper fluid (ask to your mechanic) and then full fill with original/168/155."
(155 ו-168 זה השמנים שלהם)
פורסם
כל שמן שעומד בתקן LT71141 יתאים לתיבה (שהוא גם תקן של BMW וכד'), אז אם ה EUROL הוא במחיר טוב - תיקח אותו.

 

איציק

 

חבל להשתמש במשנים תחליפים שיש מקורי בהישג יד והמחיר סביר

שמנים ברור שלא כדאי לערבב גם אם הם בעלי אותו תקן

פורסם
חבל להשתמש במשנים תחליפים שיש מקורי בהישג יד והמחיר סביר

למה אתה קורא "מקורי"?

"לובינסקי" כבר לא מביאים את השמנים מתוצרת Esso או Mobil.

מה שהם מוכרים הוא השמן הזה http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=323937&d=1359471348, שמן מתוצרת לא ידועה, ואפילו לא כתוב עליו LT71141.


×
×
  • תוכן חדש...