Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הספק 100w במקום 55w


Simon30
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

צריך להחליף את החוטים

או לתת זרם ישיר מהמצבר ולחבר באמצע ריליי.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורה 55 ואט לא תגרום להמסה.

 

נורה 100 ואט מפיצה פי 2 יותר חום.

לא יודע תוך כמה זמן זה יקרה, אבל מתישהו בית הנורה והאיזורים הסמוכים בפנס יתעוותו, ישחירו ויתפוררו מעודף חום.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף שתחזיר את המנורות האחרות,

 

להרכיב מנורות בעלות עוצמה כפולה מהקיים על תשתית מקורית , זה לא רעיון הכי חכם במיוחד.

 

זה יכול לגרום נזק בלתי הפיך למערכת החשמל ברכב, לבית המנורה וכמובן לפלסטיק של הפנס.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. חוטים עלולים להנזק.

בנוסף 100W מייצר הרבה יותר חום. הרפלקטורים לא תמיד בנויים לחום כזה ועלולים להנזק.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון עם H4 של 100W. זה היה בפיזו 309. (לפני הרבה שנים.)

אחת לתקופה בין 3 או 5 חודשים. היה צריך להחליף את החיבור של המנורה. הוא נמס!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרים רבים בנורות כאלה תמצא שכתוב על האריזה משהו בסגנון של צריכה של 55W ואור בעוצמה של 100W. לא ממש נכון בד"כ, אבל זו הכוונה שלהם.

בעבר מדדתי זרם בהפעלה של 3 סוגי נורות כאלה (כאלה שרק מפיקות אור בעוצמה של 100W, וגם כאלה שפשוט כתוב עליהן 100W) ועל נורת 55W סטנדרטית. במקרה הקיצוני ביותר היה הבדל של אמפר אחד.

כמו כן, על הרכב שלי מותקן זוג מהנורות שבדקתי ואין כל נזק לבתי הנורות/הרפלקטור/כל חלק אחר כבר יותר משנה וחצי (בתי נורות ופנסים מקוריים).

בתי נורות עייפים (חופש ב"מהדקים" שאוחזים ברגלי הנורה) ימסו לבסוף גם עם נורות סטנדרטיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...