Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני ואבא ביקרנו לא מזמן בסוכנות הרכב של פולקסווגן כדי לבצע נסיעת מבחן על פולקסווגן פאסאט.

אבא נוסע היום על שברולט מאליבו וכשהקילומטרז' הגיע ל170K הבנו שהגיע הרגע לחפש יורשת.

אבא נוסע המון, התשלומים על הדלק הופכים להיות קשים מרגע לרגע ובהתאם הרכב הבא צריך להיות חסכוני יותר.

על הפרק עומדות שתי מכוניות. פולקסווגן פאסאט וסקודה סופרב. נכון שהן מאותה אמא ושתיהן מעולות אבל אחרי הנסיעה שביצענו

הפאסאט מוצאת חן יותר. הבעיה היחידה היא...כמובן, המחיר. אז הציעו לנו אותה ב177K עבור הדגם הבסיסי וב190k עבור הפרימיום

האם ברמת המחירים המדוברת העסקה הזו משתלמת? מה יש לכם לומר על קונצרן פולקסווגן? המוסכים/הטיפול ברכב?

האם יש משהו נוסף שכדאי לדעת על הפאסאט ה"חדשה"?

ואילו רכבים נוספים אתם ממליצים בקטגוריה של פאסאט וסופרב?

תודה לכם לכל המגיבים

טל :roll:

פורסם

אופציה נוספת היא הפולקספוואגן ג'טה,במחיר של 170K אתה יכול להביא את הרכב חדש מהניילון מהחברה עם כל התוספות האפשריות.

ועוד אופציה היא ההונדה אקורד[קצת יקרה].

האם הרכב פאסאט חדש מהחברה?

פורסם

אם אתם מתכננים ללכת על דיזל, אז רק פאסאט או סופרב לדעתי.

גם אם תביא 1.8TSI השיפור בדלק לא יהיה משמעותי.

 

למרות שאני אישית מאוכזב מהפאסאט החדשה, אני אוהב מרווח (אני 1.93 מטר), הסופרב לדעתי מנצחת מבחינת המרווח.

אבל מה שכן הפאסאט מרגישה איכותית יותר, כרגיל גרמניה אסלית.

 

האם רמת האבזור חשובה לכם מאוד?

פורסם

אם אביך נוסע כל כך הרבה כדאי שתבדקו את דגמי הדיזל של קיה אופטימה ויונדאי i40.

 

לגבי המחיר של הפסאט, הוא משקף הנחה דיי גדולה מהמחירון אז ככל הנראה מדובר ברכבים שעומדים להגיע לגיל שנה.

פורסם
לגבי המחיר של הפסאט, הוא משקף הנחה דיי גדולה מהמחירון אז ככל הנראה מדובר ברכבים שעומדים להגיע לגיל שנה.

 

למה זה בעייתי מבחינתו אם הרכב והמחיר מתאימים לו?

פורסם

לא בעייתי מבחינתכם אלא מבחינת היבואן, הם כנראה דיי לחוצים להיפטר מהרכבים אז נסו להתמקח עוד על אבזור או מימון וכו׳.

פורסם

ראשית, תבדוק היטב לגבי מחיר הרכב. הרכב "על הכביש" יעלה לכם כ-200k, זאת בגלל תוספות של מערכות מיגון ועוד לרכב מסוג זה.

 

שנית, אם אתם נוסעים במאליבו ונהנים ממרחב גדול, תבדקו את המרחב מאחור בפאסט. הנוסע מאחור, במרכז "יסבול" ממקום צר ויישב בפיסוק. בקיצור לא כל כך ממולץ למבוגר בנסיעות ארוכות.

לעומת זאת, המרווח בסופרב גדול יותר, אבל החלק האמצעי של הספסל האחורי מעט קשה יותר.גם המחיר של הסופרב, בדגם המפואר נמוך יותר (בסך הכל המכלולים די זהים).

יש הטוענים שהסופרב תספק את "הסחורה", במחיר הרבה יותר טוב (במידה ואין לכם בעייה עם המותג).

 

מבחינת רכבים דומים (אם אתם לא מחפשים מרחב אחורי גדול) אפשר לבחון את הוולוו S60.

פורסם
אם אביך נוסע כל כך הרבה כדאי שתבדקו את דגמי הדיזל של קיה אופטימה ויונדאי i40.

 

לגבי המחיר של הפסאט, הוא משקף הנחה דיי גדולה מהמחירון אז ככל הנראה מדובר ברכבים שעומדים להגיע לגיל שנה.

 

אל תטעה סתם את הבן אדם. המכוניות שהזכרת לא ברות השוואה לסטנדרטים שהוא מכוון אליהם. בכל מבחן אפשר שנעשה היונדאי אחלה קש מכל המתחרות האחרות. היא לא מכונית מנהלים יוקרתית. היא משפחתית עממית חוץ מזה שהעיצוב שלה באמת יפה.

פורסם

אני לא מטעה אף אחד וממליץ אך ורק מניסיוני האישי. אם אני לא מכיר מקרוב רכב מסויים אני נמנע מלהגיב או מציין זאת בתגובה שלי.

 

לגבי היונדאי, אני מציע לך לגשת לאולם התצוגה בכדי שתתרשם בעצמך. מדובר ברכב מאוד מרווח, בעל תא נוסעים איכותי ומגומר היטב, איבזור טוב בדגם הבסיסי ועשיר בדגם המאובזר ובמחיר סביר ביחס לקטגוריה.

אני לא רוצה לפתוח את סאגת ה-DSG פה מחדש אבל מבחינתי אמינות זה גם שיקול ולקנות רכב עם הגיר המדובר זה סוג של הימור לדעתי.

 

להבא, אתה מוזמן לחלוק על דעתי שהרי כל אחד מתרשם בעין אחרת ומגיע למסקנות משלו אבל לטעון שאני מטעה זה פשוט לא נכון, בסך הכל הצעתי לו מתחרות שמתאימות לדרישות בדיוק כמו שביקש בהודעה המקורית.

פורסם
אני לא רוצה לפתוח את סאגת ה-DSG פה מחדש אבל מבחינתי אמינות זה גם שיקול ולקנות

רכב עם הגיר המדובר זה סוג של הימור לדעתי.

 

 

ניתן לבקש (ולקבל) אחריות ל5 שנים על הגיר

פורסם
אני לא מטעה אף אחד וממליץ אך ורק מניסיוני האישי. אם אני לא מכיר מקרוב רכב מסויים אני נמנע מלהגיב או מציין זאת בתגובה שלי.

 

לגבי היונדאי, אני מציע לך לגשת לאולם התצוגה בכדי שתתרשם בעצמך. מדובר ברכב מאוד מרווח, בעל תא נוסעים איכותי ומגומר היטב, איבזור טוב בדגם הבסיסי ועשיר בדגם המאובזר ובמחיר סביר ביחס לקטגוריה.

אני לא רוצה לפתוח את סאגת ה-DSG פה מחדש אבל מבחינתי אמינות זה גם שיקול ולקנות רכב עם הגיר המדובר זה סוג של הימור לדעתי.

 

להבא, אתה מוזמן לחלוק על דעתי שהרי כל אחד מתרשם בעין אחרת ומגיע למסקנות משלו אבל לטעון שאני מטעה זה פשוט לא נכון, בסך הכל הצעתי לו מתחרות שמתאימות לדרישות בדיוק כמו שביקש בהודעה המקורית.

 

אם הייתה נימה של תוקפנות אז לא בכוונה וסליחה, אבל גם מניסיון אישי ובעיקר מכל המבחנים ההשוואתיים שעשו בארץ אם קראת, היונדאי פשוט תמיד סיימה אחרונה ולא עומדת בסטנדרטים של המובילות בקטגוריה של המנהלים הבכירות. היא משפחתית בגודל מלא, מרווחת ונאה, אבל לא מתחרה בהן ביכולות ובביצועים.

פורסם

בדגם הדיזל בתמחור הנוכחי היא משהו ששווה לשקול ואני בטוח שמי שיעבור אליה משברולט מאליבו בהחלט יחוש בהתקדמות.

התנהגות ספורטיבית וביצועים הם לא תמיד כל הסיפור, במיוחד לא במשפחתיות גדולות/רכבי מנהלים.

×
×
  • תוכן חדש...