Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם -

המחירון של סוויפט 2008 יד 1 אצל לוי יצחק 62,200 ש"ח (לאחר שקלול) (במחירון יד 2 יותר).

כמה נהוג וסביר, כקונה, להוריד ממחירון?

הבנתי שהמחירונים היום לא משקפים את המצב כפי שהוא.

 

כמו כן, המחיר הבסיסי הוא נמוך. מה שמקפיץ אותו בעיקר זו העובדה שעלה על הכביש בחודש מאוחר - דצמבר 2008.

האם לנתון הזה אמורה להיות יותר מדי השלכה עבורי, כשאבוא למכור את האוטו, נניח עוד 2-3 שנים?

 

תודה!!

פורסם

באופן אישי, בסכום הזה הייתי שוקל לרכוש רכב חדש מהניילונים עם אחריות לכמה שנים. אם אין לך בעיה עם ידני, תבדוק את האפשרות הזאת.

פורסם

היי,

 

1. מחירון הסוויפט (עפ"י לוי יצחק, המחירון שתקף בשוק), ולפני השכלול שחישבת - 56K לדגם GLS ו58K לדגם GLX, מפה רק יורדים, הפרמטרים שישפיעו על המחיר הם מצב טכני, וגובה הקילומטראז'. אם הרכב שמור, ורק בגלל שזו סוויפט קשה לי להאמין שהמוכר יוריד לך יותר מאלף - אלפיים ש"ח. יש לרכב הזה שוק טוב.

 

2. בשטח, עוד שנתיים - שלוש, חודש עליית הרכב לכביש לא יעניין או ישכנע את הקונה כמו מצב הרכב בתכלס.

אתם תלכו יחד לבדיקה וכל תקלה שתִמָצֵא תביא להפחתה במחיר הרכב.

 

ענת

 

שלום לכולם -

המחירון של סוויפט 2008 יד 1 אצל לוי יצחק 62,200 ש"ח (לאחר שקלול) (במחירון יד 2 יותר).

כמה נהוג וסביר, כקונה, להוריד ממחירון?

הבנתי שהמחירונים היום לא משקפים את המצב כפי שהוא.

 

כמו כן, המחיר הבסיסי הוא נמוך. מה שמקפיץ אותו בעיקר זו העובדה שעלה על הכביש בחודש מאוחר - דצמבר 2008.

האם לנתון הזה אמורה להיות יותר מדי השלכה עבורי, כשאבוא למכור את האוטו, נניח עוד 2-3 שנים?

 

תודה!!

http://malkabakvish.blogspot.co.il/ מבחני דרך במלכת הכביש

https://www.facebook.com/queenoftroads פייסבוק

http://instagram.com/queen.of.the.roadאינסטגראם

פורסם

תודה ענת (כיף לראות בחורות בפורום לשם שינוי:),

העניין הוא שלאחר שקלול המחיר קופץ, והשקלול מבוסס בעיקר על נתון חודש העליה לכביש.

 

ו-beastmode - העניין הוא שאני מחפש רכב יותר חזק מ-1, 1.2, ורכבים חזקים אוטומטיים חדשים כבר עולים סכומים גבוהים, שחבל קצת לשלם, לא?

 

יש עוד דעות חברים?

פורסם

זה נחמד מה שכתבו האנשים מעליי, אבל...

 

ידידה שלי פירסמה את הסוויפט 2008 שלה לפני חודש וחצי בערך...

 

במהלך שבוע וחצי היא קיבלה קרוב ל 30 טלפונים,

 

הבחור הראשון שבא וראה את הרכב, לקח אותו לבדיקה וקנה אותו ב 62,000 ₪

 

אין כאן שחור ולבן....

 

ET

"אני לא מצטער על דברים שעשיתי, אני מצטער על דברים שלא עשיתי…"

פורסם

שלום.

הכל תלוי במצבו של הרכב בדגם שלו וברמת הביקוש ע"י הקונים.

אם הרכב הוא מלוקק ושמור עם מעט ק"מ

לדוגמא נסע רק 10K לשנה ולא 18K ק"מ הממוצע.

אם הדגם הנמכר הוא מבוקש לדוגמא סוזוקי סוויפט בהשוואה לרנו קליאו (ברור שלסוזוקי יתרון,)

אם המוכר לא לחוץ לעומת אחד שקנה כבר רכב וצריך דחוף את הכסף מהרכב ,

אם הרכב מליסינג /השכרה לעומת יד פרטית,

אם בבדיקה אין כמעט טענות למכון הבדיקה לעומת הוחלף פח חזית קורות אורך וכדומה...

בקיצור אם הרכב שמור ומלוקק יד ראשונה פרטית נסע 40K ק"מ והוא סוזוקי סוויפט ,מאזדה 2 ,

ללא תאונות -המוכר יקבל מחירון.

אם לא תלוי מה כן.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

אני דוקא לא מסכים עם זה שלחודש אין משמעות רבה או אפילו שלא תהיה לחודש משמעות בעתיד.

שנת 2008 הייתה השנה בה שינו את השיטה של שנת הדגם ולכן צריך להתחשב בשקלול לדצמבר 2008.

אני מכרתי בקיץ האחרון סוויפט 2008 שעלתה לכביש באוגוסט 2007 עם 75 אלף קילומטר ויד שנייה, המחירון המשקולל היה 2000 מתחת ל"מחירון הרגיל" ובסך הכל 57,000 -> נמכרה ב60,000.

 

באופן אישי לא הייתי מוציא היום סכום כזה על רכב בן 5 כשיש אלטנטיבות כמו פיקנטו אוטומטית דנדשה תמורת 16,000 שקלים נוספים (ידניות לא רלוונטי)

פורסם

16K זה לא עוד 2K,קצת פרופורציות.

המחירון לא חזק כמו פעם,הכי טוב לבדוק ביד 2 בכמה נמכרים רכבים דומים לנתונים כמו הרכב שמצאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה חברים!

יגאל , נגעת בנקודה רגישה. הזמנתי את הפיקנטו כשהייתה במבצע "חבר", אבל עם כל היתרונות הרבים שלה, הפריע לי מאוד שהיא מתקשה בעליות. זה נראה לי פוגם בחוויית הנסיעה לירושלים. לכן רציתי רכב עם מנוע חזק יותר.

פורסם

טוב, ראיתי את האוטו.

אין מה לומר, רכב טוב.

העניין הוא שכל פעם שלחצתי על הגז, מעל מהירות מסיימת, נניח 40 קמ"ש, שמעתי רחש מעצבן של זזזזזזזז... (לא חזק אמנם אבל בהחלט נשמע)

אין לי מושג מאיפה.

מה אני עושה?

הולך לשלם על בדיקה? זה בכלל משהו שמוצאים בבדיקות?

יש למישהו השערה מה זה?

פורסם

טוב, ראיתי את האוטו.

אין מה לומר, רכב טוב.

העניין הוא שכל פעם שלחצתי על הגז, מעל מהירות מסיימת, נניח 40 קמ"ש, שמעתי רחש מעצבן של זזזזזזזז... (לא חזק אמנם אבל בהחלט נשמע)

אין לי מושג מאיפה.

מה אני עושה?

הולך לשלם על בדיקה? זה בכלל משהו שמוצאים בבדיקות?

יש למישהו השערה מה זה?

×
×
  • תוכן חדש...