Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

נתקלתי בבעיה ברכב הנ"ל קורדובה דיזל שנת 2002 דגם מנוע AGP.

הרכב היה נדלק ונוסע מצויין העמדנו את הרכב שבוע וחצי ליד הבית.

ניסינו להניע אותו אחרי שבוע וחצי יש סטרטר חזק אבל לא מניע.

סולר יש ומגיע עד המשאבה[משאבה אלקטרונית בוש] אבל לא יוצא באינג"קטורים

ניסיתי להוציא אוויר לא עזר חשבתי בגלל שהוא עמד אולי הוא משך אוויר.

נסיון עם ספריי אתר גם לא עזר הרכב הניע על האתר לכמה שניות.

כמו כן גם הטיימינג במקום.

ביטלתי גם 2 ניתוקים של הקודנית שישבו 1-על הסטרטר 1-על האימובילייזר המקורי לא עזר

יש למישהו איזה רעיון הוא פתרון??? אשמח בתודה

::-D roll:

פורסם

על ראש המשאבה שהוא הגוש השחור שממנו יוצאים הצינורות למרססים מותקן מדומם חירום . מגיע אליו חוט חשמל שתפוס עם אום 8 מ"מ . תפרק את החוט ואח"כ עם מפתח 24 מ"מ תפרק את המדומם . בפנים ישנם בוכנה וקפיץ קטן מאוד , תוציא אותם ותבריג בחזרה את בית המדומם . אם יש לך מזל הרכב צריך להניע ואז נותר רק להחליף את המדומם . אם לא , יש לך בעיה במשאבה .

אם אתה רוצה הנסבר יותר מפורט תתקשר אלי ל 0505379343 ולאחר מכן נעלה את העיניין בפורום .

×
×
  • תוכן חדש...