Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאנטיס נכשלה בטסט על נורת כרית אוויר.


igi2000
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום.

 

אתמול ניגשתי לטסט והבוחן בעת בדיקת ק"מ בלוח שעונים הבחין כי נורת כריות אויר דלוקה.

בטופס סיכום נרשם כי יש לתקן כרית אוויר.

ניגשתי לאחראי המכון ואמרתי לו כי הנורה דולקת כבר מעל 3 שנים ומעולם לא הכשילו אותי על תקלה זו, לטענתו לאחרונה חלה הקפדה על תקלות בכריות אוויר/ABS ולכן הם מכשילים.

 

במוסך מורשה מזדה דורשים כ 3000 ש"ח על החלפת הכסא.

אצל אייל נוימן חבר שלי החליף בזמנו מושב בעלות של 1500 ש"ח.

 

האם יש למישהוא פיתרון זול לבעיה?

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו מחלה מוכרת ומבעסת בדגמי מאזדה לנטיס. המזל שלך: יש הרבה מאזדות בפירוקיות.

 

במקרה שלי, לפני כמעט שנה רכשתי מפירוקיה (חלפי "איל המהיר", ליד כפר חב"ד) כיסא נוסע משומש. הכסא הראשון לא היה תקין (הנורה לא נכבתה), ואילו בכסא השני הנורה כבתה לאחר שחובר לקונקטור הייעודי כלומר, היה תקין. רק התבעסתי, שגוון הכסא היה מעט שונה, אך שטויות, חסכתי כך המון כסף.

 

העלות כולל פירוק והרכבת כיסא: 450 שקל.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר, עברתי טסט עם הלאנטיס שלי לפני חודש בערך (עברתי חלק ללא שום בעיה :-D ) אף אחד לא הסתכל אפילו לכיוון הלוח שעונים שלי, פשוט שאלו אותי מה הקילומטר שרשום וזהו, מה שהצחיק אותי באותו רגע זה שהם אפילו לא בודקים אם הקילומטרים שאמרתי להם נכונים באמת, כניראה כי היה עמוס שם.

 

בכול מקרה אצלי זה דגם LX אז אין כרית אוויר במושב, אבל כמו שרשמו לך, יש המון רכבים כאלה בפירוקיות לכן יש אפשרות סבירה שתמצא כסא מפירוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הייתי במספר פירוקיות חיברתי 3 כסאות כולם תקולים.

 

נאמר לי שניתן לרמות את המחשב על ידי חיבר של נגדים לפלג הכסא.

האם יש למישהוא סכמה של airbag למזדה לאנטיס מודל 2000?

בפלג ישנם 3 חוטים, בזמנו מישהוא העלה שרטוט של החוטים עם הסבר מה זה כול חוט, משום מש אני לא מוצא את זה...

 

עזרה חברים..

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הייתי במספר פירוקיות חיברתי 3 כסאות כולם תקולים.

 

נאמר לי שניתן לרמות את המחשב על ידי חיבר של נגדים לפלג הכסא.

האם יש למישהוא סכמה של airbag למזדה לאנטיס מודל 2000?

בפלג ישנם 3 חוטים, בזמנו מישהוא העלה שרטוט של החוטים עם הסבר מה זה כול חוט, משום מש אני לא מוצא את זה...

 

עזרה חברים..

 

גם דייהטסו סיריון שיש ברשותנו לא עברה טסט (בין היתר) בגלל נורת כרית אוויר. אמרו לי שמדצמבר 2011 יצאה הנחייה מחמירה של משרד התחברוה בעניין נורות של כריות אוויר, ABS ובכלל, מערכות בטיחות. היום עם כל הקומבינות של מכוני הטסטים, הפחד שלהם שיסגרו אותם או יטפלו אליהם כנראה גדול, ולכן הם אוכפים את עניין הנורות הסוררות...

 

על כל פנים, חשמלאי רכב ברמלה פתר את הבעיה (א.א.צ. מאור), תמורת 350 שקל. עשה שם סוג של מעקף, נדמה לי.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...