Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי פיג'ו 206 XS. לאחרונה נדלקה הנורה האהובה "גש למוסך ותוציא הרבה כסף" עם הכיתוב Anti-pollution fault. לאחר בירור במוסך מורשה פיג'ו הסתבר שחיישן הלמבדא (העליון) שלי תקול. המחיר שם היה כ- 1500 ש"ח (פלוס מינוס), וכך מצאתי את עצמי שם גז בכיוון היציאה.

אני מחפש מקום לתקן בו את החיישן המדובר - בתחליף נורמאלי (לא משהו סיני או מעגל שבנה הבן של השכן).

אני מתגורר בת"א, וכמובן שאין לי בעייה להרחיק קצת בשביל מוסך שאפשר לסמוך עליו.

 

תודה!

יונתן

פורסם

בדרך כלל החיישני למדה תואמים לחיישנים של בוש או NGK או כל מיני חברה מוכרות ועל הבקרת איכות שהמוצר עובר ועצם העובדה שיש לחיישן קופסא של פיג'ו ועובר בקרת איכות של 1 ל-50 במקום 1-500 אתה משלם יותר.

גש לחנות חלפים ידועה (המלצה לחנויות יש פה בשפע) ורכוש לעצמך חיישן חדש של חברה מוכרת כזו או אחרת שמתאימה לרכב , אך לפני נסה לגשש באינטרנט מה המק"ט בידיוק ככה תעשה לעצמך חיים קלים

והמחיר ? עד 450 שקלים :) ואני מאמין שעבודה עוד 100 שקלים אצל כל מוסכניק.

שים לב ! אם אני זוכר טוב ב-206 יש שני חיישנים לפני הממיר ואחרי הממיר.

כמו כן היעזר בקישור הבא למצוא את המק"ט של החיישן על פי דגם מנוע וכו'

http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/Oxgen_Sensor__Cat_WEB.pdf

 

frontrearsensor.jpg

פורסם

אם אבחנת בוודאות שמדובר בחיישן חמצן עליון, בפיז'ו 206 הוא נמצא במקום נגיש מאין כמוהו והחלפתו פשוטה מאוד. למיטב ידיעתי מדובר בחיישן מתוצרת בוש וכפי שכבר הבנת בעצמך, מומלץ להשקיע בחמצן איכותי מתוצרת מוכרת ולא באחד מתוצרת עלומה.

אגב, מה היו התסמינים לפיהם אובחן החיישן כבעייתי?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני ממש מעדיף לתת את המכונית שלי לאיש מקצוע כל עוד ההפרש במחיר לא משמעותי.

 

אתה מוזמן לפנות אל מרכז שירות אוטוסטרדה ביפו.

 

אולי אני לא מבין משהו - כשאני מחפש את המוסך ב"פורום חוות דעת על בעלי מקצוע" אני מקבל 0 המלצות (אני לא יכול לקשר - זה בת'רד 420336). אז המוסך מומלץ או לא?

 

אגב, מה היו התסמינים לפיהם אובחן החיישן כבעייתי?

אין לי מה להוסיף על ההודעה הראשית: נורה כתומה דולקת + הכיתוב Antipollution fault הוביל אותי לביצוע בדיקת רכב במוסך מורשה פיג'ו, וזה דו"ח התקלה שלהם.

  • ספונסר פורום
פורסם

המהלך שעשית מצוין. כרגע אין כרגע חוות דעת של גולשים על המוסך. מדובר במוסך מורשה לפיג'ו סיטרואן.

אני ממליץ לך לפנות לכמה שיותר מוסכים כדי לבצע סקר שוק ע"מ לבחור במקום המשתלם ביותר.

כדי לייעל את התהליך אתה מוזמן לחפש כאן מוסך באזור מגורייך ולאחר מכן לקרוא כאן חוות דעת של גולשים על המוסך.

פורסם

אולי השאלה קצת נאיבית - איזה "סוג" של מוסך אני צריך לחפש? כללי? חשמלאי רכב? פאנצ'ר-מאכר:lol: ?

  • ספונסר פורום
פורסם

כאן בפורום אין דבר כזה שאלה מיותרת (כל עוד עשית חיפוש לפני זה ולא מצאת תשובה לשאלה שלך).

במקרה שלך אתה צריך מוסך כללי אך ניתן גם לפנות למכון להזרקות דלק.

הדבר היחיד שאתה צריך לוודאות מראש זה שלמוסך שלך יש את הציוד המתאים לקרוא תקלות מהרכב שבבעלותך.

כאשר אתה מקבל הצעת מחיר מהמוסך חשוב לשאול האם היא כוללת עבודה ומע"מ.

בנוסף יש לברר איזה חלק מתכוונים להחליף לך (מפירוק/חליפי/מקורי) מכיוון שזה משפיע משמעותית על המחיר.

כדי להגיע מוכן למוסך אתה יכול לעשות שיעורי בית ולקרוא על החברה שמייצרת את החלק שמתכוונים להרכיב לך ברכב (באיזה ארץ מיוצר, חוות דעת (לא רק מהארץ) של אנשים שהרכיבו חלק דומה וכו').

 

כמובן שאתה מוזמן לחזור ולהתייעץ אתנו בכל שלב (לפני/אחרי ההצעת מחיר, ברגע שאתה במוסך וגם לאחר הטיפול).

הבקשה היחידה שלנו אליך היא לאחר הטיפול להכנס לכאן לרשום חוות דעת מפורטת על המוסך שבו בחרת לטפל בכדי שחברי הפורום יוכלו לדעת להבא היכן כדאי לטפל ברכבם.

פורסם
אין לי מה להוסיף על ההודעה הראשית: נורה כתומה דולקת + הכיתוב Antipollution fault הוביל אותי לביצוע בדיקת רכב במוסך מורשה פיג'ו, וזה דו"ח התקלה שלהם.

אני מבין את הרצון שלך לשלם לגורם כלשהו שיקח על עצמו את האחריות וכאב הראש למקרה שמשהו ישתבש. בד"כ גם אני כזה, אלא שבמקרה שלך החיישן נמצא מולך בדיוק כשאתה עומד מול הרכב וכדי להוציאו ממקומו עליך פשוט לסובבו כמו בורג ולנתק את המחבר.

יש שלושה פרמטרים לבדיקת תקינות חיישן חמצן עליון וניתן לאבחן את הפרמטרים הללו באמצעות התחברות לשקע האבחון של מחשב הרכב. אינני מכיר את המוסך שנתן לך את האבחנה ובהחלט יתכן שהיא נכונה, אבל בשביל הספורט הייתי שואל את המוסכניק אילו סימנים הוא זיהה שהובילו אותו למסקנה שהחיישן סיים את חייו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אולי השאלה קצת נאיבית - איזה "סוג" של מוסך אני צריך לחפש? כללי? חשמלאי רכב? פאנצ'ר-מאכר:lol: ?

 

ממליץ לך על מוסך ימית בתל אביב, תפנה למוטי יש לו הרבה ניסיון עם מכוניות מהסוג הזה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אלעד,הפעם ההמלצה לבצע את העבודה לבד,לטמעי,היא לא נכונה

ברכב הזה החיישן נוטה להתפס בסעפת הפליטה ובהרבה מאוד מקרים הוא סודק את הסעפת בפתיחה,או שלא יוצא בכלל.

 

בכל מקרה ניתן להרכיב אצלנו חיישן חליפי מתאים למנוע הנ"ל ב800 ש"ח לפני מע"מ.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...