Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי מחשב חדש עם וינדוס 7, ולא מצליח להפעיל את האגרון, מופיג שגיאת בפתיחת הנתונים, נסיתי להתקין את התוכנה המצורף שם, וגם לא נותן לי עם שגיאה המצורף לקמן.

אשמח לקבל עזרה ממכם.

צילום מסך.JPG

פורסם

יש משהו של מיקרסופט בשם XP Mode. אני לא בטוח אם הוא יודע לעשות אמולציה של 32-ביט על מערכות 64-ביט, יתכן ואתה צריך משהו יותר רציני כמו להריץ VMware ולהתקין עליו XP בגרסת 32-ביט.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מערכת ההפעלה יכולה לבוא בשתי גרסאות: 32-ביט ו64-ביט. ההבדל הטכני ביניהם לא ממש משנה כרגע (64-ביט טובה בעיקר אם יש לך יותר מ4 ג'יגה של זכרון במחשב), אבל קיימות תוכנות, בעיקר ישנות, שיש להן בעיות תאימות עם מערכות הפעלה גרסאות 64 ביט. סביר להניח שגרסה חדשה יותר של התוכנה תסדר את זה, כי רוב המחשבים החדשים מגיעים כיום עם מערכות 64-ביט.

 

אתה למעשה יכול לעשות שלושה דברים:

 

1. להחליף מערכת הפעלה ל32-ביט - כמובן שאין בזה שום הגיון.

 

2. למצוא גרסה חדשה יותר של התוכנה שפועלת כראוי על 64-ביט, אם זה קיים.

 

3. להתקין XP MODE של מיקרוסופט ולנסות להפעיל בו את התוכנה. XP MODE מספק מעטפת שמדמה Windows XP בגרסת 32 ביט עבור התוכנות שאתה מריץ, כך שתוכנות שאינן תואמות לWindows 7 או ל64-ביט אמורות לעבוד כראוי.

וזו כמובן האופציה הטובה ביותר בשבילך כרגע, במיוחד כשזה חינם.

 

הנה מדריך בעברית להתקנת XP MODE.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

 

3. להתקין XP MODE של מיקרוסופט ולנסות להפעיל בו את התוכנה. XP MODE מספק מעטפת שמדמה Windows XP בגרסת 32 ביט עבור התוכנות שאתה מריץ, כך שתוכנות שאינן תואמות לWindows 7 או ל64-ביט אמורות לעבוד כראוי.

וזו כמובן האופציה הטובה ביותר בשבילך כרגע, במיוחד כשזה חינם.

 

הנה מדריך בעברית להתקנת XP MODE.

האם זה עוד מערכת הפעלה של XP, וא"כ כל פעם שאפעיל את המחשב אצטרך לבחור עם איזה להשתמש, והאם זה לא מדי מכביד על המחשב?
פורסם

XP Mode הוא פיצ'ר בווינדוס 7 המאפשר לך להריץ תוכנות המתאימות למערכות הפעלה ישנות יותר בתאימות למערכות אלה.

בפעם הראשונה שאתה מפעיל במצב הזה תצטרך לבחור מערכת הפעלה מתאימה, בפעם הבאה המערכת תזכור את הבחירה שלך ותפעל כרגיל בצורה שתהיה שקופה לך.

 

http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

כמו שכתבתי, התוכנה עובדת על חלונות 7 בגרסת 64 ביט. ככה שמעתי - אצלי במחשב לא מותקנות תוכנות לא חוקיות.

 

אני רואה שהשגיאה מגיעה מתוכנת ההתקנה. תנסה להעתיק את התוכנה לספרייה במחשב ולהריץ אותה ישירות, בלי התקנה.

:turn-l:
פורסם

קליק ימני על התוכנה

 

properties - compatibility

 

תסמן V בקוביה שלך run this program in compatibility mode for ותבחר שם באיזה צורה אתה רוצה. יש לך שם תאימות לאחור תתחיל לנסות אחד אחד תראה אם יעזור בתור התחלה.

 

תוכנה מגעילה שלא הייתי משקיע בה אפילו חצי שניה כדי להפעיל

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מה שתומר אמר. תפעיל תאימות למצב XP SP2 וזה יעבוד. (לא יזיק גם לסמן V בריבוע של הRUN AS ADMIN)

זה פועל כמעט לכל תוכנה ישנה שעבדה על XP ועכשיו על WIN7 לא.

Mazda 2 2013

פורסם

Compatibility mode לא יעבוד ל 16 ביט

תעבוד עם XP mode

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

רק לי מפריע העובדה שפותח השרשור מנסה להתקין תוכנה על מחשבו הפרטי שמכילה פרטים אישיים אודות כל אחד כאן שהגיב כאן בשרשור ועדיין אחד אחרי השני מנסים לעזור לבחור המסכן לפתור את התקלה?

 

השרשור הבא באוף- איך מעלימים סכין מגואלת דם שעלולה לגרום להרשעת רוצח בבית משפט.

או איך מחליפים שמשה קדמית ומכסה מנוע לאחר תאונת פגע וברח כדי לברוח מהמשטרה.

 

עם כל הכבוד לחופש הביטוי, מי מציב כאן את הגבול?

פורסם

כמה נאיביות, מוסרנות והתחסדות.

אני מניח בהערכה גסה כי קרוב ל60-70% מחברי הפורום כאן משתמשים או השתמשו באגרון. חליק.

 

ואם אתה מדבר על גבולות -

 

ושאלות על תוכנות פרוצות?

ושאלות על שיפורים לא חוקיים?

ושאלות על ייבוא אישי עוקף מכס?

ושאלות על 'חיישני חניה'?

 

לפותח הת'רד,

חבר שבדק אמר לי שזה עובד על 7/32bit.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...