Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה נאיביות, מוסרנות והתחסדות.

אני מניח בהערכה גסה כי קרוב ל60-70% מחברי הפורום כאן משתמשים או השתמשו באגרון. חליק.

פרס סטטיסטיקאי המאה יוענק לך בקרוב, הטקס ייערך במסדרונות משרד האוצר. :-D

מקרה קלאסי של הגמל אשר לא רואה את דבשתו. :roll:

כסף כוח כסף כוח כסף כוח כסף כוח... מה, לא כולם כמוני??

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
חבל על הדיון. לא עובד ב64 BIT בשום צורה. ב32 עובד.

 

 

באמת חבל על הדיון. עובד על 7 בגרסת 64 ביט, אנטרפרייז. בדיוק כמו מה שיש לי (כי אני, כאמור, לא מתקין תוכנות לא חוקיות על המחשב של העבודה).

:turn-l:
פורסם
מקרה קלאסי של הגמל אשר לא רואה את דבשתו.

 

מקרה קלאסי של בת יענה. נטמין את הראש בחול ולא נראה.

סמיילים ו"בדיחות" לא ישנו את המספרים :evil:

אבל אם נוח לך לקפוץ על עגלת האוי יו יוי, שיהיה לך לבריאות.

לגופם של מספרים, כי נראה שהסטטיסטיקה בוערת בקרבך, מדובר נכון ללפני כמה שנים במאות אלפי הורדות של התוכנה הנ"ל, ומאחר והפורום הינו מיקרוקוסמוס לפאואר יוזרס, לא חרגתי קשות מסטיית התקן.

 

רק לי מפריעה העובדה שאנשים שמים עצמם כאן לשופטים בשער? מי שמכם למשטרת המוסר?

פורסם

לגופם של מספרים, כי נראה שהסטטיסטיקה בוערת בקרבך, מדובר נכון ללפני כמה שנים במאות אלפי הורדות של התוכנה הנ"ל, ומאחר והפורום הינו מיקרוקוסמוס לפאואר יוזרס, לא חרגתי קשות מסטיית התקן.

האמת? אהבתי. ניסוח קולע. כמעט שכנעת אותי.

אבל לא. אתה טועה.

 

בנוגע ל"מי שמך" - ברשותך, נפסיק כאן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אמונתך הצדקנית לא תשנה את דעתי, וכמובן שלא את המספרים.

אם אתאמץ לדון אותך לכף זכות, יתכן באמת כי אתה בין ה 30-40% שאין או לא היה ברשותם את הנ"ל,

אזי נסכם שצדיק באמונתו יחיה.

 

וברשותך, מיצינו את הפארסה.

פורסם
מה שתומר אמר. תפעיל תאימות למצב XP SP2 וזה יעבוד. (לא יזיק גם לסמן V בריבוע של הRUN AS ADMIN)

זה פועל כמעט לכל תוכנה ישנה שעבדה על XP ועכשיו על WIN7 לא.

נסיתי כבר לעשות תאימות לXP וכמנהל ושום דבר לא עזר, ממש תודה לכל העוזרים, אולי עם הזמן יגיע עוד פתרונות שכן יעזור לי, להתקין את הוינדוס XP MODE לא מתחשק לי לבנתיים.
פורסם
באמת חבל על הדיון. עובד על 7 בגרסת 64 ביט, אנטרפרייז. בדיוק כמו מה שיש לי (כי אני, כאמור, לא מתקין תוכנות לא חוקיות על המחשב של העבודה).

 

אשמח לראות צילום מסך של מחשב שעובד בו

פורסם

"לא מתחשק לי"? חבל על הזמן שביזבזו עליך חברי הפורום שהתחשק להם לנסות ולעזור לך.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם
אשמח לראות צילום מסך של מחשב שעובד בו

נו, ואם תראה צילום מסך - איך תדע שזו גרסה 64 ולא 32? וגם אם יופיע על המסך חלון ה- SYSTEM בו יכתב 64 ביט - אולי זה נערך בתוכנה גרפית?

:turn-l:
פורסם

אז מה יש לנו כאן? צדקנים, סתם מגעילים, עבריינים ואחד ש"לא מתחשק לו". נתראה בשרשור הבא.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...