Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הוספתי לרכב, סיאט איביזה 99 1.6, מתאנול במהילה של 5% עם דלק.

הרכב נסע, לא עשה בעיות והרגיש יותר חזק.

עכשיו לאחר תדלוק, הרכב מרגיש מאוד חלש, צריך ללחוץ את הדוושה של הגז עד הסוף על מנת לקבל כוח מינימלי מהרכב.

התחלה חשבתי שאולי מדובר בפילטר דלק שנסתם ולכן החלפתי אותו, הדבר לא עזר בכלל, ההרגשה היא עדיין אותה הרגשה, החוסר כוח עדיין מורגש.

האם יתכן שהמחשב אולי שינה משהו בו ? כמו אולי יחס דחיסה ? (לא יודע אני נואש)

 

מה אפשר לעשות על מנת לקבל את הכוח הסטנדרתי מהרכב ?

זה פשוט נורא לנסוע בצורה הזאת.

 

תודה,

איתי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
האם יתכן שהמחשב אולי שינה משהו בו ? כמו אולי יחס דחיסה ? (לא יודע אני נואש)

.

יחס דחיסה הוא דבר שמחשב הרכב ממש ממש לא יכול לשנות... (למרות שסאאב בעבר פיתחו מנוע כזה)

 

נסה לשים אולי תוסף טוב לדלק. (k44 bg).

 

יובל.

פורסם

ואיך בידיוק זה יעזור? זה מנקה את המערכת, שכרגע לאחר השימוש במתאנול היא נקיה.

 

 

האם איתחול של המחשב יעזור?

 

איתי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

שהוספת מתאנול - האוטו הרגיש חזק יותר.

עכשיו אתה נוסע בלי מתאנול והאוטו מרגיש חלש יותר - האם הבנתי נכון?

 

 

אם ככה, אני לא רואה מה הבעיה, הוספת מתאנול - היה יותר כוח. נגמר המתאנול - נגמר הכוח.

אתה מתלונן שהאוטו מרגיש חלש יותר? מין הסתם. תוסיף לו מתאנול ותחזיר אותו לאיך שהיה עם.

 

אל תצפה לנסוע בלי ולהרגיש עם...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
שהוספת מתאנול - האוטו הרגיש חזק יותר.

עכשיו אתה נוסע בלי מתאנול והאוטו מרגיש חלש יותר - האם הבנתי נכון?

 

 

אם ככה, אני לא רואה מה הבעיה, הוספת מתאנול - היה יותר כוח. נגמר המתאנול - נגמר הכוח.

אתה מתלונן שהאוטו מרגיש חלש יותר? מין הסתם. תוסיף לו מתאנול ותחזיר אותו לאיך שהיה עם.

 

אל תצפה לנסוע בלי ולהרגיש עם...

 

 

רון.

והפעם 95% מתאנול ו5% דלק.

 

זה כדאי! :mm_yeah:

פורסם

הציניות שלכם לא במקום.

 

 

ברור שהאוטו ירגיש יותר חלש.

אבל לא שעדיין יש בו מתאנול ותאמין לי שכל אחד ירגיש שהאוטו חלש, צריך להדביק את הדוושה עד הסוף בשביל לנסוע 110 בהילוך חמישי... (כדי שתבינו כמה המצב חרא)

אז בבקשה, אם אין לכם תשובות עינייניות (לא כמו אחוזי המתאנול שיש להוסיף) פשוט אל תגידו כלום.

 

איתי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
הציניות שלכם לא במקום.

 

 

ברור שהאוטו ירגיש יותר חלש.

אבל לא שעדיין יש בו מתאנול ותאמין לי שכל אחד ירגיש שהאוטו חלש, צריך להדביק את הדוושה עד הסוף בשביל לנסוע 110 בהילוך חמישי... (כדי שתבינו כמה המצב חרא)

אז בבקשה, אם אין לכם תשובות עינייניות (לא כמו אחוזי המתאנול שיש להוסיף) פשוט אל תגידו כלום.

 

איתי.

השאלה היא עד כמה המתאנול חזק. זה בהחלט יכול לגרום להמסת ליכלוכים מהמערכת וסתימת המזרקים שתגרום למחסור אדיר בכח (מחסור אדיר במומנט)

 

האם שמת לב לשינוי בטמפ' העבודה של המנוע ? האם הוא עובד מעט יותר "חם" ?

 

במידה והתערובת עניה אתה עלול לגרום לנזק במנוע. אני מציע לגשת לבדיקה במוסך שמתעסק בהזרקות לפני שיהיה מאוחר מידי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כרגיל איציק האדיר עונה :-) מה שלומך יא עז ?

 

 

הטמפ' עבודה של המנוע היא אותה טמפ' המנוע עובד בידיוק באותה טמפ'

איבדתי אותך בעיניין של התערובת עניה מידי...

 

בכל מקרה, אולי יש לך המלצה על מוסך שמתעסק בעיניין הזה באיזור מגורינו ?

 

איתי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
כרגיל איציק האדיר עונה :-) מה שלומך יא עז ?

 

 

הטמפ' עבודה של המנוע היא אותה טמפ' המנוע עובד בידיוק באותה טמפ'

איבדתי אותך בעיניין של התערובת עניה מידי...

 

בכל מקרה, אולי יש לך המלצה על מוסך שמתעסק בעיניין הזה באיזור מגורינו ?

 

איתי.

משה זר - קרבורטורים והזרקות - איזור התעשיה "סגולה"... אני מתפלא שאתה בכלל שואל... ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

וואי, נכון נכון נכון...

 

 

חי חי חי שחכתי !

 

בכל מקרה אתה בטוח שמדובר בבעיה באינג'קטורים ?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
וואי, נכון נכון נכון...

 

 

חי חי חי שחכתי !

 

בכל מקרה אתה בטוח שמדובר בבעיה באינג'קטורים ?

אני מקווה בשבילך שזה משהו פעוט כמו ליכלוך במערכת דלק או סתימה באינג'קטורים ולא נזק במנוע :-)

תחזור לדווח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עידכון:

 

 

חזרתי ממשה זר, (בחור טוב) ניקה את המצערת (למרות שלא הייתה כ"כ מלוכלכת) והחליף חיישן חמצן שעבר זמנו (לא הוחלף מאז הקניה של הרכב אחרי שהרכב עשה 76 אלף).

בכל מקרה הרכב נוסע עכשיו הרבה יותר טוב (כמו בעבר).

האם יכול להיות שהחיישן הוא זה שעשה את הבעיה ולא שום לכלוך שהמתאנול ניקה ?

 

בכל מקרה תודה רבה, במיוחד לאיציק !

 

איתי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

מה זה חיישן חמצן? מאפ סנסור?

 

יש דרך לדעת אם החיישן באמת סיים את חיו בלי בדיקת מחשב?

אם מוציאים את החיישן ניתן לדעת אם הוא תקין או לא?

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...