Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקיפה באירן. תהיה או לא תהיה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עידן, הלוואי ואתה צודק אבל אני לא מאמין, עד כמה שאני מבין את החוק הבינ"ל אזי מתן רשות למטוסי תקיפה או כל תקיפה אחרת, לצאת משטחה של מדינה שלישית מהווה הכרזת מלחמה של אותה מדינה על המדינה המותקפת.

 

אף מדינה לא תסתכן במלחמה מיותרת עם אירן.

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש מספיק מדינות מסביב לאירן שנהנות מעליונות צה"ל וחיל האויר הישראלי, אלה מדינות שמקבלות הדרכות, אימונים משותפים, סיועים צבאיים כאלה ואחרים וגם הן לא "מתות" על הרעיון של אירן גרעינית.

 

חלקן כבר אמרו ברש גלי שהן יסייעו לישראל, חלקן נסוגו מההצהרות שלהן וחלקן פשוט מתחת לרדאר.

 

המדינות האלה יודעות שלמרות הסיכון שיהיה כרוך במתן אישור הוצאה פעולה התקפית משטחן הן זה עלול להשתלם להם בעתיד, מה גם שהם יודעים לא פחות טוב מישראל שביום שישראל תוציא תקיפה כזאת- ארה"ב תיהיה מחוייבת כלפי ישראל ולא תוכל שלא להתערב ולסייע (שוב, לא נדיבות אמריקאית, מס שהם עתידים לשלם אודות השימוש במדינת ישראל כמוצב קדמי מעבר לשטחי קרקע עצומים שהאמריקאים פשוט גידרו ואמרו לישראלים- אל תתקרבו לפה).

 

פתח אטלס ידידי, לא הכל נגמר בישראל, גם לא בטוח שהכל מתחיל בישראל.

 

:wink:

 

אם מדינות מסויימות יסכימו "לכבות את הראדרים" בדיוק בשעה שמטוסי חיל האויר יעברו בשטחם הן כנראה יצטרכו להיות יותר מחוייבות לתהליך כי בסופו של דבר אם זה יקרה- ישראל תעשה את העבודה השחורה שכולם כל כך מפחדים ממנה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אתם כנראה לא יודעים איזו נוכחות צבאית יש לישראל בדרום סודן.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אפשר להגיד בזהירות שלא רבים בעולם יזילו דמעה אם פרוייקט הגרעין האירני יעלה בסערה השמיימה.

הראשונה שבהם היא טורקיה, שאירן רואה בעין מאד לא יפה את התקרבותה למערב.

גם מדינות המפרץ לא יתאבלו מרה על כך, מאחר ואירן מאיימת גם עליהם, ובראש ובראשונה על סעודיה.

להערכתי, שמבוססת על הגיון בריא ותו לא, התגובה של אירן תהייה מינורית למדי, ולו בשל הסיבה שיש לה הרבה (מאד) מה להפסיד במקרה של מלחמת כל בכל.

אם ישראל מוחקת את מתקני אחסנת הנפט של אירן, בגדול אפשר להגיד שהמדינה הזו מחוסלת כלכלית להרבה מאד שנים, והם יודעים זאת היטב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אז אני בטוח שזה המקום לדבר על זה...

 

זה לא בדיוק סוד אתה יודע, תראה חדשות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
זה נכון אם אתה מניח שתקיפת חיל האויר תצא מישראל.

 

אני אישית סבור שהיא לא תצא מישראל אלא ממדינות שחולקות גבול עם איראן או בסביבתה.

 

 

אם מדינות מסויימות יסכימו "לכבות את הראדרים" בדיוק בשעה שמטוסי חיל האויר יעברו בשטחם הן כנראה יצטרכו להיות יותר מחוייבות לתהליך כי בסופו של דבר אם זה יקרה- ישראל תעשה את העבודה השחורה שכולם כל כך מפחדים ממנה.

 

עידן, קיים פער עצום בין מצב שבו המטוסים ממריאים משדות תעופה של מדינה זרה, לבין מצב שבו המטוסים ממריאים מישראל וחוצים שטח של מדינה זרה שכתוצאה מ"תקלה" כלשהי מערכת הרדאר שלה מושבתת.

זה בדיוק הפער שבין הכרזת מלחמה של אותה מדינה על אירן, לבין מצב שאותה מדינה תגנה את התוקפנות הישראלית שפגעה באחיהם המוסלמים.

 

שלא תטעה, המדינות האלה תמיד תבחרנה באפשרות השנייה.

פורסם

במצב היום- אל תיהיה כל כך בטוח.

 

תזכור שאת מלחמת המפרץ ארה״ב ניהלה דרך כווית, סעודיה וישראל (כן, גם דרך ישראל, כבר דיברתי על המוצב הקדמי).

 

אותן מדינות ישמחו מאוד לתת לתקיפה אמריקנית לצאת משטחן בדרך אל אירן.

 

לגבי ישראל צריך לעבוד על זה אבל ממש אל תפסול, חוץ מזה, יש עוד הרבה מדינות מסביב לאירן, לא רק דרומית או מערבית לה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יש הבדל בין מדינות שהותקפו בפועל ונץנו לצבאות זרים לפעול משיטחן לבין מדינות שנמצאות מחוץ לעימות ונותנות לצבא זר לפעול משיטחן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יש הרבה דברים שעדיף שלא היו מתפרסמים, וחבל סתם לחזור עליהם.

 

אני אתך בזה. +1K.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...