Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקיפה באירן. תהיה או לא תהיה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש פה שני אבסורדיים, ידוע לכל שאם תהייה מלחמה פה בטח ובטח גרעינית יקרו שני דברים שנוגדים כל הגיון שהמלחמה תקרה.

 

אחד זה ימותו הרבה פלסטינים, הרבה יותר ממה שלא מדברים עליו בתקשורות אין אפשרות לצערם של ארצות הערב להפציץ את ישראל בלי להרוג הרבה מאחיהם. חלקכם יגיד שזה לא משנה כי תסתכל מה קורה בסוריה איך לא אכפת להם להרוג אחד את השני אבל מה שקורה שם שונה לחלוטין.

 

דבר שני האנשים באירן לא טיפשים, ההפך הם מאוד חכמים. מנהיגי אירן יודעים טוב מאוד שאם נופל פה משהו שקרוב אפילו בתאוריה לפצצת אטום הירושימה ונאגסאקי יהיו משחק ילדים לעומת מה שאירן תראה אחרי זה.

אני לא רוצה לפרט יותר ממה שצריך אבל שום טיל ושום פצצה לא יכולים לפגוע ביכולת של ישראל להגיב שלא נדבר עם בעלות הברית שלנו שאין ספק לחלוטין שלפחות ארה"ב תגיד מהסיבה שללובי היהודי יש שם השפעה עצומה ולכן לא יכול לקרות מצב של התעלמות כמו שקורה אצל שכנינו מצפון.

 

 

לכן המסקנה שלי שמלחמה רחבת הקף קונבנציאלית לא תקרה ולא רק שלא תקרה אני באמת שלא מבין מה הטעם בברברת הלא פוסקת בנושא, מלחמה שקטה החלה כבר לפני בערך 7 שנים שברוך השם שירותי המודיעין שלנו עושים עבודה רבה ומקודשת שנעשית בדיוק בדרך שצריך לעשות אותה שקטה ומתחת לרדאר.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת היא שאין זמן מתאים יותר מלתקוף את איראן עם כל הבאלגן בסוריה. לאיראנים אין לדעתי מספיק טילים לתקוף את ישראל בעוצמה יותר משבוע-שבועיים. סוריה עם הברדק שם לא יעשו כלום מולנו(כל הצבא שם מפורק אחלה אפשרות לכבוש להם את הצד של החרמון הסורי סוף סוף יהיה שלג בחרמון כל החורף). חיזבאללה בלי סוריה לא נראה לי רץ לעשות בלאגן כי זה יהיה סופו ובמקרה של מלחמה מול אירן חיזבאללה יקבלו מכת אש שהם לא חלמו עליה(העיניים של כל העולם יהיו עסוקים במלחמה מול איראן).

 

השאלה העיקרית היא האם האיראנים ישלחו לפה טילים כימיים.

פורסם

קמרוRS69,

אף אחד לא מדבר על מחלמה גרעינית, גם אם נתקוף את אירן, לא יודע מאיפה הבאת את ההנחה הזאת אבל בלי קשר, גם יתר התאוריה שלך לא כ"כ מקבלת אחיזה ממעשי העבר, בהפגזות של החיזבאללה בלבנון השניה נהרגו לא מעט אזרחים ערבים וזה לא עצר אותם ולו לרגע קל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כל המלחמה הזאת היא כביכול לעצור את הפצצה הגרעינית, אני אומר מראש גם אם יהיה להם אחד היא בתאכלס לא מהווה איום.

 

דבר שני במלחמת לבנון השניה במקרה לצערי הייתי נהג של אחד ממפקדי הגזרה הצפונית והייתי מעורב בעיניינים וכמות הערבים שנהרגו הייתה מזערית זה אחד שתיים אין מה להשוואת את מלחמת לבנון השניה למלחמה מול אירן זה לא אותם יכולות ולא אותו סדר גודל של פגיעה.

גם הטילים הכי גדולים שחיזבאללה ירה בסדר גודל של מלחמה הם בדיחה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
גם הטילים הכי גדולים שחיזבאללה ירה בסדר גודל של מלחמה הם בדיחה.

 

אני מזמין אותך לבוא לחיפה ולומר למשפחות של הרוגים שהטילים הללו הם בדיחה. או לראות את התמונות שצילמתי מהבית ולומר לי בפנים שזה בדיחה.

 

לנושא השירשור: אני מקווה בכל ליבי שהממשלה לא מטומטמת מספיק בשביל לפלוט שטויות כאלה, כך שאני מאמין שמדובר בטקטיקה מכוונת כלשהיא. כשתהיה תקיפה, אנחנו כבר נדע. אם תהיה. טרם השתכנעתי שתהיה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מה אתה שולף את הקלף הריגשי? נפל 50 מטר ממני קטיושה נו אז מה?

זה בדיוק העניין, אין לך מושג מה העוצמה והגודל של טילים ארוכי טווח וכמות חומר הנפץ שיושבת עליהם.

מה שנפל זה נפצים של ילדים בני 5 לעומת מה שיש לאירן. :roll:

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

חייתי בתל אביב כאשר נפלו בה סקאדים, חוויה מאוד לא נעימה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=567269

 

תרחיש אופטימי לתקיפה באיראן, לכל משרטטי התרחישים בהם איראן ה״מעצמה״ מחריבה את ישראל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

גרתי בראשון במלחמת המפרץ ואני גר באשקלון אז אני יודע טוב מאוד מה זה הטילים של חיזבאללה וחבריהם. זה לא נעים אבל לא נורא והמחיר בנפש הוא יחסית לא גבוה. בכל זמן המלחמות נפגעו הרבה יותר אזרחים בתאונות דרכים אז אנחנו לא נוסעים?

 

ברור שזה לא יהיה פיקניק אבל אם צריך אז עוברים גם את זה. מה שיותר מפחיד אותי זו המנטליות האירנית. במלחמת איאן עירק הם לא נכנעו ולא משנה כמה היכו אותם עד שהשיגו את מה שהם האמינו שצודק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

איך אמר בשעתו מנחם בגין ז"ל כשנשאל על מלחמת איראן - עירק ?

"שיהיה בהצלחה לשני הצדדים" :-P

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

CamaroRS69

, אתה באמת חושב שאת האירנים מעניינים הערבים שנמצאים פה?

הרי מבחינתם הם הזבל של הזבל, אף אחד ממדינות ערב לא שם עליהם, הם פשוט כלי במשחק.

תחשוב איך הם הגיעו לפה.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
חייתי בתל אביב כאשר נפלו בה סקאדים, חוויה מאוד לא נעימה!

ואני גרתי בזמנו ברחוב שנקיין בגבעתיים וממש לא התרגשתי מהנפילות. בערב יצאנו לפאבים בתל-אביב.

איזה כייף לי :)

פורסם
חייתי בתל אביב כאשר נפלו בה סקאדים, חוויה מאוד לא נעימה!

 

בסקאדים שנפלו פה לא היה ראשי נפץ אלא בטון כי אפילו סדאם עשה יותר רוח מאשר נזק ולכן התוצאה הסופית הייתה הרוג אחד מפגיעה ישירה של הטיל.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

חברים, בואו לא נהייה גיבורים גדולים - טילים שנופלים במרכזי אוכלוסיה זה מפחיד, זה מאיים על הבית והמשפחה וזה ממש- אבל ממש - לא כיף.

 

א-ב-ל יש לי הרגשה שהעם הזה חזק בהרבה מהדמות ההיסטרית שמתוארת בתקשורת, אם יקום הצ'רצ'יל הישראלי ויאמר ביושר לעם שזה הזמן להקריב קורבנות, לחשוק שפתים ולחטוף - כדי להבטיח את עתיד המדינה והילדים שלנו - אני מאמין שתהיה לו ולתקיפה תמיכה אדירה בציבור.

 

איך ניתן להוכיח את זה? תזכרו בימים השחורים של אינטיפאדת אל-אקצה, תזכרו בפחד שהיה ברחובות, תזכרו איך מידי יום אנשים התפוצצו באוטובוסים, בבתי קפה ובמלונות, תזכרו בכל אלה ואז תגידו אם צדק נסארללה בתיאוריית קורי העכביש שלו.

פורסם
בסקאדים שנפלו פה לא היה ראשי נפץ אלא בטון כי אפילו סדאם עשה יותר רוח מאשר נזק ולכן התוצאה הסופית הייתה הרוג אחד מפגיעה ישירה של הטיל.

 

 

אם אין לך מושג על מה אתה מדבר, עדיף לא להגיב.

 

היה רק טיל אחד בודד שהיה "חמוש" ביציקת בטון (ונחת באלנבי בתל אביב), היתר היו חמושים בחומר נפץ תיקני ויצרו הרס והדף כמו שלא נראה כמותו בישראל עד אז ומאז.

 

נראה לך שיציקת בטון שיטחה בניין בן 4 קומות?

 

למען גילוי נאות, בזמן המלחמה שירתתי ביחידה לסילוק פצצות והייתי בכל אתר של כל נפילה של סקאד בישראל.

 

מיעוט ההרוגים היה בעיקר עקב נטישה המונית של גוש דן ופספוסים רבים של הטילים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...