Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקיפה באירן. תהיה או לא תהיה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי התנהלות ביבי נראה שהוא נחוש בדעתו לתקוף.

 

לפי ההתנהגות שלו הוא משחק "אני משוגע, תחזיקו אותי" כדי לסחוט יותר מעורבות של ארה"ב ואולי כל נאטו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עידן, דיוק הטילים ממש לא חשוב כשאתה מכוון למרכזי אוכלוסייה. זה באמת משנה אם הוא יפגע בשדרות רוטשילד או בפתח תקוה?

 

גם חתימת המכ"מ בטילים כאלה לא קיימת כי הם נורים די דומה לירי מתותח.

 

 

דיוק הטילים ועוד איך משנה כי פרט למרכזי אוכלוסיה ינסו להפיל טילים על מפעל הטקסטיל בדימונה, הקריה בתל אביב, בתי הזיקוק בחיפה ובסיסי חיל האויר, אז תיהיה משמעות עצומה לסטיית הטילים.

 

חתימת מכ״ם יש לכל חפץ שתשגר, בין אם זה טיל שיאהב, פצצת מרגמה או קאסם, כל אלה מייצרים חתימת מכ״ם וזה מה שעוזר לך לאתר אותם וליירט אותם- ללא חתימת מכ״ם לא תיהיה לך אפילו התראה שהם שוגרו.

 

בכל אופן, אני התייחסתי למשגרים עצמם שגם הם משדרים תמיד חתימת מכ״ם אבל ברגע שהם מתכוננים לשיגור חתימת המכ״ם שלהם מתגברת (שלהם ושל יחידת המכ״ם שנלווית אליהם) והם פשוט ״קופצים כמטרה״ לכלי טיס שבסביבתם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
גם חתימת המכ"מ בטילים כאלה לא קיימת כי הם נורים די דומה לירי מתותח.

אז איך כיפת ברזל מאתרת רקטות?

איך אורן אדיר מאתר טילים?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

עידן - מדובר במשגרים של טילים בליסטיים, לא של טילי נ"מ. אין להם צורך במכ"ם עצמאי לצורך השיגור, לכן נשק המונחה למכ"ם האויב אינו יעיל נגדם. חתמימת המכ"ם שלהם תגדלאולי לאותו פרק זמן קצרצר שבו הם מזקיפים את התטיל לקראת שיגור, אבל מדובר בזמן קצר מאוד ובחתימת מכ"ם על רקע הקרקע הרועשת שיקשה מאוד לזהות בזמן קצר זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם בטילים בליסטיים יש מערכת הנחייה ויש תחנת מכ"ם (שבדר"כ משמשת גם סוללות נ"מ שפרוסות להגנה בסביבה), כמובן שזה לא מקביל לעמדת נ"מ שבה המכ"ם צריך להיות פעיל תמיד והיא משדרת חתימת מכ"ם גבוהה כמעט תמיד, בטילי ק"ק החתימת מכ"ם מתגברת לכמה דקות מעטות של השיגור ואז היא יורדת.

 

ברגע השיגור יש חתימת מכ"ם גבוהה מספיק לאיתור המשגר, לאחר השיגור אכן המשגר יבלע ב"רעש" שמייצרת הקרקע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אז איך כיפת ברזל מאתרת רקטות?

איך אורן אדיר מאתר טילים?

 

הכוונה שלי היתה למכ"מ של המשגרים כי פשוט אין כזה. ברור שכל חפץ שנמצא בתנועה מופיע במכ"מ ברמה זו או אחרת.

 

המשגרים הניידים נעלמים מהר מאוד אחרי השיגור ובגלל זה יש בעייה לתפוס אותם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

טעות שלי בהבנת הנקרא.

 

אכן, איתור של משגרים הוא לפי חתימה אופטית או תרמית.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מתייחסים כאן לאיתור משגרים כאילו היה מדובר במשחק ילדים.

 

תזכרו בקשיים שהיו בזמן מלחמת המפרץ הראשונה לצבא ארה"ב לאתר משגרים שטיווחו מעיראק את ישראל ושם המרחק שבין בסיסי האוויר לאיזורי השיגור היה קצר דרמטית מהמרחק שבין ישראל לאירן.

זה מותיר אותנו עם המסקנה שמטוס מאוייש בלתי כשיר למשימה הזו, כיוון שעד שיגיע לאיזורי השיגור ייאזל הדלק במיכליו והוא יאלץ לטוס חזרה, אולי עם עזרה ממטוס תידלוק.

 

הכלי היחידי שיכול להתאים למשימה הוא מטוס ללא טייס עם יכולת שהייה ארוכה מאוד באוויר, כמו הכלי שלפי פרסומים זרים היה מעורב לפני כמה שנים בתקיפת שיירה בסודן.

 

וזה תסכימו איתי - איננו עניין של מה בכך ולמדינה שמחזיקה ביכולות כאלה יש יתרון עצום על פני האויב.

פורסם

העימות עם איראן זה משהו שמערכת הבטחון מתכוננת אליו כבר עשור ויש פתרונות לדברים האלו בכל הרמות, זו סיטואציה שונה לגמרי ממה שהיה עם עיראק. אגב, הסיכוי שכלי בלתי מאוייש פירק שיירה של עשרות כלי רכב וגרם ל100+ הרוגים, כמו שהיה בסודאן, אפסי. אין שום דבר לא מאוייש עם כמות כזו של חימוש.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
העימות עם איראן זה משהו שמערכת הבטחון מתכוננת אליו כבר עשור ויש פתרונות לדברים האלו בכל הרמות, זו סיטואציה שונה לגמרי ממה שהיה עם עיראק. אגב, הסיכוי שכלי בלתי מאוייש פירק שיירה של עשרות כלי רכב וגרם ל100+ הרוגים, כמו שהיה בסודאן, אפסי. אין שום דבר לא מאוייש עם כמות כזו של חימוש.

 

ומי אמר שזה רק כלי אחד?

ומה קורה כשהלפייר פוגע במשאית עמוסה תחמושת ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הבהמה הזו, לפי הפרסומים הנ"ל, לא הייתה מבצעית בזמן החיסול של השיירות בסודן, וכשרוצים להשבית שיירה כזו לא יורים עליה שני טילים ומקווים שהיתר יתפוצץ לבד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מתייחסים כאן לאיתור משגרים כאילו היה מדובר במשחק ילדים.

 

תזכרו בקשיים שהיו בזמן מלחמת המפרץ הראשונה לצבא ארה"ב לאתר משגרים שטיווחו מעיראק את ישראל ושם המרחק שבין בסיסי האוויר לאיזורי השיגור היה קצר דרמטית מהמרחק שבין ישראל לאירן.

זה מותיר אותנו עם המסקנה שמטוס מאוייש בלתי כשיר למשימה הזו, כיוון שעד שיגיע לאיזורי השיגור ייאזל הדלק במיכליו והוא יאלץ לטוס חזרה, אולי עם עזרה ממטוס תידלוק.

 

הכלי היחידי שיכול להתאים למשימה הוא מטוס ללא טייס עם יכולת שהייה ארוכה מאוד באוויר, כמו הכלי שלפי פרסומים זרים היה מעורב לפני כמה שנים בתקיפת שיירה בסודן.

 

וזה תסכימו איתי - איננו עניין של מה בכך ולמדינה שמחזיקה ביכולות כאלה יש יתרון עצום על פני האויב.

 

זה נכון אם אתה מניח שתקיפת חיל האויר תצא מישראל.

 

אני אישית סבור שהיא לא תצא מישראל אלא ממדינות שחולקות גבול עם איראן או בסביבתה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...