Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה לפני כחודש רכשתי סוברו ג'סטי מודל 92

הרכב במצב שדיד עשה 84 אלף.

בזמן האחרון שאני לוחץ על הברקס היא מתחילה לרעוד !! :shock::shock:

ולאחורנה לפי כמה ימים הרעידות מתחילות מ 60 קמ"ש.

 

יש לכם מושג או כיוון ?!

פורסם
בדקתי צלחות והם בסדר גמור.

ההגה רועד הרבה ממש

ישנם עיוותים בצלחות שלא תמיד ניתן לראות בעיין ולכן גם אני מהמר על צלחות בלם קידמיות שדורשות החלפה כולל רפידות.

פורסם

דבר ראשון ללכת לבדיקה מקצועית של הצלחות והרפידות . לא חייב שהן עקומות, יכול להיות שהן צריכות חריטה או החלפה .

אפשר לבדוק ע"י העברה של האצבע על הצלחת או עם הציפורן . אם אתה מבחין ב"גלים" על הצלחת אז היא צריכה חריטה לישור השטח או החלפה . אם ישנם "גלים" זה גורם לרעידות בבלימה .

בנוסף כדאי לבדוק איזון גלגלים וכיוון פרונט על כל מקרה.

פורסם
הצלחות נבדקו והם ישרות לחלוטין.

הרעש עצמו מתחיל גם ממהירות 60 קמ"ש.

יש לכם כיוון למשהו ?

מוזר מאוד, כניראה שבכל מיקרה הרפידות עצמם במצב על הפנים ושרופות כבר!

פורסם
הצלחות נבדקו והם ישרות לחלוטין.

הרעש עצמו מתחיל גם ממהירות 60 קמ"ש.

יש לכם כיוון למשהו ?

מי בדק את הצלחות ואיך ?

פורסם

הבדיקה היית אצל חבר של אבא שלי במוסך בחור מקצועי עם וותק של 18 שנה.

הרפידות חדשות מלפני 3000 קמ'.

הוא בדק כמה שצריך אני חושב. פירק צלחת, צלחת, ועבר עליהם טוב טוב.

הרעידות מתחילות גם בלי קשר ממהירות של 60 קמ"ש.

ואז אם אני לוחץ ברקס תוןך כדי הנסיעה או בסיבוב אז ממש יש רעידות חזקות.

 

על כול מקרה אני פשוט רוצה לדעת מה הכיוון כי הברקסים בסדר גמור.

פורסם

מה מצב הצמיגים? בדקת איזון?

אם אתה אומר שתוך כדי נסיעה יש לך את הרעידות הייתי בודק את הכיוון הזה גם.

Honda Civic 1997

פורסם

עכשיו שינית קצת את פני תמונת המצב. חשבנו כולם שמדובר ברעידות רק בזמן בלימה אך מיסתבר לטענתך שגם בזמן נסיעה אז דיי ברור שלא יהיה מדובר בצלחות. בדוק את איזון הצמיגים.

פורסם
אז ככה לפני כחודש רכשתי סוברו ג'סטי מודל 92

הרכב במצב שדיד עשה 84 אלף.

בזמן האחרון שאני לוחץ על הברקס היא מתחילה לרעוד !! :shock::shock:

ולאחורנה לפי כמה ימים הרעידות מתחילות מ 60 קמ"ש.

 

יש לכם מושג או כיוון ?!

 

היי,

רעידה בעת לחיצה על הבלמים מורה על צלחות בילום עקומות.

יש להיכנס לאבחון ובמידת הצורך להחליף צלחות+דסקיות בילום.

דרך אגב, רעידה בנסיעה ללא לחיצה על הבלמים מורה על בעיה בצמיגים.

אייל מסובארו.

פורסם

תודה לכם חברים מחר בע"ה על הבוקר אני יבדוק את הבונבונית שלי :-)

 

ואני יחזור עם כול התשובות אני מקווה ולא שאלות יותר :wink:.

שהיה שבוע מעולה

 

שחר.

×
×
  • תוכן חדש...