Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי קנה בארה"ב מערכת מולטימדיה לטויוטה אוריס שלו

לאחר שטויוטה הרכיבו לו את זה באוטו התברר שאין לו עברית .

ולכן למרות שמציינים שאתה בישראל , אין עברית לא בדיבור ולא במקלדת.

לכן אבי מתקשה לעבוד עם ה-gps .

מערכת ההפעלה היא win ce 6 , מישהו הצליח להתקין עברית על מכשיר כזה ?

images.jpg

פורסם

זה בערך אותה מערכת לכל הרכבים, רק עם שינויים מינוריים.

אצלי ברכב, וידוע לי על עוד כמה משתמשים בפורום, שיש להם מע'

דומה, העברית עובדת, אבל רק ב GPS, ולא בשאר הדברים.

אתה אמור למצוא את בחירת השפה בתפריט. שים לב, לפעמים יש

סמל של ישראל, אבל זה אנגלית, ובהמשך יש ישראל עם עברית.

אם לא, פשוט צריך להוציא את הכרטיס של ה GPS, ולהתקין עליו

מחדש את ה IGO8 או פרימו.

פורסם

תודה על התגובות

עברתי על כל התפריטים , וגם כשבוחרים עברית או דגל ישראל אז התוצאה היא ג'יבריש

אין למערכת ההפעלה עיברית או את הפונטים בעיברית , השאלה אם יש אפשרות לטעון עברית למערכת ההפעלה.

×
×
  • תוכן חדש...